Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Shifters –
Shifters

03.09.2002 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Animal Crossing peruutettu Euroopassa?

03.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Presto Studios sulkee ovensa

03.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Neljä uutta kuvaa Project Egosta

03.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Pelikuvia XIII:stä, The Thingistä ja Malicesta

03.09.2002 - 00:00, Slaisser

Uutta Army Men -pelistä GC:lle

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Videopelit pannaan Kreikassa

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Rare peruuttaa peliprojektejaan

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Microsoft havittelee Rarea leiriinsä?

02.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Capcom vs. SNK 2: EO –
Capcom vs. SNK 2: EO

01.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mielestäni Steam Machine ei ole konsoli, eikä oikeastaan edes konsolimainen. Se on paketista otettaessa Linux-PC, jossa pyörii oletuksena Steam. Linuxin vuoksi toivon sille menestystä ja pitkää ikää, hinnan puolesta en. Tai voihan sitä tiete...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 1 minuutti sitten
  • Sieltähän se lähti jenkki storesta pelin ultimate eli täysversio 80€. Ei paha hinta ollenkaan. Näytti yllättävän siistiltä kaikki ultimate version bonus kama kun yleensä ne on älyttömän turhia monissa peleissä.
    -- Grand Theft Auto VI, HideoMiyamoto, 5 minuuttia sitten
  • Koostin listaa ensin PS4- ja PS5-pelit eriteltynä, mutta kun nämä on kuitenkin parhaita pelattuna PS5:lla niin menee yhteen pötköön. Listalla on enimmäkseen konsoliyksinoikeuksia, kun en tiennyt pelihistoriastasi. Jatko-osia en ole lähtenyt e...
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, kissanpoika, 38 minuuttia sitten
  • Alkuperäisestä Nieristä tehtiin kaksi eri versiota. Japanissa replicant (veli ja sisko) ja täälläpäin gestalt (isä ja tytär). Nyt remaken kanssa menivät kaikkialla replicant version kanssa, itse olisin kyllä mielummin ottanut gestaltin.
    -- Viimeksi pelatut pelit, HideoMiyamoto, 49 minuuttia sitten
  • Kuuluuko Microsoft Flight Simulator tähän kategoriaan? Itse hommasin sen melkein heti julkaisussa PS5 Pro:lle. Huikea rentoutuspeli! Olen tosin lennellyt pelkkää vapaalentoa maisemia katsellen. Töitä en siis ole tehnyt. :D Poikkeuksellinen pel...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Deadnight Warrior, 2 tuntia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 10 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...