Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Midnight Club 2

02.05.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Project Zero (Fatal Frame)

02.05.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Superman - Shadow of Apokolips

02.05.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Capcomin E3-valikoima vahvistettu

02.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Cuben Mario Golf sai nimen

02.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Star Fox Armadaa huhutaan E3-messuille

02.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Nintendo avaa Tokion kehityskeskuksensa syyskuussa

02.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Midwaylla menee huonosti

02.05.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Eidos esittelee Legacy of Kain -jatkon E3-messuilla

02.05.2003 - 00:00, saintbert

SOCOM II:lle julkaisupäivämäärä, ainakin yksi sellainen

02.05.2003 - 00:00, saintbert

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Jos joku täällä pelannut PowerWash simulator 2 adventure time lisä osan niin pääsittekö pelaamaan ostettuaan Xbox Storesta itse en tässä joku bugi väittää etten ole ostanut vaikka olen ladanutkin kuulemma kehittäjät tietää ongelman ti...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Pelaaja44, 9 minuuttia sitten
  • Viimeisimpien hintojen korotusten jälkeen myynnit ovat tosiaan romahtaneet jopa PS5:lla. Tuntuisi erikoiselta, mikäli uusi konsolisukupolvi olisi yhtäkkiä niin houkutteleva, että suurempi yleisö laittaisi niihin rahaa lähellekään tonnia. Tok...
    -- PlayStation 6, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Series S:n raaka suorituskyky on parempi kuin Switch 2:ssa, mutta jälkimmäisessä on uudempaa tekniikkaa vertailua tasapainottamassa. Muistiakin taitaa olla Nintendossa käytössä enemmän. Siinä mielessä en pidä tätä versiota mahdottomana, m...
    -- Grand Theft Auto VI, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Aikanaan tuli pelattua ensimmäinen Trine läpi. Tykkäsin ihan kohtalaisesti, peli oli vähän kuin Super Nintendon The Lost Vikings mutta sujuvampi. Trinen tiesin olevan trilogia, mutta osat 5 ja 6 ovat kyllä onnistuneet menemään täysin ohi. Pi...
    -- Trine 6: Together in Time, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • No niinpä tietenkin, mietinkin joskus tämän nähneeni, mutta haulla en löytänyt. Tämän ketjun saa poistaa.
    -- PC-pelien tarjousketju, J.Sunderland, 3 tuntia sitten
  • Steam Machinen korkeasta hinnasta innostuneena joukko kilpailijoita tuo omia vaihtoehtojaan markkinoille. Eiväthän nämä esimerkiksi ulkomuotonsa puolesta kilpaile samassa kategoriassa, mutta samaan hintaan saa paljon parempaa rautaa ja joustavamp...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 4 tuntia sitten
  • Nyt jokainen ottaa sitten syvään henkeä ja pitää paussin tästä aiheesta, joka ei ole enää useamman sivun verran palvellut ketään.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), FleeingNevada, 4 tuntia sitten
  • Tähän löysin vielä päälle: Disgaea 2 PC 3,99€ Vähän reilu 45€ on aika hyvä hinta tälle paketille. Halvalla satoja tunteja pelattavaa.
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...