Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

^^

Niinpä, mutta pitäähän sitä nyt vielä kuollellakin miehellä rahastaa...

25.07.09 20:10 / Pleieri

Toivottavasti jää viimeiseksi, ei sen takia, että Halo olisi huono, mutta sitten ei yhtään tiedä mikä kandeis ostaa jos tulee aina uus esim. uusinta GH:ta en aina osta jos siinä ei ole mullistavia uudistuksia. Kyllä Halo on kantava voima boxilla, mutta kyllä muutakin hyvää löytyy kun Halo, vaikka Halo onkin yksi niitä helmiä. Eihän kaikki Halota tykkää, mutta enemmistö tietenkin näyttää tykkäävän. Itteäni kiehtoo Halon tarina. Kaikkia se ei kiehdo, joko siksi, että Halosta on tullut itselleen täys vihollinen tai sitten ei vain tajua sen juonta. Myynnit kyllä laskisivat jos Halo häviäisi tai, kun se häviää, mutta mihinkään konkurssiin en jaksa uskoa.

25.07.09 20:07 / beasricker

Eli eipä tarvitse latailla mitään vaan oottaa loppuvuoteen.

25.07.09 19:45 / SeriusUser

Kannattaa muuten koittaa peliä uudelleen ennen kuin ostaa noita DLC paketteja. Ainakin omalla kohdalla uudet kolmannen persoonan pelit ovat vaikuttaneet omiin tottumuksiini niin paljon että Star Wars: Force Unleashed on nyt lähes pelikelvoton. En tiedä oikein mistä tökkii, mutta liikkuminen, check point järjestelmä, latailut kaikki tuntuu todella antiikkisilta.

25.07.09 19:31 / Maxx

Litellä? Miten niin ei käy palikka DS:llä?

25.07.09 18:50 / Ässä

tietääkö kukaan korjataanko pääpeliä bugeista ? jos korjataan niin sitten maistuu. jos ei korjata, niin ... katellaan ale laaria

25.07.09 18:49 / Zekeban

Joohanh, yritätkö sanoa että Halon tarina on syvällinen ja monipuolinen?

25.07.09 18:21 / Traddash

"Ja covenantin tapon jälkeen naama vääntyy "^_^" hymiöön.
<3<3<3<3<3"

Hehe, tuolle repesin :D Ja kun Brute Chieftain lähestyy Gravity Hammerin kanssa Marineiden naamat menevät :'O -asentoon, ja vaahtosammuttimen kokoiseksi muuttuneet ukkelit rupevat juoksemaan pitkin poikin jalat hullusti vispaten! :D Sitä odotellessa.

EDIT: "Tehkää nyt vielä erillisiä Halo biisejä guitar heroon ja rock bandiin."
Heh... sorry to tell the news, mutta tehty jo :D

25.07.09 18:10 / joohanh

Halo= Xbox,Mario= Nintendo

Nämä ovat lähes täysin riippuvaisia omista maskoteistaan,joten niiden tuotanto jatkuu pakosti.Mutta juu,eihän ne myynnit laskis ihan nollaan,mutta boxi myisi sen jälkeen aika varmasti niin huonosti että micron olisi pakko luovuttaa konsolibisneksessä.

25.07.09 17:20 / metal8585

Okei. Nyt tämän voisi jopa ostaa pleikalleni kun kerran näin paljon on tarjolla pääpelin lisäksi vielä lisä herkkua. =D Joululahja toive on selvä jo näin aikaisessa vaiheessa. Tämän lisäksi kun saan napattua vielä Uncharted 2, niin wolaa! Vuoden kovimmat pelipaketit on hanskassa!

25.07.09 17:18 / Little_Big-MAD

Kuulostaapi hyvältä! :)

Yhden kerran on tullu pelattua peli läpi,eikä sitä enää meikällä olekaan,joten eiku hankkimaan tämä special.

25.07.09 17:14 / metal8585

Sanohan muistaakseni joku Bungien työntekijä, että Halo 3: ODST:kin jää viimeiseksi. Kai tää on taas niitä kuuluisia lipsahduksia. Halo ei taida koskaan kuolla, eikä tarvikaan. Seuraavaksi Halo-animea, -hampurilaisia, -sukkahousuja, ym.?

25.07.09 17:08 / Max Limitz

Kyseisen trailerin katsottuani tulin siihen tulokseen että hankintaan menee!

25.07.09 16:42 / Kain

^Oho, siis sullakin on Wii huollossa? Perskeleen harvinaista, mutta itsellä levisi Wii myös.

25.07.09 15:19 / joohanh

The special edition will also make an appearance on Xbox 360 and PlayStation 3, with Aspyr Media handling the Mac/PC port.

25.07.09 15:07 / frozen9999

Lolz, eipä tuosta paljoa tajunnut.

25.07.09 14:50 / Muntu

Peruspeli toimii upeasti, muuten mennäänkin aika heikoilla. Pelkästään privaservujen ja klaanituen puuttuminen tekee tästä jo sotaorvon. Kun vielä squadin jäseniä heitellään puolelta toiselle kuin märkää rättiä ja voicenkin kanssa on ongelmia, eivät odotukset ole täyttyneet likimainkaan. Karvasta sanoa pelisarjan fanina. Jotain hyvääkin sentään, kavereiden peleihin on helppo liittyä ja squadi-spawni toimii.

Vakavasti otettavaksi verkkomätöksi tästä ei ole, mutta silkkana hupailuna tämä menee ja kun vielä saa jakaa pelikokemuksen yhdessä muiden suomalaisten kanssa niin sen parempi.

Parempaa on tarjolla ja viimeistään tämän jälkeen kannattaakin suunnata katseet kohti toista store-peliä; Warhawkia. Tarjoaa privaservut, servulistat, split-screenit 4 pelaajalle, klaanituen, paremman ja monipuolisemman lentotaistelun ja ne 32-pelaajan dedikoidut serverit.

25.07.09 14:29 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Kyllä toi enemmän vaikuttaa Ken Block: Dirtiltä...

25.07.09 13:56 / Chiqi_