Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Ruutuja: Pro Rally 2002, Clone Wars ja Skies of Arcadia

12.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Die Hard: Vendetta ei myöhästynyt

12.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Medal of Honor: Frontline sai julkaisuajan Euroopassa

12.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Resident Evil Zeron demoversion videoita ja kuvia

11.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Die Hard: Vendetta ensi vuodelle?

11.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Ruutuja kolmesta Resident Evil -pelistä

10.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

PGR2 -kuvia

09.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Malicen musiikkeja netistä

09.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Videokuvaa Ubi Softin XIII-pelistä

09.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Uusi Xbox Live -video

08.08.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Tuli tutustuttua nyt tähän koko pelisarjaan tämän uusimman directive 8020 myötä koska scifi kiinnostaa aina, sen verran pidin tästä että vilkasin myös mitä nuo aiemmat osat on ja tuo House of ashes vaikuttaa kiinnostavalta teemansa puolest...
    -- The Dark Pictures Anthology, Qwerty1, 3 minuuttia sitten
  • The walking dead kausi 5.
    -- Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju, Pelaaja44, 8 minuuttia sitten
  • En tiedä ymmärränkö minä termin "gameplay" väärin mutta ei ongelma ole se, mitä tekemistä peli tarjoaa, vaan kuinka viihdyttävää, sulavaa tai miellyttävää sen toteuttaminen on. Esimerkiksi ajamisen voi peleissä toteuttaa hyvin tai hu...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 8 minuuttia sitten
  • 16.7.26 ois tästä tulossa se fyysinen versio jos jotkut on sitä odottanut, ite laitoin tilaukseen.
    -- Aphelion, Qwerty1, 20 minuuttia sitten
  • Silent Hill f meni läpi aiemmin tällä viikolla. Julkaisun aikaan hankkimista lykkäsin kun japanilaiseen ympäristöön sijoittuva SH ei lähtökohtaisesti vaikuttanut kiinnostavalta. Noh nyt kun pelin sai halvalla käytettynä niin tää meni nÃ...
    -- Silent Hill f, templar, 53 minuuttia sitten
  • Taas esimerkki siitä miksi leffoja ei kannata ostaa digitaalisena. https://kotaku.com/playstation-store-movies-digital-studio-canal-terminator-2000711013 Sony is contacting PlayStation Store users who bought movies from the platform that were distr...
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, pelle, 54 minuuttia sitten
  • Onko kellään heittää seuraavaa kehiin? On tossa sellainen aihio valmiina, mutta muutama kysymys täytyy vielä keksiä. Voin koittaa ehtoolla laittaa. Mutta jos jollain on intoa ja valmis visa niin antaa tulla vaan.
    -- Viikon tietoviisas, Pajavasara, 2 tuntia sitten
  • Itekin aikoinaan tuli osteltua paljon pokemon kortteja. Uutisissa ollut juttuja miten korttien arvot noussu ja kyllä ottaa päähän kuinka tyhmästi tehtiin aikoinaan kun näitä myytiin kirppiksellä isoina nippuina 1€ per nippu... Sitä ei olis...
    -- Pelimaailman oheistuotteet, rap, 6 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...