Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Asylum - kauhua ja toimintaa luvassa Cubelle

04.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Mortal Kombat: Deadly Alliance -yksityiskohtia

04.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Ruutuja: Zelda, Star Fox Adventures ja Metroid

04.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Jade Cocoon 2 –
Jade Cocoon 2

03.08.2002 - 00:00, saintbert

Midway paljasti muutamia uusia pelejä

03.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

The Sims PS2 kuvakaappauksia

03.08.2002 - 00:00, Mpdman

Sonylta liuta kiinnostavia online-pelejä?

03.08.2002 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Rockstar Gamesissa tapahtuu

03.08.2002 - 00:00, Shaban

Uusia Blade 2 -kuvia

02.08.2002 - 00:00, Unreal-Hawk

Metroid Prime odotetusti vuodelle 2003 Euroopassa

02.08.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • On tosi junttia ja vastenmielistä julistaa ketä milloinkin laittaa estolistalle ja miksi. Tuollainen turha itsensäkorostus ei kuulu hyvään keskustelukulttuuriin. Käräjöinti ei kuulu mielestäni koko foorumin luettavaksi vaan jos kokee tulleen...
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), Doctor Pepper, 2 minuuttia sitten
  • Kuolemattomilta möröiltä pakeneminen saa kyllä pulssin nousemaan. Mutta minulle juuri SH2R:n kaltainen ahdistavuus puree paremmin. Huonolla tavalla myös. Äänimaailma saa niskakarvat pystyyn ja mahassa velloo epämukava tunne. Jos tämä on D...
    -- Cronos: The New Dawn, Hulikopteri, 3 minuuttia sitten
  • Toivottavasti ei tulisi mitään suuria muutoksia ohjainten yhteensopivuuden suhteen, kun justiinsa ostelin 3rd party ohjaimen, niin ei kiva jos ei toimi PS6:ssa :D Hintakin hieman pelottaa, mutta katsellaan ensi vuonna että mitä sieltä tulee jos ...
    -- PlayStation 6, Pirate_fin, 11 minuuttia sitten
  • Juu se aim assist pois halutessaan ja sitten säätää vähän herkkyyttä ym, niin saa aika hyvin omaan näppiin sopivaksi. GTA 5:sta pelaillu nyt satunnaisesti pitkästä aikaa ja siinäkin otin heti assistin veke ja säätelin hieman.
    -- Grand Theft Auto VI, Pirate_fin, 27 minuuttia sitten
  • Vihdoin ehtinyt kunnolla hyppämään tämän pelin pariin, kun se on nyt PS+ Extran valikoimassa. Tullut aikaisemmin pelattua The Crew Motorfestiä ilmaisviikonlopuissa sekä ilmaista trial-versiota. Onhan tämä vaan edelleen todella hauskaa pela...
    -- The Crew Motorfest, Ac3way, 2 tuntia sitten
  • Hyviä uutisia Windows 10 käyttäjille: "Microsoft jatkaa Windows 10:n ESU-tietoturvapäivityksiä vuodella eteenpäin" https://www.io-tech.fi/uutinen/microsoft-jatkaa-windows-10n-esu-tietoturvapaivityksia-vuodella-eteenpain/
    -- Uusi tietokone, Zod, 2 tuntia sitten
  • Kyllä vain, todella erikoisen huonosti toteutettu ollakseen isoin kauppa alalla ja luulin tämän olevan vain aloittelijan ongelma, ettei tuolta löydy helppoa tapaa saada kaikkea Summer Sales tavaraa yhdellä kertaa listaksi. Mutta pitääpä t...
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 3 tuntia sitten
  • Ei siinä mitään hörhöilyä ole, mutta tosiaan kartellit nyt vaan on laittomia ja niistä myös jää kiinni melko todennäköisesti - varsinkin tässä tilanteessa. Mutta hyvä, jos kuitenkin oli tuttua, että näin on. Ilmeisesti ei, mutta...
    -- Valve Steam Machine, J.Sunderland, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...