Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Viimeisin sisältö

Tekken Tag Tournament –
Tekken Tag Tournament

17.03.2001 - 00:00, Mpdman

FIFA 2001 –
FIFA 2001

17.03.2001 - 00:00, Mpdman

SEGA:n ent. toimitusjohtaja kuollut

17.03.2001 - 00:00, Mpdman

Square sanoo ei X-Boxille

17.03.2001 - 00:00, Shaban

Oni 2

17.03.2001 - 00:00, Shaban

Microsoft: Xbox-screenshotteja oli "paranneltu"

17.03.2001 - 00:00, Jore

PS2 Pelijulkaisulista 16.3.2001

16.03.2001 - 00:00, Jore

Xboxin ruutukaappauksia tehty Photoshopilla

16.03.2001 - 00:00, Jore

Hifi-lehti mokaili PS2-DVD-testissä

16.03.2001 - 00:00, Jore

Uusi Test Drive PS2:lle

16.03.2001 - 00:00, Luckyman

Kaikki videosisältö...

KonsoliFIN historiassa

Nintendo 64 on 25 vuotta nostokuva Vol 2

N64 täytti pyöreitä

Kesäkuun 23. päivä tuli kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun Nintendo 64 julkaistiin Japanissa. Euroopassa saatiin odottaa vielä noin yhdeksän kuukautta, mutta niin vain on, että tuo klassikkokonsoli on nyt virallisesti kolmekymppinen. Mitä tuo laite on tarkoittanut toimituksemme jäsenille? Se selviää vaikkapa viiden vuoden takaisesta jutustamme, jossa muistelimme itse laitetta, sen suosikkipelejä ja jopa sitä, miten ihmeessä sitä ohjainta pitäisi pitää kädessä. Navigoi kyseiseen juttuun klikkaamalla oheista kuvaa.

Uusimmat foorumiviestit

  • Viimeisimpien hintojen korotusten jälkeen myynnit ovat tosiaan romahtaneet jopa PS5:lla. Tuntuisi erikoiselta, mikäli uusi konsolisukupolvi olisi yhtäkkiä niin houkutteleva, että suurempi yleisö laittaisi niihin rahaa lähellekään tonnia. Tok...
    -- PlayStation 6, kissanpoika, 30 minuuttia sitten
  • Series S:n raaka suorituskyky on parempi kuin Switch 2:ssa, mutta jälkimmäisessä on uudempaa tekniikkaa vertailua tasapainottamassa. Muistiakin taitaa olla Nintendossa käytössä enemmän. Siinä mielessä en pidä tätä versiota mahdottomana, m...
    -- Grand Theft Auto VI, kissanpoika, 36 minuuttia sitten
  • Aikanaan tuli pelattua ensimmäinen Trine läpi. Tykkäsin ihan kohtalaisesti, peli oli vähän kuin Super Nintendon The Lost Vikings mutta sujuvampi. Trinen tiesin olevan trilogia, mutta osat 5 ja 6 ovat kyllä onnistuneet menemään täysin ohi. Pi...
    -- Trine 6: Together in Time, kissanpoika, 2 tuntia sitten
  • No niinpä tietenkin, mietinkin joskus tämän nähneeni, mutta haulla en löytänyt. Tämän ketjun saa poistaa.
    -- PC-pelien tarjousketju, J.Sunderland, 2 tuntia sitten
  • Steam Machinen korkeasta hinnasta innostuneena joukko kilpailijoita tuo omia vaihtoehtojaan markkinoille. Eiväthän nämä esimerkiksi ulkomuotonsa puolesta kilpaile samassa kategoriassa, mutta samaan hintaan saa paljon parempaa rautaa ja joustavamp...
    -- Valve Steam Machine, kissanpoika, 3 tuntia sitten
  • Nyt jokainen ottaa sitten syvään henkeä ja pitää paussin tästä aiheesta, joka ei ole enää useamman sivun verran palvellut ketään.
    -- Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), FleeingNevada, 3 tuntia sitten
  • Tähän löysin vielä päälle: Disgaea 2 PC 3,99€ Vähän reilu 45€ on aika hyvä hinta tälle paketille. Halvalla satoja tunteja pelattavaa.
    -- Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa), J.Sunderland, 4 tuntia sitten
  • Kannattaa vaikka se demo testata, niin saat hieman esimakua, että mitä luvassa.
    -- Cronos: The New Dawn, Pirate_fin, 4 tuntia sitten
  • Osallistu keskusteluun...