Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Dead to Rights virallisesti Eurooppaan

22.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Reuters raportoi huonoista talousluvuista

22.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Nintendo ilmoitti uudet myyntiennusteensa

22.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

GameCuben demo-dvd:t kaupoissa - tosin vain Yhdysvalloissa

22.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

RPM Tuning -informaatiota

22.05.2003 - 00:00, saintbert

Kuvia Onimusha 3:sta

22.05.2003 - 00:00, saintbert

Ei tyrmiä, lohikäärmeitä taikka sankareita PlayStation 2:lla

22.05.2003 - 00:00, saintbert

Splinter Cell kakkonen paljastettu

22.05.2003 - 00:00, saintbert

Poliiseihin kohdistuvaa peliväkivaltaa sakotetaan

22.05.2003 - 00:00, Corca

Splinter Cellin jatko-osa vahvistettu

22.05.2003 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tämä tilanne on kyllä varsin poikkeuksellinen. Yleensähän konsolien hinnat ovat ajan myötä laskeneet, tällä kertaa ne vain nousevat. Samoin on PC-raudan ja kaiken muunkin kriittisiä komponentteja sisältävän elektroniikan laita. Aiemmin j...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 1 minuutti sitten
  • Eiköhän kilpailijakin nosta hintojaan, varsinkin kun GTA VI näkyy jo horisontissa. Jos hintoja on komponenttipulan vuoksi korotettava, niin nythän se kannattaa tehdä. Porukka kyllä ostaa laitteen kalliimmallakin, jos sillä voi pelata marraskuu...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, kissanpoika, 40 minuuttia sitten
  • Esim. Futuremovieshopista 45 eurolla. Toki tohon tulee vielä postit päälle. https://www.futuremovieshop.fi/mortal-kombat-kollection-limited-edition-p-12037.html?consent=1
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jirza, 1 tunti sitten
  • Täysin puskista tähän tulee ilmainen asupäivitys Fatal Framen hengessä: 21426 pHeCED-gbG4
    -- Silent Hill f, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 3 tuntia sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 4 tuntia sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 4 tuntia sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...