Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Xbox ylsi tavoitteisiin

19.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Live -esittelyvideo

19.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

V-Rally 3 –
V-Rally 3

18.07.2002 - 00:00, saintbert

Driver 3 myös Xboxille

18.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Pierce Brosnan taas Bondina myös pelipuolella

18.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Capcomin pelien PAL-versioissa 60Hz:n tuki

18.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Videopäivitys

17.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Sega GT 2002 -kuvia

17.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Gun Metalin julkaisu siirtyy

17.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Ensimmäiset kuvat Dark Angelista

17.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mielestäni Steam Machine ei ole konsoli, eikä oikeastaan edes konsolimainen. Se on paketista otettaessa Linux-PC, jossa pyörii oletuksena Steam. Linuxin vuoksi toivon sille menestystä ja pitkää ikää, hinnan puolesta en. Tai voihan sitä tiete...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 35 sekuntia sitten
  • Sieltähän se lähti jenkki storesta pelin ultimate eli täysversio 80€. Ei paha hinta ollenkaan. Näytti yllättävän siistiltä kaikki ultimate version bonus kama kun yleensä ne on älyttömän turhia monissa peleissä.
    -- Grand Theft Auto VI, HideoMiyamoto, 5 minuuttia sitten
  • Koostin listaa ensin PS4- ja PS5-pelit eriteltynä, mutta kun nämä on kuitenkin parhaita pelattuna PS5:lla niin menee yhteen pötköön. Listalla on enimmäkseen konsoliyksinoikeuksia, kun en tiennyt pelihistoriastasi. Jatko-osia en ole lähtenyt e...
    -- Ehdota peliä PS5. Koko gen lähes jäänyt pelaamatta, kissanpoika, 38 minuuttia sitten
  • Alkuperäisestä Nieristä tehtiin kaksi eri versiota. Japanissa replicant (veli ja sisko) ja täälläpäin gestalt (isä ja tytär). Nyt remaken kanssa menivät kaikkialla replicant version kanssa, itse olisin kyllä mielummin ottanut gestaltin.
    -- Viimeksi pelatut pelit, HideoMiyamoto, 49 minuuttia sitten
  • Kuuluuko Microsoft Flight Simulator tähän kategoriaan? Itse hommasin sen melkein heti julkaisussa PS5 Pro:lle. Huikea rentoutuspeli! Olen tosin lennellyt pelkkää vapaalentoa maisemia katsellen. Töitä en siis ole tehnyt. :D Poikkeuksellinen pel...
    -- Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.), Deadnight Warrior, 2 tuntia sitten
  • One Piece remake näyttää fantastiselta. 3Gmo0EXHyKg
    -- Laatusarjat televisiossa ja muualla, HideoMiyamoto, 7 tuntia sitten
  • On kyllä komeaa askartelua tuo NFC-homma. Taas yksi kaninkolo lisää, mihin hävitä...
    -- Retrokorneri - Laitteet ja emulaattorit, kissanpoika, 10 tuntia sitten
  • Sen verran olen vastarannan kiiski, että jos on mahdollisuus käyttää ajoneuvoa ja nopeuttaa edes vähän niitä järjettömiä välimatkoja niin eikun vaan nasta lautaan. Liki toista sataa tuntia peliin upottaneena ymmärrän ylemmän viestin po...
    -- Xenoblade Chronicles, kopolanpoika, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...