Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Mario & Luigi -roolipelin juonikuvioita paljastettu

18.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Colin McRae Rally 04 kaupoissa huomenna

18.09.2003 - 00:00, Hakkiz

Xbox Live Suomeen lokakuussa

17.09.2003 - 00:00, Hakkiz

Ensimmäiset tiedot Race Driver 2:sta

17.09.2003 - 00:00, Hakkiz

Ensimmäinen traileri RalliSport 2:sta julkaistu

17.09.2003 - 00:00, Nem

Microsoft julkaisee Epic Gamesin pelejä Xboxille

17.09.2003 - 00:00, Hakkiz

XGRA myöhästyy jälleen kerran

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Muovikilpikonnia pelikoodien kera

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Uusi Crash Nitro Kart -videopätkä

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Final Fantasy XI ja kovalevy maaliskuussa Yhdysvaltoihin

16.09.2003 - 00:00, Oliver

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joskus viimevuonna PC:lle saapunut erinomainen klikkailu seikkailu nyt Switchillä. https://opencritic.com/game/18914/the-drifter/charts 7Zf5fHBp8Io
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), HideoMiyamoto, 38 minuuttia sitten
  • Tuntuu että tietyt vihavaikuttajat ja heidän seuraajat ovat ainoita, jotka tuosta edes ovat kiinnostuneita puhua. Jotenkin kyllä niin tyypillistä että vaahdotaan asioista, jotka eivät olisi omien sanojen mukaan muutenkaan kiinnostaneet.
    -- Yleinen pelialan uutisketju, MarcheM, 50 minuuttia sitten
  • Peli on ollut jonkun näköisessä kehityksessä jo 2018 lähtien. Projekti on siis suunniteltu alusta asti tällaiseksi. https://www.ign.com/articles/god-of-war-laufey-planned-since-2018-reveals-star-deborah-ann-woll
    -- God of War Laufey, HideoMiyamoto, 54 minuuttia sitten
  • Two Point Hospital saa nykysukupolven version kaikilla mausteilla. I5bliR4wWV0
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Pelaajat kiittää kun Capcom takoo laatua laadun perään. Capcom ei ole koskaan myynyt näin paljon pelejä 12 kk aikajakson aikana. https://www.videogameschronicle.com/news/capcom-just-sold-more-games-than-in-any-year-in-its-history/
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Tää on hyvin mielenkiintoinen keskustelu ottaen huomioon, että mitään hintaa ei ole vielä vahvistettu. Tulee mieleen vanha "pidä tunkkis" vitsi.
    -- Grand Theft Auto VI, Retski, 1 tunti sitten
  • Harvasta pelistä suostun maksamaan täyttää hintaa, mutta sitten on tiettyjä poikkeuksia. Yleensä nuukailen hankintojen suhteen ja nykyään aika vähän edes ostelen tarjouksista pelejä. Muistan kuinka Witcher 3 pelaamisen aikana tuli sellai...
    -- Pelien hinnoista, Ac3way, 2 tuntia sitten
  • Vastaan vaikka tänne. En tietenkään ole pelannut. Jos ei käynyt vielä selväksi, en ole ensinkään innoissani kyseisestä pelistä. Esimerkiksi se valikoitui sillä perusteella, että siitä, sen budjetista ja kehittäjän mahdollisesta sul...
    -- Ketutuskeskustelu, Koalitio, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...