Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

IndyCar Series 2005:n uudet kuvat

08.05.2004 - 00:00, Oliver

Tony Hawk tulossa taas

08.05.2004 - 00:00, Oliver

Kotisivu Tekken 5:lle

08.05.2004 - 00:00, Oliver

Sony rekisteröi NICO:n

08.05.2004 - 00:00, Oliver

Predator tulee konsoleille

08.05.2004 - 00:00, Niko Martiskainen

Sega GT Online –
Sega GT Online

07.05.2004 - 00:00, Unreal-Hawk

Prince of Persia 2 tekeillä

07.05.2004 - 00:00, Oliver

Juicedin mehukkaat kuvat ja yksityiskohdat

07.05.2004 - 00:00, Oliver

Codemasters julkaisee Second Sightin

07.05.2004 - 00:00, Oliver

Silent Hill 4:stä taas uusi traileri

07.05.2004 - 00:00, Oliver

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Crosbyn ja Ovechkinin pitäs suorilta päästä kun ura loppuu. Ja niin ne pääseekin sano minun sanoneen. Minustakin oli aika vähillä näytöillä Rinne ja Tkachuk päässy mutta eivät oo kyllä ensimmäisiä jotka päässy melko vähillä näyt...
    -- NHL-jääkiekko, payjay83, 13 minuuttia sitten
  • Minusta on puhuttu vain PC-peleistä. Yllättyisin iloisesti, jos PC tuki yltää Xboxin oman kauppapaikan ulkopuolelle.
    -- PC-pelaaminen, Peelo, 18 minuuttia sitten
  • Niin, varmuudellahan se kertoo vain sen, kummasta pelistä vertaileva pelaaja pitää enemmän. Vaikka en sinänsä mikään kova Witcher 3-fani itse olekaan, niin onhan se pelinä selvästi parempi ja mielenkiintoisempi, kuin GTA V tai RDR 2 kumpik...
    -- Grand Theft Auto VI, Ippenator, 6 tuntia sitten
  • Harvoin sitä riemuitsee jonkin pelin poistumisesta kauppapaikoilta, mutta tällä kertaa nyt kävi niin. Taas yksi shovelware-tuottajista saa kenkää Pleikkarin kaupasta. Kyseinen Afil Games kertoo Sonyn linjan tiukentumisesta somessaan. Samaisella...
    -- PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset), kissanpoika, 10 tuntia sitten
  • Nyt on luettavana Satu Rämön Jakob. Mukana on tällä kertaa poliisisarjoista tuttu poliisiaseman tyhmä esimies, joka ei ole kirjan puoleenväliin mennessä aiheuttanut vielä pahemmin harmia. Uusi sarjamurhaaja piinaa Islantia.
    -- Mikä kirja on luettavana nyt?, JTahti, 13 tuntia sitten
  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 13 tuntia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 14 tuntia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 14 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...