Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Infogrames kumosi V-Rally 3 -peruutushuhut

19.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

James Bond 007: Nightfire –
James Bond 007: Nightfire

19.03.2003 - 00:00, Griever

Tom & Jerry War Of The Whiskers

18.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Mark of Kri

18.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Jurassic Park - Operation Genesis

18.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Päivitetyt Midwayn peliuutiset

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Mediaa: The Hulk ja Superman: Shadow of Apokalips

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Ensimmäiset GT Cube -yksityiskohdat

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Värillisiä ohjaimia Microsoftilta

18.03.2003 - 00:00, Hakkiz

Red Faction 2 –
Red Faction 2

18.03.2003 - 00:00, feldon

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Onkos tämä nyt sitten miten karmivaa pelattavaa, vai onko kyseessä ennemmin toimintapeli, jossa vihollisten groteski ulkomuoto luo sen kauhun? Onko tässä esimerkiksi äkkisäikäytyksiä vai luodaanko tunnelmaa kuten Silent Hillissä? En ole hal...
    -- Cronos: The New Dawn, kissanpoika, 12 minuuttia sitten
  • En minäkään noita yksityiskohtia yksittäisinä tihrustele mutta mielestäni ne tuovat noihin maailmoihin elävyyttä, joka vaikuttaa kyllä siihen kokonaisuuteen, huomasi niitä suoraan tai ei.
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 21 minuuttia sitten
  • Laitetaan nyt top 5, kun kaikkia sarjan pelejä ei ole tullut edes mainitsemisen arvoisesti pelattua. Kaikkia pelejä on tullut kyllä vähintään kokeiltua. 1. Grand Theft Auto: Vice City - Selvä ykkönen pelkästään teemansa vuoksi. Rakastan k...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, kissanpoika, 22 minuuttia sitten
  • OT mutta mitä ihmettä tuossa @J.Sunderland muka oli noin vakavaa, että ansaitsi estolistalle pääsyn? Kaveri puhuu asiallisesti ja perustelee asiansa? Vissiin eriäviä näkemyksiä ei suvaita?
    -- Valve Steam Machine, Murdoc, 27 minuuttia sitten
  • Nick Cage ääninäyttely äänitystä. 7655737581904137485
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • Steamin Summer Sale on käynnissä ja tässä yritän bongailla itselle sopivaa pelattavaa, mutta ainakin suoraan Android Appin kautta jotenkin tuntuu vaikealta saada yksinkertaisesti kaikki kampanjan pelit yhdeksi listaksi, kun kaikilla on joku oma ...
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • Tulevan Thief remasterin kanssa Nightdive tuo alkuperäisen jäsenen auttamaan luomaan saman tunnelman pelin välivideoihin mutta vain huomattavasti korkeammalla laadulla. Jopa niin korkealla laadulla että "kukaan ei tule pettymään siihen" https:...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 2 tuntia sitten
  • Messi paukuttaa niin vittuna maaleja nyt MM-kisoissa että minä alan oikeasti uskoa että saan fanina toisen maailmanmestaruuden putkeen. 32 tyhjää vuotta kuittautuu tai ne jo kuittautu mutta tämä tuntuu jo överille jos tulee se toinen putkeen....
    -- Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut), payjay83, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...