Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Vaihtoehto Nintendon Game Boy Playerille

17.10.2003 - 00:00, Karva

EverQuestin tilausmaksut julki

17.10.2003 - 00:00, Oliver

Battle Engine Aquila –
Battle Engine Aquila

17.10.2003 - 00:00, saintbert

Ghost Recon: Island Thunder päivittyi uudella kartalla

17.10.2003 - 00:00, Corca

Worms 3D sai uudet verkkosivut

17.10.2003 - 00:00, Hakkiz

Warioworld

16.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Lord of the Rings: The Two Towers

16.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Hulk

16.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

The Hobbit

16.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Viewtiful Joe

16.10.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

Uusimmat foorumiviestit

  • Kyllähän tuo microsoftin kone tulee olemaan se the olohuone pc. Tosin hinta kyllä tulee olemaan kova jos eivät kauhealla tappiolla myy. Voisi kuvitella että 1500€ kieppeillä ehkä jos ei jopa enemmän.
    -- PC-pelaaminen, Darks, 3 minuuttia sitten
  • Kaikki pelisarjat voi yksinkertaistaa noin typerästi jos haluaa ja sanoa, ettei ne ole kuin pieniä muutoksia.
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 53 minuuttia sitten
  • Minusta on ihan hyvä, mikäli tytär ja hänen äitinsä jätetään unholaan tässä vaiheessa. Heihin liittyvät menetykset kuitenkin ne kaikkein kivuliaimmat hetket Kratoksen tarinassa, enkä näe luontevaa tapaa tuoda heitä takaisin. He ovat ny...
    -- God of War Laufey, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Sinä voit sanoa pelistä vaikka mitä kriittistä niin halutessasi. Sitä ei kukaan kiellä. Mutta kun lähdet jauhamaan salaliittoteoriasoopaa, se ei ole mitään kritisointia.
    -- Ketutuskeskustelu, BaDari, 3 tuntia sitten
  • Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.
    -- Nintendo Switch 2, MarcheM, 4 tuntia sitten
  • Tech Jesus on tehnyt kattavan videon laitteesta. Äärimmäisen hiljainen ja pieni laite joka sopii loistavasti TV:n viereen. Se on kohtalaisen tehokas PC helppoon olohuone käyttöön. Hinta on mitä on mutta siitä voimme syyttä eri ihmisiä. 66...
    -- Valve Steam Machine, HideoMiyamoto, 5 tuntia sitten
  • Tämän pelaillut läpi, arvostelun saan ulos, kun saan sen ulos, mutta se pitää sanoa, että onpahan mainiot kontrollit. Switch 2:lla voi käyttää hiirtä, minkä lisäksi kahden tatin käyttö toimii kuin unelmaleivoskakku. Tarinasta en ollut...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 5 tuntia sitten
  • 3D world nyt siinä pisteessä että champions road vielä pelaamatta. Tuntuu olevan vaikeampi kuin odysseyn vastaava ja juuri tällaista oikeasti vaikeaa kenttää on mukava puurtaa. Tuon jälkeen sitten vuorossa Bowsers fury 100 shrinea.
    -- Super Mario 3D World, Darks, 6 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...