Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Horizon Zero Dawn sai arviossamme kehuja kauniista ulkoasustaan, eikä syyttä. Mutta miltäpä pelin maailma näyttäisi, mikäli kameraa voisi liikuttaa täysin oman mielen mukaan? Vastaus tähän kysymykseen on saatu Twitterin kautta.

Lance McDonald on erikoistunut vapauttamaan pelien kameroita ja kuvakulmia alkuperäistä vapaammiksi. Uusin esimerkki tästä on oheinen twiitti, jossa Guerrilla Gamesin nimikkeen kamera liikkuu kauas päähahmona heiluvasta Aloysta. Mikäli oheinen upotus ei toimi, klikkaa tästä.

McDonaldin edellinen kuvakulmamodaus paljasti Hideo Kojiman kehittelemän P.T.-kauhuilun olevan reilusti tiedettyä pelottavampi.

Kirjaudu kommentoidaksesi