Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Xbox-tiimin haastattelu

04.06.2002 - 00:00, Wombut

Sled Storm –
Sled Storm

03.06.2002 - 00:00, Tommi

Eternal Darkness sai oman kotisivun

02.06.2002 - 00:00, Guardian Viper

Virtua Fighter 4 –
Virtua Fighter 4

02.06.2002 - 00:00, Anonyymi (ei varmistettu)

Star Fox vaihtoi nimeä

01.06.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Resident Evil 0 - 38 ruutukaappausta!

01.06.2002 - 00:00, Guardian Viper

Codemasters vahvisti kehitteillä olevat Cube -pelit lopullisesti

31.05.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Spaceworld 2002 peruttu?

31.05.2002 - 00:00, Esa Mäkijärvi

Solid Snake debytoi GameCubella

31.05.2002 - 00:00, Guardian Viper

Metroid Prime Nintendon tarkassa valvonnassa

31.05.2002 - 00:00, Guardian Viper

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Joo, myös goty-versioista on osattu tehdä rumia.
    -- Pelien ja laitteiden hankintaketju, shamaniac, 8 minuuttia sitten
  • Tämä pitäisi varmaan ostaa. Muistan kun oli harvoja pelejä ensimmäisellä pc:llä ja oli jotenkin pelottava/ahdistava vaikka ei kai se kauhupeli ollut tarkoitus kai ollakaan. Jotain nippeleitä vääntelin jne. mutta en tainnut tajuta mistään...
    -- Viimeksi pelatut pelit, shamaniac, 9 minuuttia sitten
  • Tämä tilanne on kyllä varsin poikkeuksellinen. Yleensähän konsolien hinnat ovat ajan myötä laskeneet, tällä kertaa ne vain nousevat. Samoin on PC-raudan ja kaiken muunkin kriittisiä komponentteja sisältävän elektroniikan laita. Aiemmin j...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 27 minuuttia sitten
  • Eiköhän kilpailijakin nosta hintojaan, varsinkin kun GTA VI näkyy jo horisontissa. Jos hintoja on komponenttipulan vuoksi korotettava, niin nythän se kannattaa tehdä. Porukka kyllä ostaa laitteen kalliimmallakin, jos sillä voi pelata marraskuu...
    -- Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Esim. Futuremovieshopista 45 eurolla. Toki tohon tulee vielä postit päälle. https://www.futuremovieshop.fi/mortal-kombat-kollection-limited-edition-p-12037.html?consent=1
    -- Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu, Jirza, 2 tuntia sitten
  • Täysin puskista tähän tulee ilmainen asupäivitys Fatal Framen hengessä: 21426 pHeCED-gbG4
    -- Silent Hill f, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • Samaa mieltä, arkham peleihin tuo sopii koska tietenkin batmanil semmonen kyky on, mut jotenki ei sovi sit yhtää vaikka nyt esim tähä ghost of yöteihin että skannailee seinien läpi, toki senki ois voinut jotenki suunnitella AC peleistä tut...
    -- Ghost of Yōtei, Remeded, 4 tuntia sitten
  • Vaikka alun perin vuonna 1993 julkaistu alkuperäisteos on mielestäni varsin tunnettu FMV-seikkailu, kyllä kai tämän voi indieksi laskea, kun uusioversion taustalla oleva tiimi ei ole mitenkään erityisen suuri: https://www.konsolifin.net/arvos...
    -- Indiepelit yleisesti, Nikender, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...