Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

XboxFINin Joulukuun Live-pelaaja valittu!

05.12.2003 - 00:00, Yargo

ARC: Twilight of the Spirits

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Destruction Derby Arenas Online

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

I-Ninja

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Pop Star Academy

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Need for Speed: Underground –
Need for Speed: Underground

04.12.2003 - 00:00, Niko Martiskainen

NFL Streetin soundtrack

04.12.2003 - 00:00, Oliver

NFL Street

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Crouching Tiger Hidden Dragon

04.12.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Viikottainen ELSPA-lista: PGR 2 myy

04.12.2003 - 00:00, Corca

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Hyviä uutisia Windows 10 käyttäjille: "Microsoft jatkaa Windows 10:n ESU-tietoturvapäivityksiä vuodella eteenpäin" https://www.io-tech.fi/uutinen/microsoft-jatkaa-windows-10n-esu-tietoturvapaivityksia-vuodella-eteenpain/
    -- Uusi tietokone, Zod, 4 minuuttia sitten
  • Huhut kuulostaa hyviltä mutta patentit on aina patentteja, ei niistä ole välttämättä varmistamaan mitä pelissä on. Mitä ovat patentoineet, scubailun? :D Mut joo, ois siistä jos olisi veden alaista tutkittavaa. Luolasukellusta? :D
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 7 minuuttia sitten
  • Jep, kaikin puolin aika erikoinen reaktio.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), Murdoc, 53 minuuttia sitten
  • Kyllä vain, todella erikoisen huonosti toteutettu ollakseen isoin kauppa alalla ja luulin tämän olevan vain aloittelijan ongelma, ettei tuolta löydy helppoa tapaa saada kaikkea Summer Sales tavaraa yhdellä kertaa listaksi. Mutta pitääpä t...
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • Ei siinä mitään hörhöilyä ole, mutta tosiaan kartellit nyt vaan on laittomia ja niistä myös jää kiinni melko todennäköisesti - varsinkin tässä tilanteessa. Mutta hyvä, jos kuitenkin oli tuttua, että näin on. Ilmeisesti ei, mutta...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • Joo, tämä selvensi aika hyvin. Ensimmäinen Dead Space on tuttu, siitä pidin aika paljonkin. Jatko-osat, remake ja Callisto Protocol ovat hyllyssä pelaamatta, joten niistä ei tietoa. Tämäkin kyllä kiinnostaa, mutta tuntuu että vanhemmiten se...
    -- Cronos: The New Dawn, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • IGN testaajat kuvailee peliä hyvin samanlaiseksi kuin uudet ensimmäisen persoonan Resident Evilit. Nostattaako tämä odotuksia vai laskee niitä pettymyksenä. iS9vJGg_L2U
    -- Clive Barker’s Hellraiser: Revival, HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • Nyt on heppa ja ukko tuunattu omia silmiä hivelevään ulkomuotoihin. <3
    -- The Witcher 3: Wild Hunt, DarkShadow, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...