Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Microsoft tuplaa Bungien henkilöstön Halo 3:een?

08.03.2005 - 00:00, Corca

Uusi ladattava Live-päivitys Ghost Recon 2:een

08.03.2005 - 00:00, Corca

Stringer Sonyn johtoon

07.03.2005 - 00:00, Oliver

Opastusta Capcomin taistelupeleihin suomeksi

07.03.2005 - 00:00, Oliver

Crash 'n' Burn –
Crash 'n' Burn

07.03.2005 - 00:00, Sami Turunen

Oddworld: Stranger's Wrath –
Oddworld: Stranger's Wrath

07.03.2005 - 00:00, Hakkiz

Ace Combat: Squadron Leader –
Ace Combat: Squadron Leader

07.03.2005 - 00:00, Shaban

Phantom Dust – kotisivut auki

07.03.2005 - 00:00, Corca

Call of Duty jatkuu konsoleilla

06.03.2005 - 00:00, Oliver

Teenage Mutant Ninja Turtles 2: BattleNexus

06.03.2005 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Jotain positiivisia uutisiakin kaikkien näiden ikävien uutisten keskellä. Nintendo on nostanut työntekijöidensä peruspalkkaa 10% pitääkseen kiinni lahjakkaista kehittäjistä. https://mynintendonews.com/2026/06/26/nintendo-has-raised-its-emp...
    -- Yleinen pelialan uutisketju, Murdoc, 21 sekuntia sitten
  • (spoiler) Viikolla 26 kerrottuja pelijulkaisuja. Knoebel Bluesky
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), JTahti, 5 minuuttia sitten
  • PC:llä pyörii 60fps melkein milläpä vaan koneella. Jopa Steamdeck jaksaa pyörittää nätisti 60fps ja pelin saa yleensä muutamalla eurolla Steamista.
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, MarcheM, 7 minuuttia sitten
  • Joo, tässä oli muuten omastakin mielestä hyväntuntoinen ajettavuus! :)
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 15 minuuttia sitten
  • 1. GTA 2. GTA 2 3. GTA advance 4. GTA Chinatown wars 5. GTA Vice city
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, ripulipamaus, 19 minuuttia sitten
  • Niin, usein myös kommentoidaan että "ei ole ihan heti sulkeutumassa, joten ei merkittävää huolta menetyksistä" mutta ainakin kun kyse ei ole mistään Playstationista tai Steamistä, niin kaikki on mahdollista. Jätin pois Microsoftin, sillä e...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Kärkkäinen myy säännöllisesti myös aika nopsaan 20 kpl eriä konsolista. Kyllähän tuota varmaan menisi enemmänkin jos hieman jaksaisi XBOX panostella enemmän. No ehkä seuraavaan sukupolveen sitten.
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Traveller, 1 tunti sitten
  • Pikkuasia mut tästä joskus jossain ketjussa puhunut, että minkä takia kun pelin käynnistää tulee kaiken maailman press X to continue, sen jälkeen mennää yhestä valikosta toiseen jossa on sitte "continue" tai "load" että käydään parin t...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...