Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Microsoft julkaisi videokuvaa XNA-teknologiasta

09.04.2004 - 00:00, Karvapallo

Splinter Cell: Pandora Tomorrow Cubelle huhtikuussa

08.04.2004 - 00:00, Karva

Resident Evil Outbreak File 2:sta lisätietoa ja kuvia

08.04.2004 - 00:00, Oliver

Jason and the Argonauts peliksi?

08.04.2004 - 00:00, Oliver

Drakengardille euro-sivut

08.04.2004 - 00:00, Oliver

Hunter The Reckoning : Wayward –
Hunter The Reckoning : Wayward

08.04.2004 - 00:00, Orion

John Woolle Metroid-elokuvan oikeudet

07.04.2004 - 00:00, Karva

Death by Degrees ensi vuonna

07.04.2004 - 00:00, Oliver

Resident Evil Outbreak saa jatkoa

07.04.2004 - 00:00, Oliver

Uusi Deus Ex konsoleille?

07.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Toisella läpipeluulla vähän nauratti, kun sain erään loppuratkaisun noin kaksi minuuttia pelin alkamisen jälkeen. Ihan sattumalta ja ihan normaalisti omalla tyylilläni pelaamalla. Pitkin matkaa tuli sitten pidettyä silmällä mahdollisia vaih...
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 4 minuuttia sitten
  • Käynnistysruutukin on ilmeisesti muuttunut (tai ainakin saatavilla) samaan teemaan. Älytöntä. https://www.pushsquare.com/news/2026/06/ps5-adds-custom-gta-6-start-up-screen-sony-rebrands-ps-app-as-pre-orders-go-live
    -- Grand Theft Auto VI, kissanpoika, 17 minuuttia sitten
  • Kuuluuko Microsoft Flight Simulator tähän kategoriaan? Itse hommasin sen melkein heti julkaisussa PS5 Pro:lle. Huikea rentoutuspeli! Olen tosin lennellyt pelkkää vapaalentoa maisemia katsellen. Töitä en siis ole tehnyt. :D Poikkeuksellinen pel...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Deadnight Warrior, 17 minuuttia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 5 tuntia sitten
  • Just nukahtamassa, ni ei pää toimi yhtään, mut japsiropejen nälkään voin suositella testaamaan Metaphor: ReFantaziota! Täytyy huominessa virkeempänä muistella mitä kaikkea sitä on tullut pelailtua!
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, feogla, 6 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 8 tuntia sitten
  • Konsoleista tekee konsoleita myös muut asiat kuin useiden kauppapaikkojen puute. Suljettuun järjestelmään on hieman hankalampi saada sisään haittaohjelmia. Pelit toimivat oletuksena, ilman että tarvitsee pohtia että hajottiko edellinen laitte...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 9 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 10 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...