Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

"No, eipä tuosta tatista olisi hyötyä ollutkaan," sanoi Shuhei kun kärpässienen söi.

22.07.09 17:10 / Rottamopo

"Eräät kehittäjät tekevät hyvää työtä kääntäessään toisen tatin toimintoja eri napeille, emmekä halunneet tehdä tyhjäksi heidän ponnistelujaan, hän päätti."

"Eräät kehittäjät yrittävät verellä, hiellä ja kyyneleillä saada välttämättömän toisen tatin toiminnot edes jotenkuten siedettävästi toimimaan napeilla, eikä meille tule mieleenkään helpottaa heidän työtään."

22.07.09 17:04 / joohanh

Lester Speight olisi tosiaan loistava Colen roolissa myös ihan oikeasti. Tosin pikkusen pitäisi käydä silti puntilla.

22.07.09 17:00 / joohanh

Olispa kiva tietää miten tässä tulee käymään. Eiköhän heppu ole ihan syystä banninsa saanut.

22.07.09 16:58 / Tonppa

"kivun ja tuskan tuottamisesta."

Kuulostaa sairaalta ihmiseltä jos Banneista tommosia saa.

22.07.09 16:48 / Miika_-

Haluunko ees tietää että mitä herra teki että sai bannit? :)

22.07.09 16:39 / rOrava

ME-sarjis on vähän ristiriitanen niille ketkä eivät pelaa normi mies shepardilla peliä. Menee kyllä ostoon/testiin sarjis.

22.07.09 16:33 / t4izuuni

Paskat, Lester Speight kuka on Colen äänikin olis jetsulleen oikea mies:

http://www.youtube.com/watch?v=vsqjM9AEqlU

22.07.09 16:22 / Calimero

"Autosurffaus oli San Andreasissa suurta hupia. Ja varmasti kun pääsen oikean San Andreasin, alueelle harrastan autosurffausta kunnioituksesta peliä kohtaan =)"

Good luck mate.
Kai olet tietoinen että San Andreas ei perustu mihinkään oikeaan kaupungiin?

22.07.09 16:21 / Kalmis

Kyllä on allekirjoittaneelle harvinaisen turha päivitys :(

22.07.09 16:17 / Kalmis

Cole Trainin rooli jää sen takia pieneksi,kun oikeasti ne ei löydä yhtä isoa miestä :)

22.07.09 16:06 / metal8585

Luonnollinen valinta, ah, rakastan sinua! Menee samaan syssyyn teltassa grillaajien ja junaradalla leikkijöiden kanssa...

22.07.09 15:58 / Hiipu

YES! Vihdoinkin nukkevaatekauppa.

22.07.09 15:44 / phl

Taitaa mennä ME sarjis ostoon.
Sormet ristissä että ei ole samanlainen keskinkertaisuuden tilkkutäkki kuin Halo sarjis.

22.07.09 15:22 / rutabaga

Mikäköhän siinä on, etten ole itse koskaan kopioinut peleissä näkemää?

Tai no, joskus kakarana tuli tietty jotain Mario Brossia leikittyä nintendon aikoihin.
En silti tosin hyppinyt oikeiden kilpikonnien päällä kun käsitin jo silloin oikean kilpikonnan ja tietokonekilpikonnan (todellisuuden ja videopelin) eron.

Mut siis ei sillä että mua häiritsisi jos jenkit kiipeää auton päälle ja tippuu sieltä otsa edellä asfalttiin 100km/h.

Toivon vaan että joku sen kuvaa, niin voin nauraa räkäsesti sitäkin videoo katsellessa kun on maailmassa taas yks idiootti vähemmän.

Kuinkakohan moni jenkki ois auton katolla moottoritiellä samantien jos joku viihteenmuoto siihen KEHOTTAISI kieltämisen sijaan? Veikkaan että ei moni tosin, koska lapsiahan kiehtoo vain kaikki kielletty. Ja lapsen tasolla taitaapi amerikka olla -> TV on jumala. Kaunis ja komea menestyy. Et ole kumpaakaan niin aina voi olla täysi v*tun idiootti. Täysi idiootti on hauska ja saa huomiota. Ja huomiollahan saa mainetta. Ja Maine = rahaa. Raha = Elämän tarkoitus.

Lisää GTA pelejä tarvitaan siis!

22.07.09 15:17 / Sarkasmi

Niin-in,pitäähän niiden jotain tekemistä keksiä :)

22.07.09 14:12 / metal8585

En tiedä, mut jotenkin näyttää tylsältä kun mikä. Taas tollanen niin klassinen GH/Rock Band rypäs biisejä millä ei oo mitään yhtäläisyyttä toisiinsa. Eli suhteellisen levoton kokoelma, mikä ei osaa keskittyä mihinkään musiikkityyppiin ja sisältää reilusti biisejä mitkä ei tunnu sanovan mitään.

Jos ne kerran aikoo änkeä pelejä viikon välein muutenkin kauppojen hyllyille, eikö ne vois jo alkaa harkita pelejä mitkä pysyy yhdessä genressä ja miellyttää yksilöitä? Pari sellasta ulos ja sais siitä sit kaikki ostaa haluamansa GH:n.

Tuli vaan heti sellanen "Jaa, taas tällänen niin perus kitarapeli-lista, että käy jo tylsäks"-fiilis.

GH: Metallica oli kyllä erilaisin ja melkeinpä parhain kokemus tähän mennessä.

Ja ihan oikeasti, miksi niiden täytyy änkeä näitä Thin Lizzyjä ja muita 70-80luvun "arvostettuja" sinne ihan ammattilaisina jos ne raiskaa listan kuitenkin jollain helevetin AFI, No Doubt arvottomuuksilla? :/

Keskittyis nyt ihan oikeasti johonkin. En ala ostaan pelejä jos siellä on 10 biisiä mistä pidän ja 30 muuta mitkä on täytettä. Ja noin ympäripyöreällä listalla varmaan jää sama maku suuhun usealle, kun biisit eroaa toisistaan niin reilusti.

Ja mikä vielä typerämpää; Pidetään niin mystisenä ja salaperäsenä että hiljalleen paljastellaan ja lista on aivan samanlaista kun aiemmat GH:t... ihme ettei ole vaan samat bändit kun edellisessä, kaikilta valittu vaan eri biisi.

Ei voi muuta sanoa kun että MEH ja jospa soittelis noita vanhoja jo ilmestyneitä vielä seuraavan vuoden.

22.07.09 13:58 / Sarkasmi

Käyttöliittymästä sen verran että itsellä toimii ihan sulavasti...vaikuttaneeko asiaan sitten se että 24/1.3M letku käytössä? Ainut mikä on joskus hidas on se että kesken pelin avaa guiden mutta ei sekään nyt niin hidas ole että häiritsisi.

Tietääkö kukaan muuten voiko tuota Last.fm palvelua käyttää sitten joskus tulevaisuudessa esim. nhl09 pelimusiikkina tai yleensä peleissä musiikkina?

22.07.09 12:59 / Mizukka

Katsos amerikkalaiset ovat erittäin omituisesti mutatoitunut vampyyrirotu, jonka edustajat hajoavat tuhkaksi elleivät haasta oikeuteen kaikkea mahdollista tietyin väliajoin.

22.07.09 12:36 / Bohrain