(Paavo Niskala, 12.03.2010 - 17:19) Runic Gamesin Max Schaefer kertoo The Rumble Packin haastattelussa, että studio haluaa tuoda PC:lle jo julkaistun Torchlightin konsoleille.
– Konsolimaailmassa on paljon siistejä juttuja, jotka toimisivat hyvin pelimme kanssa, toimitusjohtaja Schaefer uskoo.
(Paavo Niskala, 12.03.2010 - 15:18) Lionhead Studiosin Peter Molyneux kertoi tavoittelevansa Fable III:lle viiden miljoonan kappaleen myyntiä, jotta hän voisi olla tyytyväinen sarjan kehitykseen.
(Paavo Niskala, 12.03.2010 - 14:49) Codemastersin varapääjohtaja Gavin Cheshire vahvisti Edgelle, että yhtiö kehittää parhaillaan jatkoa Dirt-kaahailulle.
(Oliver, 12.03.2010 - 11:25) Eidos ja alunperin sarjaa luomassa ollut Warren Spector ovat vahvistaneet, että Deus Ex 3 tunnetaan jatkossa nimellä Deus Ex: Human Revolution.
(Oliver, 12.03.2010 - 10:16) BioShock 2:n X360-versio oli NPD Groupin laskelmien mukaan helmikuun myydyin peli Yhdysvalloissa, mutta PS3-painos ei mahtunut kärkikymmenikköön. Dante's Inferno puolestaan myi PS3:lla täpärästi X360-versiota enemmän ja uutuuksista kymmenenneksi mahtui Heavy Rain.
(Oliver, 12.03.2010 - 09:09) DS:n Pokémon Ranger: Tracks of Light nousi suoraan Media Createn kokoaman Japanin pelilistan kärkeen. Toiselle sijalle ylsi PSP:n .hack//Link ja uuden kärkikolmikon täydensi DS:n Dragon Quest IX:n halpispainos.
(Paavo Niskala, 11.03.2010 - 23:53) Mass Effect 2:n ensimmäinen maksullinen lisäpaketti julkaistaan 6. huhtikuuta Xbox 360.lle ja PC:lle, kertoo Joystiq. Laajennus tuo mukanaan uuden ryhmänjäsenen, Kasumin, sekä tälle omistetun tehtäväkokonaisuuden.
(Paavo Niskala, 11.03.2010 - 23:43) BioWaren Dragon Age -roolipelisaaga jatkuu ensi vuoden helmikuussa, mikäli Awakening-laajennuksen mukana toimitettavaa lappusta on uskominen.
(Paavo Niskala, 11.03.2010 - 23:17) The Secret of Monkey Island: Special Edition julkaistaan PlayStation 3:lle ja Macille lähitulevaisuudessa, kertoo Shacknews. Hintaa pelille ei vielä paljastettu, mutta Xbox 360:lla peli maksaa vajaat kymmenen euroa.
(Paavo Niskala, 11.03.2010 - 23:00) Kaksi Electronic Arts Los Angelesin entiset työntekijää on perustanut uuden studion, Supergiant Gamesin. Command & Conquer -strategiapeleissä mukana olleet kehittäjät esittelevät ensimmäistä peliään Game Developers Conferencessa.
Studion esikoisprojektin luonteesta ei ole vielä tietoa, mutta sen tähtäimessä ovat erilaiset latauspalvelut.