Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Logitechiltä uusittu PlayStation 2 -headset

06.05.2003 - 00:00, saintbert

Silent Hill 3 -kuvia

06.05.2003 - 00:00, saintbert

Halpispelejä Empireltä

06.05.2003 - 00:00, saintbert

Ninja Gaiden vielä tänä vuonna?

06.05.2003 - 00:00, Unreal-Hawk

MS paljastaa

06.05.2003 - 00:00, Unreal-Hawk

True Fantasy Live Online traileri

06.05.2003 - 00:00, Unreal-Hawk

Legion: The Legend of Excalibur –
Legion: The Legend of Excalibur

06.05.2003 - 00:00, saintbert

NBA Street 2

05.05.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Syberia

05.05.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Kolme ensimmäistä kuvaa Konamin Turtles-pelistä

05.05.2003 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Voit vaikka täällä kertoa, että mikäs tuossa nyt ylittää sinun käsityksesi mukaan jotkut sääntöjen rajat? Henkilökohtaisuuksiin meneminen on esimerkiksi kiellettyä, joten kannattaa tarkistaa kannattaako lasitalossa heitellä kiviä.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), J.Sunderland, 5 minuuttia sitten
  • Ei siinä mitään hörhöilyä ole, mutta tosiaan kartellit nyt vaan on laittomia ja niistä myös jää kiinni melko todennäköisesti - varsinkin tässä tilanteessa. Mutta hyvä, jos kuitenkin oli tuttua, että näin on. Ilmeisesti ei, mutta...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 10 minuuttia sitten
  • Joo, tämä selvensi aika hyvin. Ensimmäinen Dead Space on tuttu, siitä pidin aika paljonkin. Jatko-osat, remake ja Callisto Protocol ovat hyllyssä pelaamatta, joten niistä ei tietoa. Tämäkin kyllä kiinnostaa, mutta tuntuu että vanhemmiten se...
    -- Cronos: The New Dawn, kissanpoika, 18 minuuttia sitten
  • Firma on tasan niin ahne kuin asiakkaat sen sallii olevan. Jos sitä maksavaa kansaa ei löydy, niin nopeasti siinä nöyristyy isompikin pulju. Mutta kuten tiedämme, että tämän pelin kohdalla maksavista asiakkaista ei tule olemaan pulaa.
    -- Grand Theft Auto VI, Jirza, 52 minuuttia sitten
  • IGN testaajat kuvailee peliä hyvin samanlaiseksi kuin uudet ensimmäisen persoonan Resident Evilit. Nostattaako tämä odotuksia vai laskee niitä pettymyksenä. iS9vJGg_L2U
    -- Clive Barker’s Hellraiser: Revival, HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Nyt on heppa ja ukko tuunattu omia silmiä hivelevään ulkomuotoihin. <3
    -- The Witcher 3: Wild Hunt, DarkShadow, 1 tunti sitten
  • Laitetaan nyt top 5, kun kaikkia sarjan pelejä ei ole tullut edes mainitsemisen arvoisesti pelattua. Kaikkia pelejä on tullut kyllä vähintään kokeiltua. 1. Grand Theft Auto: Vice City - Selvä ykkönen pelkästään teemansa vuoksi. Rakastan k...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Nick Cage ääninäyttely äänitystä. 7655737581904137485
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...