Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Alkaa näköjään olla Jack-setä jo vanhuudenhöperö.
01.01.09 15:36 / Arthur9Jos tälläistä alkaa enemmänkin tulemaan niin saa nähdä saako SCEE pidettyä tietoturvan hyvänä. Noissa kokouksissa voi varmaan tehdä kohtuu salaisiakin päätöksiä ja tarjouksia ja se että SCEE on "Big Brothertina" valvomassa Homen puheita sun muita niin voisi luulla että aivan kaikki firmat eivät tälläisiä lähtisi hyödyntämään.
Tähän vielä kanelina kaupanpäälle tulee vielä kysymykset noista HOME:een jo kohdistuneista hakkeroinneista jolla on vissiin saatu jo ainakin mainokset vaihdettua.
01.01.09 15:36 / Viper7:D
01.01.09 15:24 / DiablosMcJay: "Mut onhan se kiva, kun Jumalaa nykypäivänä kiinnostaa pörssikurssit, mut jotenkin ihmetyttää, että miksi samaa Jumalaa ei kiinnosta parin miljoonan amerikkalaisen työpaikat, jotka ovat finanssikriisin ansiosta vaakalaudalla.. Aika yksisilmäinen Jumala tällä Jack Thompsonilla."
Joissain noissa Jackin sepustuksissa kävi ilmi, että kaikki ei-kristittyjen kohtaamat vastoinkäymiset ovat Jumalan rangaistuksia, mutta kristityn kohdalla taasen haasteeksi asetettuja siunauksia.
Jenkeissähän esim. Kalifornian maanjäristykset ja metsäpalot ovat yleisesti syytä jumalattomasta elämänmenosta, toisin kuin Teksasin vuosittaiset pyörremyrskyt.
Heh.. Se on niin ihanaa ja kaunista, kun jenkit niin tykkää vetää Jesse-kortin, kun mikään muu ei auta. Jesse-kortilla oikeutetaan kaikki mahdollinen ihmisoikeusrikkomuksista alkaen. Mut onhan se kiva, kun Jumalaa nykypäivänä kiinnostaa pörssikurssit, mut jotenkin ihmetyttää, että miksi samaa Jumalaa ei kiinnosta parin miljoonan amerikkalaisen työpaikat, jotka ovat finanssikriisin ansiosta vaakalaudalla.. Aika yksisilmäinen Jumala tällä Jack Thompsonilla.
"Does anyone get upset that George Bush keeps quoting the bible in all his f*cking speeches? Does that get on anyone's last nerve? Does it ever occur to him that it's all those stupid f*cking religions that start all this shit in the first place. National day of prayer? F*ck you! You think you're doing something? You're not. You can sit at home and cry jinx and keep your fingers crossed too; it does as much good. You wanna pray? Pray all day. Pray on your own time. You wanna help, grab a shovel and start digging there, pinwheel, 'cause it looks like your god takes Tuesdays off."
- Doug Stanhope
Muutenkin hyvä vedota osakekurssin laskuun, viimesen puolen vuoden aikana 80% kaikista osakkeista on menettänyt vähintään tuon 35% arvostaan...
01.01.09 14:41 / Suicidebunny78Se on jännä juttu, että vaikka sisuskalut nyt on melkein samanlaisia, niin se merkki konsolin päällä saa siitä aina jotenkin paremman :)
01.01.09 14:01 / lemmuOnhan mies silleen suurin piirtein oikealla asialla, mutta mopon kaasu hirttänyt kiinni jo aikaa sitten.
Jenkkien suurin peliongelma on AO (Adults Only/18+) -ikäraja, joka rinnastetaan pornoon (XXX) ja jolla merkittyä materiaalia markettiketjut eivät ota hyllyihinsä. Sen vuoksi peleille on olemassa typerä M (Mature/17+) -ikäraja, jolla merkittyjä pelejä myydään käytännössä sitten ihan kenelle vain.
Näin ollen ne voisivat tehdä vain yhden konsolin maailmaan.
01.01.09 13:23 / metal8585Nyt lähti viimeisetkin järjen rippeet siltä.Huh hoijaa..
01.01.09 13:21 / metal8585Onpas tuo Flock nätin näköinen.
01.01.09 13:20 / PaoloRepesin :D
01.01.09 13:18 / ilarimpian se varmaan julistaa itsensä jumalan lähettilääksi kun niin ihmeelliset jutut jo
01.01.09 13:14 / frozen9999Mut Sonyn osakeiden arvo on tipahtanut paljon enemmän. Miten J.Thompson kommentoisi asiaa, alkaa nimittäin kommentit olemaan tasoa Kutaragi.
01.01.09 13:11 / jwpVoivoi alkaako Jack-setä jo sekoilemaan.
01.01.09 13:07 / Nakkilokki"_kehityskustannuksien puolesta_ kyseinen prossu ei ole kyllä tuonut peleihin mitään sellaista mitä ei oltaisi voitu toteuttaa esim. XO:lla."
Uutisen valossa tämä on aika ironinen kommentti... :D
Linkistä: "The result was that Sony's R&D money was spent creating a component for Microsoft to use against it."
01.01.09 13:07 / Mahewcoro"Sony maksoi tuhottomasti Cellistä."
Vähän siltä kyllä tuntuu että ne haukkasi kasan paskaa tehdessään sen, sillä kehityskustannuksien puolesta kyseinen prossu ei ole kyllä tuonut peleihin mitään sellaista mitä ei oltaisi voitu toteuttaa esim. XO:lla. Cellin laajentuminen muihinkin kodinkoneisiin ym. on tainnut jäädä lähinnä hypen asteelle, olen ainoastaan kuullut, että Toshiban(?) televisioissa tullaan ainakin käyttämään kyseistä prossua joskus.
01.01.09 12:51 / Pasi85Microsoft taisi päästä vetämään välistä. Sai halvemman prosessorin, jonka käytännön tehot riittävät ihan hyvin. Sony maksoi tuhottomasti Cellistä.
01.01.09 11:57 / Doctor PepperTämä itse asiassa selittää paljon HD-konsolien samankaltaisuudesta.
01.01.09 11:28 / MahewcoroSehän nyt on ollut tiedossa, että IBM voittaa tämän konsolisukupolven, oli johdossa sitten kuka tahansa. Ibarilla se Wiikin pyörii.
EDIT: Toshiballakin oli varmaan kivaa olla Sonyn kanssa Cell-yhteistyössä, kun samaan aikaan käytiin HD-DVD/Blu-ray-sotaa.
01.01.09 07:49 / Oliver


