Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Mediaa: The Hulk ja Superman: Shadow of Apokalips

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Ensimmäiset GT Cube -yksityiskohdat

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Värillisiä ohjaimia Microsoftilta

18.03.2003 - 00:00, Hakkiz

Red Faction 2 –
Red Faction 2

18.03.2003 - 00:00, feldon

Virtua Tennis –
Virtua Tennis

18.03.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Everblue 2

17.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Zapper

17.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

PacMan World 2

17.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Dakar Rally 2

17.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Sega Bass Fishing

17.03.2003 - 00:00, Jyri Jokinen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Kova peli varmasti luvassa mutta mä taidan ostaa sen vasta ens sukupolven konsoleille paremman suorituskyvyn takia. Ei tää mua niin paljoa kiinnosta että se heti on pakko saada, kiitos backlogin. Sitäpaitsi mun mielestä esim. Witcher 3 maailma ...
    -- Grand Theft Auto VI, asin, 59 minuuttia sitten
  • Harvoin sitä riemuitsee jonkin pelin poistumisesta kauppapaikoilta, mutta tällä kertaa nyt kävi niin. Taas yksi shovelware-tuottajista saa kenkää Pleikkarin kaupasta. Kyseinen Afil Games kertoo Sonyn linjan tiukentumisesta somessaan. Samaisella...
    -- PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset), kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Ei tartte ostella Steam Machinea, kun voi asennella SteamOS:n omalle koneelle. embedder=embed.bsky.app;url=at%3A%2F%2Fdid%3Aplc%3Aknj5sw5al3sukl6vhkpi7637%2Fapp.bsky.feed.post%2F3movexp5mes2m
    -- PC-pelaaminen, Pirate_fin, 5 tuntia sitten
  • Nyt on luettavana Satu Rämön Jakob. Mukana on tällä kertaa poliisisarjoista tuttu poliisiaseman tyhmä esimies, joka ei ole kirjan puoleenväliin mennessä aiheuttanut vielä pahemmin harmia. Uusi sarjamurhaaja piinaa Islantia.
    -- Mikä kirja on luettavana nyt?, JTahti, 5 tuntia sitten
  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 6 tuntia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 7 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...