Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Microsoft korvaa Xboxin virtajohtoja

17.02.2005 - 00:00, Hakkiz

Kuvia PS2:n Brothers in Armsista

16.02.2005 - 00:00, Oliver

Tekkenit 1, 2 ja 3 Tekken 5:een

16.02.2005 - 00:00, Oliver

Total Club Manager 2005 –
Total Club Manager 2005

16.02.2005 - 00:00, Yargo

Kippari Kalle pöristelee GBA:lla

16.02.2005 - 00:00, Kanis

Madden NFL 2005 –
Madden NFL 2005

16.02.2005 - 00:00, SonJohn

Forza-kuvia

16.02.2005 - 00:00, Hakkiz

StarCraft: Ghost -huhut kuriin

15.02.2005 - 00:00, Guardian Viper

Astro Boy

15.02.2005 - 00:00, Jyri Jokinen

Capcom Fighting Jam

15.02.2005 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Päättäisivät tulee tai ei.
    -- Grand Theft Auto VI, Pelaaja44, 7 minuuttia sitten
  • Tuli tutustuttua nyt tähän koko pelisarjaan tämän uusimman directive 8020 myötä koska scifi kiinnostaa aina, sen verran pidin tästä että vilkasin myös mitä nuo aiemmat osat on ja tuo House of ashes vaikuttaa kiinnostavalta teemansa puolest...
    -- The Dark Pictures Anthology, Qwerty1, 27 minuuttia sitten
  • The walking dead kausi 5.
    -- Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju, Pelaaja44, 32 minuuttia sitten
  • 16.7.26 ois tästä tulossa se fyysinen versio jos jotkut on sitä odottanut, ite laitoin tilaukseen.
    -- Aphelion, Qwerty1, 44 minuuttia sitten
  • Silent Hill f meni läpi aiemmin tällä viikolla. Julkaisun aikaan hankkimista lykkäsin kun japanilaiseen ympäristöön sijoittuva SH ei lähtökohtaisesti vaikuttanut kiinnostavalta. Noh nyt kun pelin sai halvalla käytettynä niin tää meni nÃ...
    -- Silent Hill f, templar, 1 tunti sitten
  • Taas esimerkki siitä miksi leffoja ei kannata ostaa digitaalisena. https://kotaku.com/playstation-store-movies-digital-studio-canal-terminator-2000711013 Sony is contacting PlayStation Store users who bought movies from the platform that were distr...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, pelle, 1 tunti sitten
  • Onko kellään heittää seuraavaa kehiin? On tossa sellainen aihio valmiina, mutta muutama kysymys täytyy vielä keksiä. Voin koittaa ehtoolla laittaa. Mutta jos jollain on intoa ja valmis visa niin antaa tulla vaan.
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 2 tuntia sitten
  • Itekin aikoinaan tuli osteltua paljon pokemon kortteja. Uutisissa ollut juttuja miten korttien arvot noussu ja kyllä ottaa päähän kuinka tyhmästi tehtiin aikoinaan kun näitä myytiin kirppiksellä isoina nippuina 1€ per nippu... Sitä ei olis...
    -- Pelimaailman oheistuotteet, rap, 6 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...