Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Halo 2 -trailerin julkaisu lähestyy

04.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Mafia tulossa Xboxille

04.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Shifters –
Shifters

03.09.2002 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Animal Crossing peruutettu Euroopassa?

03.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Presto Studios sulkee ovensa

03.09.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Neljä uutta kuvaa Project Egosta

03.09.2002 - 00:00, Hakkiz

Pelikuvia XIII:stä, The Thingistä ja Malicesta

03.09.2002 - 00:00, Slaisser

Uutta Army Men -pelistä GC:lle

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Videopelit pannaan Kreikassa

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Rare peruuttaa peliprojektejaan

02.09.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 42 minuuttia sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 1 tunti sitten
  • Mortal Kombat on saanut 4K julkaisun joka potkii Blurayn syvälle maan uumeniin. ANQndwjZf6A
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, HideoMiyamoto, 1 tunti sitten
  • The 7th Guestin uusioversio oli kyllä kaikin puolin onnistunut teos. Lisää mietteitä alla: https://www.konsolifin.net/arvostelu/nostalgiahermoa-kutitteleva-seikkailu-kauhujen-kartanossa-kerrassaan-charmantti-ja-the-7th-guest-remake
    -- Viimeksi pelatut pelit, Nikender, 1 tunti sitten
  • Hulluinta on vielä se, että joskus se Classics/Platinum painos on se paras versio pelistä. Esim. kaikki lisäsisältö tai muuta vastaavaa ja sitten kannet on tuollaiset yökötyksen näköiset.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, Dragonfly, 1 tunti sitten
  • Ois kyllä kiva jos tulis joku trailer 3 tai alkais näkymään vähän enemmän tietoa. Eiköhän joku isompi pelimedia kuten IGN saa jonkun kuukauden eksklusiivin setin syksymmällä ainakin.
    -- Grand Theft Auto VI, Huttu, 1 tunti sitten
  • Nämä mitää isoja uutisia nykyää ole mutta Xbox series x hinnat nousee kaippa ne suomessakin nousevat ja lopettavat samalla isommalla tallennustilalla varustetun konsolin. https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/microsoft-no...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, Pelaaja44, 2 tuntia sitten
  • No itsellä tämä menee niin yksinkertaisesti että jos tili vaaditaan ja haluan laitetta käyttää, niin teen tilin. Mikäli ei vaadita, niin en tee. PC:llä sen käytön voi vielä kiertää, joten sen teen. Konsoleilla taas koko käyttökokemus...
    -- PC-pelaaminen, shamaniac, 3 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...