Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Ensimmäinen traileri RalliSport 2:sta julkaistu

17.09.2003 - 00:00, Nem

Microsoft julkaisee Epic Gamesin pelejä Xboxille

17.09.2003 - 00:00, Hakkiz

XGRA myöhästyy jälleen kerran

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Muovikilpikonnia pelikoodien kera

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Uusi Crash Nitro Kart -videopätkä

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Final Fantasy XI ja kovalevy maaliskuussa Yhdysvaltoihin

16.09.2003 - 00:00, Oliver

Capcomin taskukonsolipelit TGS-messuilla

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Puheet uusien Pokémon-pelien ympärillä yltyvät

16.09.2003 - 00:00, Guardian Viper

Museoon pelaamaan

15.09.2003 - 00:00, Oliver

Uusi Xbox-tarjouspaketti Pohjois-Amerikkaan

15.09.2003 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Esim. Futuremovieshopista 45 eurolla. Toki tohon tulee vielä postit päälle. https://www.futuremovieshop.fi/mortal-kombat-kollection-limited-edition-p-12037.html?consent=1
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jirza, 12 minuuttia sitten
  • Täysin puskista tähän tulee ilmainen asupäivitys Fatal Framen hengessä: 21426 pHeCED-gbG4
    -- Silent Hill f, kissanpoika, 37 minuuttia sitten
  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 2 tuntia sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 3 tuntia sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 3 tuntia sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 3 tuntia sitten
  • Ois kyllä kiva jos tulis joku trailer 3 tai alkais näkymään vähän enemmän tietoa. Eiköhän joku isompi pelimedia kuten IGN saa jonkun kuukauden eksklusiivin setin syksymmällä ainakin.
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 3 tuntia sitten
  • Nämä mitää isoja uutisia nykyää ole mutta Xbox series x hinnat nousee kaippa ne suomessakin nousevat ja lopettavat samalla isommalla tallennustilalla varustetun konsolin. https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/microsoft-no...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Pelaaja44, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...