Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Bubsy 4D –
Ysäriltä tuttu länkyttävä ilves palaa kolmiulotteiseen maailmaan – mikä voisikaan mennä pieleen?

21.05.2026 - 16:00, Niko Lähteenmäki

R-Type Dimensions III –
Perinteikäs räiskintäsarja vakuuttaa meiningillään ja nakertaa vaikeudellaan kovimmankin pelurin sormet

20.05.2026 - 13:08, Niko Lähteenmäki

Thick as Thieves –
Varasta kuin herrasmies

19.05.2026 - 18:00, Risto Karinkanta

Thick as Thieves Header

Kunnioitettavaan 15 vuoden ikään ehtinyt Terraria ylitti myynneissä 70 miljoonan rajapyykin

18.05.2026 - 14:25, Jaakko Herranen

Terraria, myynnit, indiepelit, peli, uutinen, peliuutinen

Uudet järjestäjät saivat Comic Conin tuntumaan ammattimaiselta, fanien arvoiselta tapahtumalta

17.05.2026 - 15:40, Petri Leskinen

Forza Horizon 6 –
Nyt mennään tuhatta ja sataa – taas

14.05.2026 - 15:00, Joonatan Itkonen

Forza Horizon 6

Odotetun The Legend of Zelda -elokuvan julkaisu aikaistui suunnitellusta

14.05.2026 - 13:56, Jaakko Herranen

zelda, the legend of zelda, elokuva, pelit, uutiset

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Sam n Max Hit the Road banneri retromuistelo

Koskahan tämäkin klassikko remasteroidaan?

Palataanko hetkeksi 1990‑luvulle, osoita‑ja‑klikkaa‑pelien kulta‑aikaan? Tuolloin päivänvalon näki Sam & Max: Hit the Road -seikkailu, joka keräsi runsaasti kehuja muun muassa vekkulin huumorin, ilmeikkään ulkoasun ja tarttuvan musiikin ansiosta. Koiran ja jäniksen hulvaton freelance‑poliisikaksikko jäi taatusti kaikkien mieleen, eikä syyttä. LucasArts kun oli tuolloin kovassa vedossa. Koskahan keksivät remasteroida tämän klassikon? Sitä odotellessa tsekatkaa vuoden 2017 Retromuistelo-tekstimme tökkäämällä oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • ”Se on osalle ihan uskomaton pelikokemus” on aivan täysin eri asia, kun mitä porukka, jotka tästä on innoissaan, on sanonut. R* on tehnyt pelkästään loistavia pelejä minun ja muiden tätä kuumeisesti odottavien mielestä eli ihan perust...
    -- Grand Theft Auto VI, Murdoc, 7 minuuttia sitten
  • Suomessa tuskin ikinä nähdään noin halvalla, tai edes oikeaan normaaliin hintaan, Bergsalan takia.
    -- Nintendo Switch 2, MarcheM, 25 minuuttia sitten
  • Tech Jesus on tehnyt kattavan videon laitteesta. Äärimmäisen hiljainen ja pieni laite joka sopii loistavasti TV:n viereen. Se on kohtalaisen tehokas PC helppoon olohuone käyttöön. Hinta on mitä on mutta siitä voimme syyttä eri ihmisiä. 66...
    -- Valve Steam Machine, HideoMiyamoto, 51 minuuttia sitten
  • Tämän pelaillut läpi, arvostelun saan ulos, kun saan sen ulos, mutta se pitää sanoa, että onpahan mainiot kontrollit. Switch 2:lla voi käyttää hiirtä, minkä lisäksi kahden tatin käyttö toimii kuin unelmaleivoskakku. Tarinasta en ollut...
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), Ulukai, 1 tunti sitten
  • Aika hankala tuota on verrata johonkin muuhun tietokoneeseen, jossa on vastaavaa rautaa sisällä. Tuossa vertailussa kun jää todennäköisesti huomiotta energiatehokkuus, laitteen koko, hiljaisuus, käyttömukavuus, yksinkertainen muokattavuus jne...
    -- PC-pelaaminen, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • 3D world nyt siinä pisteessä että champions road vielä pelaamatta. Tuntuu olevan vaikeampi kuin odysseyn vastaava ja juuri tällaista oikeasti vaikeaa kenttää on mukava puurtaa. Tuon jälkeen sitten vuorossa Bowsers fury 100 shrinea.
    -- Super Mario 3D World, Darks, 2 tuntia sitten
  • Monesta asiasta varmasti ollaan samaakin mieltä ja tietysti jotkut henkilökohtaiset mieltymykset voivat johtua elämäntilanteistakin tms. Erilaiset näkökulmat myös avaavat aina miettimään omiakin tottumuksia uudelta kantilta, joten se on iha...
    -- Pelien hinnoista, JLunen, 11 tuntia sitten
  • Pekka Rinne valittiin Hockey Hall of Fame -jäseneksi tänä vuonna! Aikamoinen saavutus, mieshän ei voittanut esimerkiksi Stanley Cupia. Uran päättymisestähän on jo viisi vuotta, joka kuulostaa täysin järjettömältä. Vastahan Peksi torjui ...
    -- NHL-jääkiekko, IlpoNuokko, 12 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...