Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Kakuto Chojin peruttu Euroopan osalta (päivitetty)

06.02.2003 - 00:00, Hakkiz

Microsoftin ja nVIDIAn taisto on ohi

06.02.2003 - 00:00, Unreal-Hawk

Haven: Call of the King –
Haven: Call of the King

06.02.2003 - 00:00, saintbert

Turok: Evolution –
Turok: Evolution

05.02.2003 - 00:00, Corca

Virallinen Rayman-saitti avattu

05.02.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Ruutukaappauksia: Puzzle Fighter II ja Megaman & Bass

05.02.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

AM3:lta Smart Media Adaptor GBA:lle

05.02.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kelly Slater’s Pro Surfer –
Kelly Slater’s Pro Surfer

05.02.2003 - 00:00, Guardian Viper

Tietoja Phantasy Star Onlinen hinnoittelusta

05.02.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Enter the Matrix -pelin nettisivu avattu

05.02.2003 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Aikanaan tuli pelattua ensimmäinen Trine läpi. Tykkäsin ihan kohtalaisesti, peli oli vähän kuin Super Nintendon The Lost Vikings mutta sujuvampi. Trinen tiesin olevan trilogia, mutta osat 5 ja 6 ovat kyllä onnistuneet menemään täysin ohi. Pi...
    -- Trine 6: Together in Time, kissanpoika, 4 minuuttia sitten
  • No niinpä tietenkin, mietinkin joskus tämän nähneeni, mutta haulla en löytänyt. Tämän ketjun saa poistaa.
    -- PC-pelien tarjousketju, J.Sunderland, 5 minuuttia sitten
  • Mietityttää Series S versio. Että kuinka paljon se on rajoittanut teknisesti. Vaikka ei ole kyllä iso pelko. Osasivat aika näyttävän pelin tehdä myös PS4 ja Xbox One tehojen rajoissa.
    -- Grand Theft Auto VI, Hulikopteri, 33 minuuttia sitten
  • Steam Machinen korkeasta hinnasta innostuneena joukko kilpailijoita tuo omia vaihtoehtojaan markkinoille. Eiväthän nämä esimerkiksi ulkomuotonsa puolesta kilpaile samassa kategoriassa, mutta samaan hintaan saa paljon parempaa rautaa ja joustavamp...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Nyt jokainen ottaa sitten syvään henkeä ja pitää paussin tästä aiheesta, joka ei ole enää useamman sivun verran palvellut ketään.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), FleeingNevada, 1 tunti sitten
  • Huhujen mukaan PS6:n valmistuskustannukset olisivat tällä hetkellä lähentelemässä 1000 dollaria. Vaadittavien komponenttien hinta on pompannut ylöspäin pelkästään viimeisen kolmen kuukauden aikana noin 200 dollaria. Valmistuskulujen pääl...
    -- PlayStation 6, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Tähän löysin vielä päälle: Disgaea 2 PC 3,99€ Vähän reilu 45€ on aika hyvä hinta tälle paketille. Halvalla satoja tunteja pelattavaa.
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 1 tunti sitten
  • Kannattaa vaikka se demo testata, niin saat hieman esimakua, että mitä luvassa.
    -- Cronos: The New Dawn, Pirate_fin, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...