Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Resident Evil Outbreak leikkeitä

20.10.2003 - 00:00, Oliver

Uusia kuvia WRC3:sta

20.10.2003 - 00:00, Oliver

PES3 -turnauksen karsinnat Itäkeskuksessa

20.10.2003 - 00:00, Oliver

Worms 3D

20.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

RalliSport Challenge 2 -haastattelu

20.10.2003 - 00:00, Hakkiz

RalliSport Challenge 2 -haastattelu

19.10.2003 - 00:00, Hakkiz

Ubisoft tuo Flipnicin Eurooppaan

19.10.2003 - 00:00, Oliver

True Crime oikeuteen jo ennen julkaisua

19.10.2003 - 00:00, Oliver

Kiinan oma Nintendo-konsoli lykkääntyy

18.10.2003 - 00:00, Guardian Viper

Baten Kaitoksen ostajille pientä bonusta

18.10.2003 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tänään tuli aloiteltua tuo viimeinen lisäri ja kyllä tuossa huomaa että vaikeustaso nousee. Samoin nousi ketutustaso kun alussa oli melkein kaikki kahdeksan puzzlea pelkkää laseria. Niissä ei ole mitään hauskaa tai haastavaa! Tai siis on h...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 6 minuuttia sitten
  • Okei, no ilmankos. Minä kun ajattelin että olisin vain ollut pieni ja herkkä nuorukainen, joka pelkäsi puzzle-pelin parissa. :D Ja niin, tuollahan oli tosiaan tuo jatko-osakin. Se on jäänyt vähemmälle huomiolle itsellä mutta nyt kun sanoit...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 13 minuuttia sitten
  • Minäkään en usko etteikö hätähousuilta - joita suurin osa tuntuu olevan, ainakin GTA:n kohdalla - saisi helpot rahat kun ei ne fyysistä odota. Veikkaan että myös moni fyysisiä osteleva tai vähemmän vankasti kannattava ostaa aiemmin ilmest...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 17 minuuttia sitten
  • Nyt olen pelaillut tätä kolmannelle alueelle, eli East Angliaan asti, keräten ja tehden kaiken mahdollisen jokaiselta alueelta ja... Täytyy sanoa että ei nämä alueet vielä ole tuntuneet niin kauaa vievän. Karttaakin kun olen katsellut, niin ...
    -- Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan, shamaniac, 28 minuuttia sitten
  • Tulipa luettua tuo Spede kysymys väärin kun luin, että missä menestyi. Sattuu paremmissakin piireissä.
    -- Viikon tietoviisas, ripulipamaus, 1 tunti sitten
  • Tästä siis kysyn, eli kun kysyntä ja tarjonta kohtaa myöhemmin, niin mikä mekanismi silloin pitää hinnat ylhäällä? Juuri nyt on päivänselvää, että mikä ne pitää ylhäällä.
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 2 tuntia sitten
  • En tiedä kuuluuko tänne, mutta itsellä tää junnuna lähti Pokemon Crystalsista liikkeelle niin kai tässä joku aasinsilta täyttyy. Anyway, poika alkoi keräilee Pokemon kortteja, ja mua ei nuo brainrotit ja Robloxit ole napanneet, mutta Pokemo...
    -- Pelimaailman oheistuotteet, kopolanpoika, 3 tuntia sitten
  • Sekiro-sarjasta uusi traileri. Tuttuja asioita näkyy siellä ja täällä. q0zQNh0wSb0
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, Ulukai, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...