Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Die Hard: Vendetta ensi vuodelle?

11.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Ruutuja kolmesta Resident Evil -pelistä

10.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

PGR2 -kuvia

09.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Malicen musiikkeja netistä

09.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Videokuvaa Ubi Softin XIII-pelistä

09.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Uusi Xbox Live -video

08.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Halolle ja Project Gotham Racingille jatko-osa

08.08.2002 - 00:00, Slaisser

Halo 2 -kuvia

08.08.2002 - 00:00, Unreal-Hawk

MS & BioWare yhteistyöhön

07.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Enclave tulossa myös Cubelle

07.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Ja onhan tuo Steam OS ollut saatavilla jo ainakin 10 vuotta. Nyt se tietenkin on parempi kuin koskaan ja ottaa varmaan enemmän tuulta siipiensä alle.
    -- PC-pelaaminen, Darks, 39 minuuttia sitten
  • Niin, varmuudellahan se kertoo vain sen, kummasta pelistä vertaileva pelaaja pitää enemmän. Vaikka en sinänsä mikään kova Witcher 3-fani itse olekaan, niin onhan se pelinä selvästi parempi ja mielenkiintoisempi, kuin GTA V tai RDR 2 kumpik...
    -- Grand Theft Auto VI, Ippenator, 4 tuntia sitten
  • Harvoin sitä riemuitsee jonkin pelin poistumisesta kauppapaikoilta, mutta tällä kertaa nyt kävi niin. Taas yksi shovelware-tuottajista saa kenkää Pleikkarin kaupasta. Kyseinen Afil Games kertoo Sonyn linjan tiukentumisesta somessaan. Samaisella...
    -- PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset), kissanpoika, 8 tuntia sitten
  • Nyt on luettavana Satu Rämön Jakob. Mukana on tällä kertaa poliisisarjoista tuttu poliisiaseman tyhmä esimies, joka ei ole kirjan puoleenväliin mennessä aiheuttanut vielä pahemmin harmia. Uusi sarjamurhaaja piinaa Islantia.
    -- Mikä kirja on luettavana nyt?, JTahti, 11 tuntia sitten
  • On urheiluaiheisen visan aika! Pahoittelut jo etukäteen. 1. Kuka kiistanalainen herra valittiin juuri NHL:ssä pelaavan Edmonton Oilersin uudeksi päävalmentajaksi? 2. Kuka on NBA:n kaikkien aikojen runkosarjapistetilaston kärjessä? Lisäpiste ...
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 12 tuntia sitten
  • Cross platform ei ollut vissiin sillon vielä juttu ? Joten voi olla uudet serverit, toivottasti on koska nuo vanhat pelit on tosiaan aika täynnä hakkereita.
    -- Call Of Duty - keskustelua pelisarjasta, HideoMiyamoto, 12 tuntia sitten
  • Uusi Star Wars ajopeli oli omassa tutkassa heti esittelyn jälkeen. Mutta nyt kun opin että se on Star Wars Racer ja Burnout roguelite mielenkiintoni kohosi paljon korkeammalle. Tämä voi olla sellainen piristysruiske mitä arcade kaahailut tarvits...
    -- Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo), HideoMiyamoto, 13 tuntia sitten
  • Design näyttää omaan silmääni hyvältä ja jos olisi ollut lähempänä 600€, niin hintakin olisi ollut potentiaalisempi. Harmillista ettei tosiaan nykyisillä markkinoilla ja inflaatiolla päästä tätä alemmaksi. Toivottavasti Valve kuite...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 13 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...