Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Uusi moninpelikartta Rainbow Six 3:een

16.03.2004 - 00:00, Corca

Mercenaries – kuvia ja infoa

16.03.2004 - 00:00, Corca

Space Raiders Yhdysvaltoihin

15.03.2004 - 00:00, Guardian Viper

WWE: Day of Reckoning -yksityiskohtia

15.03.2004 - 00:00, Guardian Viper

Headhunterin uudet kuvat

15.03.2004 - 00:00, Oliver

Ei erillistä päivitystä PAL-SOCOM II:een

15.03.2004 - 00:00, Oliver

Take-Two tuo Drakengardin Eurooppaan

15.03.2004 - 00:00, Oliver

Konsolipelien SM-voittajat selvillä

15.03.2004 - 00:00, Oliver

Donkey Kong Country 2 kesällä Eurooppaan

15.03.2004 - 00:00, Guardian Viper

Codemastersilta kesällä IndyCar Series 2005

15.03.2004 - 00:00, Niko Martiskainen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 4 minuuttia sitten
  • Mortal Kombat on saanut 4K julkaisun joka potkii Blurayn syvälle maan uumeniin. ANQndwjZf6A
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, HideoMiyamoto, 5 minuuttia sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 17 minuuttia sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 28 minuuttia sitten
  • Ois kyllä kiva jos tulis joku trailer 3 tai alkais näkymään vähän enemmän tietoa. Eiköhän joku isompi pelimedia kuten IGN saa jonkun kuukauden eksklusiivin setin syksymmällä ainakin.
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 36 minuuttia sitten
  • Nämä mitää isoja uutisia nykyää ole mutta Xbox series x hinnat nousee kaippa ne suomessakin nousevat ja lopettavat samalla isommalla tallennustilalla varustetun konsolin. https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/microsoft-no...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Pelaaja44, 1 tunti sitten
  • Pieni spoileri tuosta ko kyvystä: (spoiler) Tuohan taisi tyyliin Splinter Cell Convictionissa tulla peleihin ja tullut vähä niinkun standardi pelissä kun pelissä.
    -- Ghost of Yōtei, Murdoc, 1 tunti sitten
  • No itsellä tämä menee niin yksinkertaisesti että jos tili vaaditaan ja haluan laitetta käyttää, niin teen tilin. Mikäli ei vaadita, niin en tee. PC:llä sen käytön voi vielä kiertää, joten sen teen. Konsoleilla taas koko käyttökokemus...
    -- PC-pelaaminen, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...