(Oliver, 12.02.2010 - 08:42) Media Createn kokoaman Japanin pelilistan kärkeen nousi suoraan PSP:n God Eater -scifi-seikkailu. DS:n Dragon Quest VI putosi toiselle sijalle, mutta ohitti jo miljoonan myydyn pelin rajapyykin.
(Oliver, 12.02.2010 - 07:57) Mass Effect 2:n Xbox 360 -versio nousi NPD Groupin kokoamalla Yhdysvaltain pelilistalla toiseksi, kun New Super Mario Bros. Wii piti kärkipaikkaa toista kuukautta.
(Paavo Niskala, 12.02.2010 - 02:25) Fable III ei näytä HUD-elementtejä eli terveyspalkkia tai muuta informaatiota ruudulla, Wired kertoo. Tarvittava tieto välitetään ympäristön avulla.
Microsoftin Peter Molyneux esitteli peliä X10:ssa. Hän ennakoi ennen tilaisuutta, että kyseinen paljastus saattaa suututtaa ihmisiä.
(Paavo Niskala, 12.02.2010 - 01:54) Gamasutra raportoi Activisionin pelistudioiden joutuneen irtisanomisten kohteeksi. Lomautuksista kärsivät sivuston lähteiden mukaan ainakin Prototype-kehittäjä Radical Entertainment ja Guitar Hero -studio Neversoft.
(Paavo Niskala, 12.02.2010 - 01:19) Microsoft vahvistaa Alan Waken saapuvan kauppoihin 21. toukokuuta. Remedyn kehittämä psykologinen toimintatrilleri julkaistaan yksinoikeudella Xbox 360:lle. Pelin tuoreen trailerin voi katsoa YouTubesta.
(Paavo Niskala, 11.02.2010 - 23:59) Microsoft ja Square Enix julkaisevat yhteistyössä Final Fantasy XIII -teemaisen Xbox 360 -myyntipakkauksen. Paketti sisältää konsolin ohella pelin, 250-gigatavuisen kiintolevyn, kaksi langatonta ohjainta sekä avatartarvikkeita.
(Paavo Niskala, 11.02.2010 - 23:51) Microsoft piristää Live Arcaden kevättä muutamilla laatujulkaisuilla. Maaliskuussa verkkopalveluun ilmestyvät Perfect Dark, Toy Soldiers, Scrap Metal ja Game Room -pelitila.
(Paavo Niskala, 11.02.2010 - 23:45) Capcom julkaisee Lost Planet 2:n 18. toukokuuta Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa. Zombirellestys Dead Rising 2 puolestaan saadaan vanhalle mantereelle 3. syyskuuta. Molemmat pelit ilmestyvät Xbox 360:lle ja PlayStation 3:lle.
(Paavo Niskala, 11.02.2010 - 23:25) Halo: Reachin moninpelibeta käynnistyy odotetusti 3. toukokuuta. Bungie esitteli moninpeliä ensimmäistä kertaa X10-tapahtumassa San Franciscossa.
Betaan voivat osallistua kaikki Halo 3: ODST:n omistajat, joilla on Xbox Liven kultajäsenyys.
(Paavo Niskala, 11.02.2010 - 19:11) Electronic Artsilla on käytössä nykyään niin kutsuttu Project Ten Dollar, jonka mukaisesti yhtiö tarjoaa uuden pelin ostajille ilmaista lisäsisältöä. Käytetyn pelin hankkineet joutuvat pulittamaan sisällöstä kymmenisen dollaria.