Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Vielä kun Fortnite oli vain Save the World -pelimuodon kehitysvaiheessa, halusi Epic Gamesin silloinen tuotantopäällikkö peruuttaa pelin sen tuomien haasteiden vuoksi.

Game Informer haastatteli E3-messujen alla Rod Fergussonia, joka vaikuttaa nykyisin The Coalition -studion pomona ja vastaa Gears 5:n kehityksestä. Ennen tätä Fergusson toimi kuitenkin Epic Games -studion tuotantopäällikkönä, ja vastasi Fortniten kehityksestä kun peli ei vielä tuntenut varsinaista battle royale -pelimuotoa.

"Jos olisin pysynyt Epicillä, olisin peruuttanut Fortniten", Fergusson sanoo haastattelussa.

"Ennen kun lähdin, yritin perua sen. Save the World oli projekti jossa meillä oli haasteita".

"Ja ollessani tuotantopäällikönä peli ei saavuttanut sellaisia kriteereitä, että sitä olisi ollut syytä jatkaa", Fergusson jatkaa.

"Ihmisten kysyessä enkö kadu lähtöäni nyt kun Fortnite on niin suuri menestys, vastaan että teidän kuuluisi olla onnellisia, mikäli olisin jäänyt Epicille ei teidän rakastamaa Fortnitea olisi olemassakaan", Fergusson vitsailee.

Voit katsoa pätkän haastattelusta jutun lopusta.

Kirjaudu kommentoidaksesi