Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

TimeSplitters –
TimeSplitters

13.03.2001 - 00:00, Kimmo Sjöblom

Dead or Alive 2 –
Dead or Alive 2

13.03.2001 - 00:00, Shaban

SSX –
SSX

13.03.2001 - 00:00, Shaban

Päivitys: Tenchu 3

13.03.2001 - 00:00, Shaban

Päivitys: Midwaylla menee huonosti

13.03.2001 - 00:00, Shaban

PlayStation3, osa2

13.03.2001 - 00:00, Shaban

MGS 2 vuonna 2001

13.03.2001 - 00:00, Shaban

MDK2 kultaan

13.03.2001 - 00:00, Shaban

Uusi uutisjärjestelmä käyttöön

13.03.2001 - 00:00, Luckyman

Run Like Hell

13.03.2001 - 00:00, Luckyman

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Mystical Ninja Starring Goemon pelikasetti ohjekirja retromuistelo

Kansa vaatii uutta Goemonia!

Tai jos ei koko kansa, niin ainakin yksi toimituksemme jäsen haaveilee Konamin höpsön sankarin paluusta. Hahmon vanhemmat 2D-seikkailut kääritään kyllä retrokokoelmaksi, mutta harmillisesti julkaisu jää vain Japanin-markkinoille. Uudesta pelistä haaveillessa kannattaa hypätä Retromuistelot-juttuumme, jossa syvennytään vuoden 1997 Mystical Ninja Starring Goemon -tasoloikkaseikkailuun. Klikkaa kuvaa ja ota selvää, miksi piippuaseet, jättirobotin musiikkivideo ja plasmaa karjuva ennustaja tekivät nimikkeestä unohtumattoman.

Uusimmat foorumiviestit

  • Ekat 4h nyt Switch 2 versiota takana ja onhan tää niin perhanan kaunis ja sulava. Tuntuu niin erilaiselta pelata näin sulavaa versiota Xenobladesta. Tosin noista ääninäytellyistä H to H keskusteluista en ole niin lämmennyt. Äänet on nyt t...
    -- Xenoblade Chronicles, HideoMiyamoto, 12 minuuttia sitten
  • Siirtyy se ainakin ekassa osassa joten en näkisi syytä miksei muissakin.
    -- Xenoblade Chronicles 2, HideoMiyamoto, 18 minuuttia sitten
  • Kyllä tämä toimii paremmin putkijuoksuna kuin avoimena maailmana. Spider-Manissa se koko juttu on se hyppiminen, kiipeily ja seitillä linkoaminen ympäriinsä. Wolverinella se homma on pätkiä sakkia. Tässä itselle ainakin painaa ehdottomasti ...
    -- Marvel's Wolverine, BaDari, 59 minuuttia sitten
  • Jaahas. Oiskohan taas aika ostaa Switchi TV tasolle. Ocarina of Time o_O
    -- Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset), John Smith, 1 tunti sitten
  • Tämä on kyllä niiiin totta. :D Tietyt vakiokommentit aina kun jonkin pelin yhteydessä vähänkin puhutaan parrysta tai on vähänkin suoraviivaisempi teos. Samoin kun on "politiikkaa" mukana.
    -- Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan, shamaniac, 1 tunti sitten
  • En oikeastaan muista vitosen skineistä mitään. Tai ehkä sen, etten ikinä vaihtanut mitään kun ne oli maksullisia ja/tai sellaisia, ettei niistä itse ainakaan maksaisi yhtään mitään. Taisivat olla vielä sellaisia että en olisi vaihtanut...
    -- Gears of War: E-Day, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Pitää ehkä kuitenkin odottaa hieman lisätietoja tuosta tulevasta uudesta mallista, että onko siinä jotain muutakin hyvää päivitystä kuin helpommin vaihdettava akku. Omaan käyttötarkoitukseeni olisi kaikkein parasta, jos saisi konsolin iha...
    -- Nintendo Switch 2, kissanpoika, 1 tunti sitten
  • Mielenkiinnosta kysyn, että onko näitä pelaavat kuinka kärryillä juonenkäänteistä?
    -- Kingdom Hearts 4, shamaniac, 1 tunti sitten
  • Osallistu keskusteluun...