Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Pelikuvia: Myst III & Dragon's Lair 3D

04.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Halo 2 -trailerin julkaisu lähestyy

04.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Mafia tulossa Xboxille

04.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Shifters –
Shifters

03.09.2002 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Animal Crossing peruutettu Euroopassa?

03.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Presto Studios sulkee ovensa

03.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Neljä uutta kuvaa Project Egosta

03.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Pelikuvia XIII:stä, The Thingistä ja Malicesta

03.09.2002 - 00:00, Slaisser

Uutta Army Men -pelistä GC:lle

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Videopelit pannaan Kreikassa

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mafia 3 oli allekirjoittaneen mielestä paras ajomalli mitä on OpenWorldeissä tullut vastaan. Toki se muuten on pelinä todella itseään toistava mutta ajomalli oli loistava.
    -- Grand Theft Auto VI, Barca11910, 1 minuutti sitten
  • Päättänyt ettei siitä tehdä vai ei tällä hetkellä ole remasteria?
    -- Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, asin, 18 minuuttia sitten
  • Niin, usein myös kommentoidaan että "ei ole ihan heti sulkeutumassa, joten ei merkittävää huolta menetyksistä" mutta ainakin kun kyse ei ole mistään Playstationista tai Steamistä, niin kaikki on mahdollista. Jätin pois Microsoftin, sillä e...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, shamaniac, 21 minuuttia sitten
  • Kärkkäinen myy säännöllisesti myös aika nopsaan 20 kpl eriä konsolista. Kyllähän tuota varmaan menisi enemmänkin jos hieman jaksaisi XBOX panostella enemmän. No ehkä seuraavaan sukupolveen sitten.
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Traveller, 27 minuuttia sitten
  • Pikkuasia mut tästä joskus jossain ketjussa puhunut, että minkä takia kun pelin käynnistää tulee kaiken maailman press X to continue, sen jälkeen mennää yhestä valikosta toiseen jossa on sitte "continue" tai "load" että käydään parin t...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 54 minuuttia sitten
  • Muutama runi tuli pelattua tuota Yet another zombie survivorsia. Oikein mainio peli vaikka onkin vasta early accessissa. Zombit sopii mielestäni hyvin tähän genreen. Viidentoista minuutin kohdalla aloin miettiä, että kuinka pitkiä runit on mutt...
    -- Bullet Heaven -pelit, ripulipamaus, 1 tunti sitten
  • Resonance A Plague Tale Legacy tämä odotus listalla kun julkaistaan elokuun lopussa kaksi aiempaa olleet mahtavia pelejä.
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), Pelaaja44, 1 tunti sitten
  • 1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina. 2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä. 3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella. 4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki. 5: III. Peli, ...
    -- Parhaat Grand thef auto pelit lista, Hulikopteri, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...