Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

R: Racing Evolutionin uudet kuvat

27.11.2003 - 00:00, Oliver

Jälleen uusi GBA-roolipeli kehitteillä

27.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

ESPN NHL Hockey –
ESPN NHL Hockey

27.11.2003 - 00:00, jeremy

F1 Career Challenge –
F1 Career Challenge

26.11.2003 - 00:00, Hakkiz

Videokuvaa Monolithin Baten Kaitoksesta

26.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Vauhtia markkinointiin Amerikassa

26.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

T3: Redemption myös GameCubelle

26.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Uusi Kirby-peli tekeillä Cubelle?

26.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Uusia kuvia Killzonesta

26.11.2003 - 00:00, Oliver

Segan retropelit päivittyvät Pleikkarille

26.11.2003 - 00:00, Oliver

Kaikki videosisältö...

Uusimmat foorumiviestit

  • Jos Helix tosiaan on tosiaan yhtä avoin mitä Steam Machine (mitä epäilen) niin pakkohan hinnan on olla korkeampi kun ei ole yksinoikeus storea tuomassa takaisin rautasubventointia. Toisaalta 95-99% Steam Machinen käyttäjistä käyttänee Steam...
    -- PC-pelaaminen, m_vierimaa, 27 minuuttia sitten
  • Kaikki pelisarjat voi yksinkertaistaa noin typerästi jos haluaa ja sanoa, ettei ne ole kuin pieniä muutoksia.
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 43 minuuttia sitten
  • Minusta on ihan hyvä, mikäli tytär ja hänen äitinsä jätetään unholaan tässä vaiheessa. Heihin liittyvät menetykset kuitenkin ne kaikkein kivuliaimmat hetket Kratoksen tarinassa, enkä näe luontevaa tapaa tuoda heitä takaisin. He ovat ny...
    -- God of War Laufey, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Sinä voit sanoa pelistä vaikka mitä kriittistä niin halutessasi. Sitä ei kukaan kiellä. Mutta kun lähdet jauhamaan salaliittoteoriasoopaa, se ei ole mitään kritisointia.
    -- Ketutuskeskustelu, BaDari, 3 tuntia sitten
  • Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.
    -- Nintendo Switch 2, MarcheM, 4 tuntia sitten
  • Tech Jesus on tehnyt kattavan videon laitteesta. Äärimmäisen hiljainen ja pieni laite joka sopii loistavasti TV:n viereen. Se on kohtalaisen tehokas PC helppoon olohuone käyttöön. Hinta on mitä on mutta siitä voimme syyttä eri ihmisiä. 66...
    -- Valve Steam Machine, HideoMiyamoto, 5 tuntia sitten
  • Tämän pelaillut läpi, arvostelun saan ulos, kun saan sen ulos, mutta se pitää sanoa, että onpahan mainiot kontrollit. Switch 2:lla voi käyttää hiirtä, minkä lisäksi kahden tatin käyttö toimii kuin unelmaleivoskakku. Tarinasta en ollut...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 5 tuntia sitten
  • 3D world nyt siinä pisteessä että champions road vielä pelaamatta. Tuntuu olevan vaikeampi kuin odysseyn vastaava ja juuri tällaista oikeasti vaikeaa kenttää on mukava puurtaa. Tuon jälkeen sitten vuorossa Bowsers fury 100 shrinea.
    -- Super Mario 3D World, Darks, 6 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...