Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Shadow Heartsille jatkoa syksyllä

29.04.2004 - 00:00, Oliver

Freedom Fighters –
Freedom Fighters

29.04.2004 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Colin McRae rallailee myös tänä vuonna

29.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Tom Clancy’s Rainbow Six 3 –
Tom Clancy’s Rainbow Six 3

28.04.2004 - 00:00, Yargo

Sony odottaa PS2:n myynnin laskevan jyrkästi

28.04.2004 - 00:00, Oliver

PlayStation 2:n verkkosovittimen toimitukset

28.04.2004 - 00:00, Oliver

Final Fantasy XI laajenee

28.04.2004 - 00:00, Oliver

Dragon Ball Z -mättö jatkuu

28.04.2004 - 00:00, Oliver

Lisää tietoa Prologuesta

28.04.2004 - 00:00, Oliver

Knights of the Temple

28.04.2004 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Miltäs kuulostais olla ralli autojen mekaanikko. kxpoo1AvuN0
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), HideoMiyamoto, 4 tuntia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 4 tuntia sitten
  • Hmm PS appi uusi logo väritys näyttää tutulta. :D 21420
    -- Grand Theft Auto VI, HideoMiyamoto, 4 tuntia sitten
  • Just nukahtamassa, ni ei pää toimi yhtään, mut japsiropejen nälkään voin suositella testaamaan Metaphor: ReFantaziota! Täytyy huominessa virkeempänä muistella mitä kaikkea sitä on tullut pelailtua!
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, feogla, 5 tuntia sitten
  • Ite pelasin ton ekaa kertaa oliko viime vuonna, ja tiesin et useampi loppu, mut oli hauskoja yllätyksiä mistä niitä tuli ihan sattumalta vastaan! Olin siinä käsityksessä, että vain läpipelaamalla eri tavoin, olisi mahdollisuus eri loppuun, ...
    -- Viimeksi pelatut pelit, feogla, 7 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 7 tuntia sitten
  • Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitte...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 9 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 9 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...