Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Jason and the Argonauts peliksi?

08.04.2004 - 00:00, Oliver

Drakengardille euro-sivut

08.04.2004 - 00:00, Oliver

Hunter The Reckoning : Wayward –
Hunter The Reckoning : Wayward

08.04.2004 - 00:00, Orion

John Woolle Metroid-elokuvan oikeudet

07.04.2004 - 00:00, Karva

Death by Degrees ensi vuonna

07.04.2004 - 00:00, Oliver

Resident Evil Outbreak saa jatkoa

07.04.2004 - 00:00, Oliver

Uusi Deus Ex konsoleille?

07.04.2004 - 00:00, Hakkiz

GoldenEye 2 -tiimiin ulkopuolista verta

07.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Uusi Xbox-tarjous Japaniin

07.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Ubisoft vahvisti Far Cryn konsoliversiot

07.04.2004 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Nämä kaksi lausetta kiteyttää aika hyvin sen ongelman, mikä itselläni on näissä nyky GTA:ssa. Odotan joka tapauksessa peliä suurella mielenkiinnolla ja jos ovat saaneet korjattua itselle suurimmat ongelmat niin sieltä voi tulla ihan oik...
    -- Grand Theft Auto VI, Subi, 18 minuuttia sitten
  • Ei tartte ostella Steam Machinea, kun voi asennella SteamOS:n omalle koneelle. embedder=embed.bsky.app;url=at%3A%2F%2Fdid%3Aplc%3Aknj5sw5al3sukl6vhkpi7637%2Fapp.bsky.feed.post%2F3movexp5mes2m
    -- PC-pelaaminen, Pirate_fin, 32 minuuttia sitten
  • Nyt on luettavana Satu Rämön Jakob. Mukana on tällä kertaa poliisisarjoista tuttu poliisiaseman tyhmä esimies, joka ei ole kirjan puoleenväliin mennessä aiheuttanut vielä pahemmin harmia. Uusi sarjamurhaaja piinaa Islantia.
    -- Mikä kirja on luettavana nyt?, JTahti, 37 minuuttia sitten
  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 1 tunti sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 2 tuntia sitten
  • No sekin olisi ollut aika hullua, että olisi tehty Kratoksen tyttärestä peli, jos haluttiin kuitenkin tehdä peli hänen viimeisimmästä vaimostaan.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...