Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

NHL Hitz 20-02 –
NHL Hitz 20-02

09.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Splinter Cellistä uusia kuvia

09.07.2002 - 00:00, Niko Martiskainen

Uusi Brute Force -traileri

09.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Spyro the Dragon tulossa Cubelle

09.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Uutta kuvamateriaalia Breedistä

08.07.2002 - 00:00, Hakkiz

Enclavesta uusia kuvia

08.07.2002 - 00:00, Hakkiz

007: NightFire -peliin kehitteillä uusi pelimoottori

08.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Mario Sunshine -huuma kasvaa kasvamistaan!

08.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

LotR: Fellowship of the Ring -traileri

07.07.2002 - 00:00, Unreal-Hawk

Kemcolta tulossa puzzlepeli GameCubelle

07.07.2002 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Mikäli kupla poksahtaisi, niin ei todellakaan hinnat pysy läheskään noin korkealla, kilpailu kun pitää huolen siitä.
    -- Valve Steam Machine, sl4yer94, 4 minuuttia sitten
  • Circana toukokuu 2026 (Circana on entinen NPD, mittaa Amerikan myyntejä) https://cdn.bsky.app/img/feed_fullsize/plain/did:plc:bhqrrxt7yyfpwguioa7rwa7x/bafkreihojqehl5of2z26bcsvbmghq4fpgnthem3yiwdkizrhji36nfiu2e Mat Piscatella Bluesky Hardware - May...
    -- Keskustelua myyntiluvuista (NPD, FIGMA ja niin edelleen), JTahti, 15 minuuttia sitten
  • https://muropaketti.com/pelit/peliuutiset/grand-theft-auto-6sta-saatetaan-sittenkin-julkaista-levylliset-versiot/
    -- Grand Theft Auto VI, Renebauman, 21 minuuttia sitten
  • Saadaanko vielä esimerkiksi @Strooper12:n vastaukset? Tuo klo. 17 ei ole kiveen kirjoitettu! Palkintogaala ja oikeat vastaukset tulevat tämän illan aikana.
    -- Viikon tietoviisas, IlpoNuokko, 26 minuuttia sitten
  • Joo, myös goty-versioista on osattu tehdä rumia.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, shamaniac, 39 minuuttia sitten
  • Tämä pitäisi varmaan ostaa. Muistan kun oli harvoja pelejä ensimmäisellä pc:llä ja oli jotenkin pelottava/ahdistava vaikka ei kai se kauhupeli ollut tarkoitus kai ollakaan. Jotain nippeleitä vääntelin jne. mutta en tainnut tajuta mistään...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 40 minuuttia sitten
  • Eiköhän kilpailijakin nosta hintojaan, varsinkin kun GTA VI näkyy jo horisontissa. Jos hintoja on komponenttipulan vuoksi korotettava, niin nythän se kannattaa tehdä. Porukka kyllä ostaa laitteen kalliimmallakin, jos sillä voi pelata marraskuu...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Esim. Futuremovieshopista 45 eurolla. Toki tohon tulee vielä postit päälle. https://www.futuremovieshop.fi/mortal-kombat-kollection-limited-edition-p-12037.html?consent=1
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jirza, 2 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...