Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Final Fantasy XI ja kovalevy maaliskuussa Yhdysvaltoihin

16.09.2003 - 00:00, Oliver

Capcomin taskukonsolipelit TGS-messuilla

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Puheet uusien Pokémon-pelien ympärillä yltyvät

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Museoon pelaamaan

15.09.2003 - 00:00, Oliver

Uusi Xbox-tarjouspaketti Pohjois-Amerikkaan

15.09.2003 - 00:00, Hakkiz

V-Rally 3 –
V-Rally 3

14.09.2003 - 00:00, Hakkiz

Eidos korjaili Cube-lausuntojaan

12.09.2003 - 00:00, Karva

Hudsonin ja Konamin maskotit sotajalalla

12.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Capcom paljasti uuden Mega Man -pelin

12.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Lehtivihreä ja tulipunainen ovat pian muodissa

12.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 5 minuuttia sitten
  • No rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että pelko on että ne erikoisversiot myydään loppuun.
    -- Grand Theft Auto VI, Juhis82, 22 minuuttia sitten
  • Microsoftin ostettua Call of Dutyt ja kumppanit on entistä vähemmän merkitystä omalla kaupalla, kunhan pelejä vaan myydään tarpeeksi. Siksi MS:llä on varaa lähteä kokeilemaan hieman erilaista lähestymistapaa, kun esimerkiksi Game Pass on o...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 46 minuuttia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 58 minuuttia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • No sekin olisi ollut aika hullua, että olisi tehty Kratoksen tyttärestä peli, jos haluttiin kuitenkin tehdä peli hänen viimeisimmästä vaimostaan.
    -- God of War Laufey, Ippenator, 2 tuntia sitten
  • Steins;Gate Elite (Switch 1/2) Steins Gatesta olen silmäillyt arvosteluja, joissa todetaan pelistä että jos harrastat digitaalisia pelejä niin pelaa tämä läpi ainakin kerran elämässä. Elite nimen perässä tarkoittaa versiota, jossa pelistÃ...
    -- Visual Novel -pelit, JTahti, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...