Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Nintendolta uusi bundle

27.11.2003 - 00:00, Karva

EA julkaisee R: Racing Evolutionin Euroopassa

27.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Ensitiedot Virtua Fighter Questista joulukuussa?

27.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Legend of Zelda: Four Swords -infopaketti

27.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

PS3:een EyeToy-käyttöliittymä?

27.11.2003 - 00:00, Oliver

R: Racing Evolutionin uudet kuvat

27.11.2003 - 00:00, Oliver

Jälleen uusi GBA-roolipeli kehitteillä

27.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

ESPN NHL Hockey –
ESPN NHL Hockey

27.11.2003 - 00:00, jeremy

F1 Career Challenge –
F1 Career Challenge

26.11.2003 - 00:00, Hakkiz

Videokuvaa Monolithin Baten Kaitoksesta

26.11.2003 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 1 tunti sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 2 tuntia sitten
  • Mortal Kombat on saanut 4K julkaisun joka potkii Blurayn syvälle maan uumeniin. ANQndwjZf6A
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 2 tuntia sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 2 tuntia sitten
  • Ois kyllä kiva jos tulis joku trailer 3 tai alkais näkymään vähän enemmän tietoa. Eiköhän joku isompi pelimedia kuten IGN saa jonkun kuukauden eksklusiivin setin syksymmällä ainakin.
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 2 tuntia sitten
  • Nämä mitää isoja uutisia nykyää ole mutta Xbox series x hinnat nousee kaippa ne suomessakin nousevat ja lopettavat samalla isommalla tallennustilalla varustetun konsolin. https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/microsoft-no...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Pelaaja44, 3 tuntia sitten
  • No itsellä tämä menee niin yksinkertaisesti että jos tili vaaditaan ja haluan laitetta käyttää, niin teen tilin. Mikäli ei vaadita, niin en tee. PC:llä sen käytön voi vielä kiertää, joten sen teen. Konsoleilla taas koko käyttökokemus...
    -- PC-pelaaminen, shamaniac, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...