Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

DOA: XV Japanissa K-18 luokituksen alle

21.11.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Grand Theft Auto: Vice City –
Grand Theft Auto: Vice City

21.11.2002 - 00:00, Shaban

Final Fantasy Tactics Advance -yksityiskohtia

20.11.2002 - 00:00, Guardian Viper

Ruutuja: Hunter, Batman: Dark Tomorrow ja Jedi Knight II

20.11.2002 - 00:00, Guardian Viper

Kaiutinsetteja Creativelta ja Logitechiltä

20.11.2002 - 00:00, Jore

Datelilta cheatteja ja aluevapautta

20.11.2002 - 00:00, Jore

SCEE: Pleikan hinta ei laske Euroopassa

20.11.2002 - 00:00, Jore

PS2-nettiadapteri ei menesty USAssa - vielä

20.11.2002 - 00:00, Jore

Ubi Soft nappasi Murakumon

20.11.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Modattuja Xboxeja bannataan Livestä

20.11.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Sitten seuraavaksi uutta kierrosta :D Jos haluat nähdä koko tarinan niin ilmeisesti se vaatii kolme läpäisyä ja se 2b ei ole edes ainoa pelattava hahmo.
    -- Viimeksi pelatut pelit, pelle, 3 minuuttia sitten
  • Katselet selvästikin tätä asiaa enemmän sen kannalta että asennat koneita jatkuvasti kun taas itse mietin sen kannalta että olen joskus kauan sitten kerran sen tehnyt per käyttämäni kone, joten hankala sitä on säätönä nähdä. Töissä...
    -- PC-pelaaminen, shamaniac, 5 minuuttia sitten
  • Piti ihan googlettaa ja eipä siellä kyllä mitään lisätehtäviä pitäisi olla, joten ei ihme että oli tällaiset kokonaan unohtuneet kun olen selvästikin kokenut ettei (onneksi) ole mitään ihmeellistä menetettävää vaikka oli pelkkä pe...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 15 minuuttia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 29 minuuttia sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 1 tunti sitten
  • Tuli nappastua tämä silloin siitä alesta Xboxille, 33€ Premium Edition, ja tämä nousi heittämällä itselleni suosikki-Doomiksi. Aivan tajuttoman hauskaa mättöä tehostettuna mahtavalla soundtrackilla. :D
    -- Doom: The Dark Ages, BaDari, 1 tunti sitten
  • Diablo 4 Season 14, viralliselta nimeltään Death Awakening (Kuoleman herääminen), julkaistaan 30. kesäkuuta 2026 klo 21.00 Suomen aikaa. Tiistaina mennään taas. Mythic uniikit saa muutoksia Mythic- ja Unique-esineiden täysremontti Esinejär...
    -- Diablo 4, Mathael, 1 tunti sitten
  • Aika odotettua tasoa tuo arvosanojen keskiarvo. Eiköhän tämä lähde jossain vaiheessa ostoon, fyysinen versiokin kun näyttäisi olevan ihan oikea sellainen.
    -- Star Fox, kissanpoika, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...