Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Marvel's Wolverine oli näytillä männä yön State of Play -tapahtumassa.

Pahiksia tuhannen päreiksi komeiden veriroiskeiden kera pistävä Logan – tutummin tietysti Wolverine – kohtaa matkan varrella muitakin tuttuja X-Men-hahmoja, muun muassa tärkeään rooliin kohoavan Jean Greyn. Kuten sanottua, verenvuodatuksessa ei ole säästelty, kuten tietysti Wolverinen tapauksessa ei ole syytäkään.

Lisää aiheesta:

Pelin kehittää Marvel's Spider-Maneista tuttu Insomniac Games, kuinkas muutenkaan. Lisätietoja voi lueskella PlayStation Blogista, täältä.

Marvel's Wolverine julkaistaan PlayStation 5:lle muutamanakin eri versiona syyskuun 15. päivä.

Galleria: 

Kirjaudu kommentoidaksesi