(Oliver, 08.04.2010 - 12:49) Hakkerikuuluisuus George "Geohot" Hotz lupasi jo PlayStation 3:n 3.21-päivityksen ilmestyessä, että hän aikoo julkaista custom-päivityksen, joka mahdollistaa edelleen toisen käyttöjärjestelmän asentamisen konsolille.
(Oliver, 08.04.2010 - 10:18) Vancouverissa majaansa pitävä Slant Six -pelistudio on päättänyt karsia henkilöstöään vastaamaan nykyistä työtilannettaan. Toimitusjohtaja Brian Thalken ei vahvistanut, kuinka monesta henkilöstä on kyse, mutta huhumyllyssä on puhuttu 40:stä, mikä olisi noin puolet studion väestä.
(Oliver, 08.04.2010 - 09:19) Nykyisenlaisten pelikonsoleiden kuolemaa ennustava kuoro sai merkittävää tukea Tokiosta, kun Metal Gear -sarjan luoja Hideo Kojima kertoi näkemyksistään pelaamisen tulevaisuudesta.
(Oliver, 08.04.2010 - 08:50) Cryptic Studiosin Craig Zinkievich on kertonut VideoGamer.comille, että huhtikuussa PC:lle julkaistun Star Trek Online -massiiviverkkopelin konsoliversiot on päätetty enemmän tai vähemmän unohtaa.
(Paavo Niskala, 08.04.2010 - 00:19) Call of Duty: Modern Warfare 2:n ensimmäinen karttapaketti on rikkonut ennätyksiä Xbox Livessä. Yli miljoona pelaajaa latasi 1200 Microsoft-pisteen arvoisen laajennuksen ensimmäisen 24 tunnin aikana. Viikossa kartat kelpasivat yli 2,5 miljoonalle Xbox 360 -käyttäjälle.
(Paavo Niskala, 07.04.2010 - 22:51) Gordon Van Dyke on siirtynyt Digital Illusionsilta Visceral Gamesin leipiin. Hän ehti toimia ruotsalaisstudiolla muun muassa Battlefield: Bad Company 2:n tuottajana.
(Paavo Niskala, 07.04.2010 - 21:32) Microsoft julkaisee Alan Waken Euroopassa viikon suunniteltua aikaisemmin. Peli saapuu kauppihin perjantaina 14. toukokuuta.
(Oliver, 07.04.2010 - 18:52) EA Sports kertoo 2010 FIFA World Cup South Africa -futispelin demon tulevan huomenna saataville PlayStation 3:n ja Xbox 360:n verkkopalveluihin.
(Oliver, 07.04.2010 - 15:10) Electronic Software Association of Canadan (ESAC) mukaan maa on noussut pelialan kolmanneksi suurimmaksi työllistäjäksi. Kärjessä jatkavat Japani ja Yhdysvallat , mutta Iso-Britannia on pudonnut nyt neljänneksi.
Kaiken kaikkiaan hyvä peli ja kehitystäkin löytyy jonkin verran ykös osaan nähden, mutta mapit ovat jotenkin liian samanlaisia. Niitä ei yksinkertaisesti jaksa tahkota uudestaan (poikkeuksena Arica harbor ja Port valdez) Muut kentät on samanlaista pusikkoa.