Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Kuullostaa paperilla ihan lupaavalta. Grafiikkakin päivittynyt ihan mukavasti ellei oo sitten bullshotteja. Noiden kaduille juoksevien ihmisten päälle ei sitten tietenkään voi ajaa, eihän..? Haluavat varmaan pitää ikärajan alhaalla... ;(

10.06.10 21:10 / Execta

* Sixteen player online multiplayer.

* Four player split-screen.

* Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online.

* Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID.

* Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks.

* A wealth of rankings to progess through online with associated rewards and recognition.

* Stacks of online rewards to earn and persistent progress giving the most determined and successful racers the status and recognition they deserve.

* Persistent matchmaking. Keep your party together throughout your gaming session.

* A Game Mode Creator. From a completely blank canvas you can design your own game rules and victory conditions, play them online, and incorporate them into tournaments.

Lots More

10.06.10 21:03 / Oliver

Samurai Warriors 3 ei päässyt listalle, mutta ehkä tämä ei ole yllätyskään.

10.06.10 20:55 / Mahewcoro

"Tästä tulikin mieleeni, että miksi näitä Kingdom Heartseja pitää tunkea vähän joka alustalle, jää suuri osa juonesta paitsi kun tulee näitä juonta kuljettavia osia niin PSP:lle, kännykälle kuin DS:lle."

Niin ja sen vuoksi on huono juttu että japanilainen kännykkäeksklusiivi kääntyy DS:lle jolla on jo valmiiksi yksi KH-peli, niin että listasta putoaa yksi laite pois? Melkein kaikki osat sarjasta pystyy pelaamaan PS2:lla ja DS:llä: KH1, 2, CoM, 358/2 ja nyt Re:coded. Monet sarjat ovat paljon laajemmin hajaantuneet eri laitteiden kesken.

10.06.10 20:53 / Mahewcoro

V-mallinen skitta ois ihan timanttia. Lähtis ostoon oitis. :)

10.06.10 20:30 / ruuvi

Ovatkos nuo näytellyt FMV-pätkät pelissä mukana vai onko ne ihan vaan traileria varten tehty?

10.06.10 19:56 / suoturska

Innolla ollaan odoteltu :)

10.06.10 19:55 / Untoten

Eipä haittaa yksinoikeus minua, kun jokaisessa tapauksessa pelit ovat olleet todella laadukasta kamaa. Tietysti auttaa, että omistaa kummatkin "tehokonsolit" :)

10.06.10 19:22 / werty

Hyvä että se on nyt virallista, vaikka toisaalta tämänhän kaikki ihmisaivoilla varustetut jo tiesivätkin.

10.06.10 17:17 / Jibi_78

Soooooo true.

10.06.10 17:13 / TopG

Toivottavasti osoittautuu.
Hieman ahdistaa että jokainen Suomipeli on exclusiivi jollekin alustalle.

10.06.10 17:06 / rutabaga

Hemmetti että oli hienonnäköinen, paljon parempi mitä muistin aikaisemmista videoista. Fysiikat tekivät tästäkin näyttävän, kunnon katuturvat etten sanoisi. Kun tämä nyt on Stardustin tekijöiltä, niin en kai kovin väärässä ole jos veikkaan tämänkin tukevan 3Dtä? Live actioni kyllä oli kamalaa katseltavaa(ja kuunneltavaa) :D Tarkoituksella tietenkin.

10.06.10 16:50 / karibu

Yksi vuoden odotetuimmista peleistä minulle. Noh, ei voi mitään. Minä kun luulin ,että Valven yllätys liittyisi johonkin muuhun kuin portaliin, mutta hyvä näin.

10.06.10 16:26 / Cole-Locomotive

Eipä häirinnyt itseäni tuo katkos lainkaan, kun eilen oli niin kaunis ilma tuolla ulkona, ettei voinut pysyä poissa terassilta :)

On se hauskaa, että saamme edelleen nauttia eräiden käyttäjien turhanpäiväisistä aivopieruista muuten niin asiallisessa uutisessa ja muuten niin asiallisten kommenttien joukossa...Hmm, olisikohan tuolla Xbox-puolella jotain uutisia, mitä voisi töhriä turhilla kommenteilla?

10.06.10 16:10 / Kovalchuk

Tästä tulikin mieleeni, että miksi näitä Kingdom Heartseja pitää tunkea vähän joka alustalle, jää suuri osa juonesta paitsi kun tulee näitä juonta kuljettavia osia niin PSP:lle, kännykälle kuin DS:lle.

10.06.10 15:39 / ryukusaki

Ja kuitenkin saadaan kuulla joka toinen viikko saksalaisista, australialaisista tai minkä tahansa maan persläpipoliitikoista jotka ajavat bännilistoja kaikelle. Hassua kyllä, nämä idiootit eivät koskaan tunnu perustelevan kantaansa minkäänlaisilla psykologisilla tutkimuksilla.

10.06.10 15:06 / Bohrain

Luultavasti E3lla olevat kaksi KH peliä ovat Re:Coded ja BBS

//Harmi, että tulee DSlle. Melkein toivoin jo, että olisi tullut BBSn mukana.

10.06.10 15:03 / Ajatusliekki

eikös puhuttu että messuilla on kaksi KH-peliä, tämä luultavasti ei siis ole se "paljastus". KH3 jouluks ps3:lle <3

10.06.10 14:29 / Mithrandir

Tämäkö nyt on se ensi viikolle luvattu KH paljastus? Olen hieman pettynyt jos on, odotin nimittäin KH3:sta.

10.06.10 14:07 / ryukusaki