Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Tuhon neljä ratsumiestä saapuu

01.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

Nintendo ei odotetusti osallistu ECTS-messuille

01.08.2002 - 00:00, Guardian Viper

PS2 Skies of Arcadia peruutettu

01.08.2002 - 00:00, Mpdman

Tony Hawk's Pro Skater 3 –
Tony Hawk's Pro Skater 3

31.07.2002 - 00:00, Griever

Tony Hawk's Pro Skater 3 –
Tony Hawk's Pro Skater 3

31.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Pelikuvaa True Crimes: Streets of LA:sta

31.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Star Fox Adventures valmis, sekä tietoja pelin pituudesta

31.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Ruutuja: Wolverine, THPS 4, Bounty Hunter ja Clone Wars

31.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Cuben Skies of Arcadian julkaisuaika sekä uusia yksityiskohtia

31.07.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Mercedes-Benz World Racing -kuvia

30.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joo, siis tuossa tuli välittömästi aloitettua ensimmäisen lopun jälkeen uusi kierros, sitten taas uusi jne. Varmaan 6-7 kertaa jo tuon pelannut, toki jokainen kerta ei ollut yhtä pitkä. Tämä tekee vaan asiat niin oikein, että tuota jaksaa.
    -- Viimeksi pelatut pelit, kissanpoika, 3 minuuttia sitten
  • Katselen tätä enemmän sen kannalta miten normaali Windowsin asennusprosessi menee. Toki töiden kautta on paljon joutunut myös asentelemaan koneita, mutta silloin se prosessi ei vastaa juurikaan normaalia kuluttajatietokoneen asennusta. Tässä...
    -- PC-pelaaminen, Dragonfly, 13 minuuttia sitten
  • Joo kyllähän se käsikonsolimoodissa myös pudottelee frameja tuolla viidakossa. Hieman ikävää, mutta ei ole vielä kauheasti haitannut. Nyt kun on vähän pidemmälle tullut edettyä niin tuo uusi kulkuväline on kyllä aika jännä kapistus. ...
    -- Xenoblade Chronicles, MarcheM, 21 minuuttia sitten
  • Pelailin demon tuossa läpi. Pitkään piti miettiä, että olisiko hankkimisen arvoinen, mutta lopulta kallistuin laittamaan tilauksen VPD:ltä sisään. Sellainen kiva kesäpeli pelailtavaksi mökillä. Vei jotenkin yksinkertaisempaan aikaan. Tais...
    -- The Adventures of Elliot: The Millennium Tales, VanDamScum, 22 minuuttia sitten
  • Piti ihan googlettaa ja eipä siellä kyllä mitään lisätehtäviä pitäisi olla, joten ei ihme että oli tällaiset kokonaan unohtuneet kun olen selvästikin kokenut ettei (onneksi) ole mitään ihmeellistä menetettävää vaikka oli pelkkä pe...
    -- Grand Theft Auto VI, shamaniac, 46 minuuttia sitten
  • Nyt on lisäreitäkin pelailtu kahden verran - kun tuo siis jaettu kolmeen osaan - joten niistä jotain mietteitä. Ensimmäinen keskittyy lasereihin ja on ihan liian helppo ja tuntui että myös toistettiin samoja asioita eri mallisissa huoneissa. ...
    -- The Talos Principle II, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Vähän vierostan tuota genreä muttta olihan tuo hauska ;) Ja ei mielestäni biisinäkään pöllömpi.
    -- Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu, Strooper12, 1 tunti sitten
  • Tuli nappastua tämä silloin siitä alesta Xboxille, 33€ Premium Edition, ja tämä nousi heittämällä itselleni suosikki-Doomiksi. Aivan tajuttoman hauskaa mättöä tehostettuna mahtavalla soundtrackilla. :D
    -- Doom: The Dark Ages, BaDari, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...