Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Jenkeissä jättivät tuon Colinin jo pois, kun sillä ei siellä ole samanlaista myyntiarvoa.
25.07.09 13:12 / Oliver^ olen samaa mieltä, odotin jopa tätä ja nyt ketuttaa kun ei tulekkaan. Peliaiheisia elokuvia HYVILTÄ ohjaajilta ei tule tarpeeksi. :( Mutta tulevaisuus luultavasti tulee olemaan toinen. Epäilen jopa että peli- ja elokuvateollisuus alkaa kulkemaan enemmän käsi kädessä.
25.07.09 12:57 / hininEikös tämä ole pelkkä Dirt 2, vaikka toki kansa sen paremmin muistaa kilin kolin mäkraena. Mielestäni tiputtivat viittaukset Rip. Colin Mc Raehen pois.
Muoks: Tosin tuolla Dirt 2 sivuilla kyllä on Colin Mcrae Dirt 2 logo. Noh olkoon miten on. Saas nähdä onko yhtään parempi kuin ensimmäinen Dirtti.
Napalm and cordite paketin jäljiltä kenttiä on sopivasti. Ehkä ei tarpeeksi jos laskuista ottaa huonot kentät pois. Kokonaisuus on kuitenkin mielestäni ihan hyvin patchattu ja tähtäysmölinät unohdettu tuon precision moodin vuoksi. Paketti on mielestäni varsin täydellisesti kasassa, joskin toivoisin kaikki dlc kenttien ilmaantuvan vielä halpana yhteis pakettina parin extra kentän kanssa. Ehkäpä tätä soppaa on turha enää hämmentää enempää.
25.07.09 12:16 / RottamopoVoi kuule, hyvä jos ovat vielä shekkivihostakaan luovuttaneet. Yhdysvallat on suuri maa ja sinne mahtuu samaaan aikaan monta eri todellisuutta.
25.07.09 11:06 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)^Ei ehkä enää välttämättä tänä päivänä pidä paikkaansa, mutta kyllähän ne myynnit laskisivat.
25.07.09 10:11 / joohanh^Aivan totta.
Olisi kyllä edelleen helvetin mukava nähdä Halo-filmatisointi, sillä Halo: Landfall on mielestäni erinomainen. Typerää on, jos koko hanke kaatuu joidenkin jättilafkojen kiistoihin.
25.07.09 10:01 / joohanhSiis tajuaahan sen nyt tyhmempikin pienellä kokeilulla, että Gears of Warin suojautuminen toimii ja Killzone2:n ei. Niin yksinkertaista se on. Taisteluista ei killzonessa yksinkertaisesti saa mitään irti. Eikä johdu pelitunneista, GOW:ssa ja Halossa se toimi heti ekaa örkkiä tappaessa.
"Jotenkin ei tullut yllätyksenä, että olet Xboxin omistaja, eli taitaa vaan vähän kadettaa... Ja ei mitään uutta pelisarjaa vielä tarvi, kun vasta 2 osaa ilmestynyt. Onhan sitä Haloakin jo enemmän tullut ja lisää vaan tulee."
LOL, kumpaakohan tässä kadettaa :) Ja sitäpaitsi omistan myös pleikkari3:n että siihen kaatui sun hyvä teoria.
Jokseenkin naurettavaa, että kesti näinkin kauan ilmoittaa asiasta. Ilmeisesti peli/projekti ei ole piiiitkään aikaan ollut minkäänlaisessa tuotannossa, mutta silti faneja pidettiin jonkinlaisessa odotustilassa. No, tällaista on peliala.
25.07.09 09:20 / stammy"Mutta joo, rakastan Halon maailmaa. En usko meneväni sinne takaisin, Blomkamp kuvaili tuntemuksiaan."
Öö... Elokuvaa tekemään siis vai?
25.07.09 09:03 / MahewcoroTäällähän alkaa olla ihan sama meininki kuin Pelaajalehden uutisissa, kun Xbox-fanit huutelee kilpaa väliin, kun PS3-yksinoikeuksista puhutaan :D Noh kyllähän se varmaan alitajunnassa pientä kateutta ja ahdistusta nostattaa, kun KZ2 on kuitenkin todettu tämän sukupolven komeimmaksi peliksi, tiedä sitten onko näin vielä Uncharted 2:n julkaisun jälkeen...
Mutta asiaan, kyllähän sitä varmaan pieni tauko tekee hyvää noin pitkän projektin jälkeen. pohtivat varmaan, että mitäs seuraavaksi. Jatketaanko sarjaa vai kehitetäänkö jotain ihan uutta. KZ2 oli kyllä niin huipputapaus, että oli kumminpäin vaan, niin eiköhän seuraavastakin projektista hitti tule.
mä menisin kattomaawn halo leffan 100% jos se tulis ja en varmaan olis ainoo.
Ja luulisin että en olis ainoo se saattais tuottaa 2x siihen käytetyn rahan.
Sarkasmi:
Entäs LittleBigPlanet?
Juu,niinhän se oli aiemminkin.Halo on yhtä kuin Xbox,ne ei voi luopua siitä millään.Haloja tulee kyllä vielä,se on varmaa.Mutta jos ei bungien taholta,niin sitten itse micron taholta.
Jos ei tulis enää yhtään halo peliä tälle eikä seuraavalle boxille,niin boxin myynnit romahtaisivat pohjalukemiin.Myytiinhän ekaakin boxia lähes pelkän halon ansiosta.
25.07.09 04:51 / metal8585Haloa ei ole koskaan liikaa!
Onhan meillä Halo(nen) pressanakin. :)
Odotin kyllä kunnon halo elokuvaa tullakseen,no...
25.07.09 04:48 / metal8585Pahoittelen näitä kaikkia Halo-uutisia, mutta olen väsynyt ja huono ihminen.
25.07.09 03:25 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)Ja eikun lataamaan:DDD
25.07.09 01:27 / -kIDe123-Sinänsähän tuo "eroaa" joukosta, että peli on ihan puhdas moninpeliräiskintä. Saa nähdä, mitä aika tuo tullessaan, kenties maksullisia varustepaketteja yms. pientä.
25.07.09 01:11 / Lebe80No suoraan sanottuna hyvä jos joku toinen tiimi tulisi työstämään Haloa, 2 & 3 olivat jo aika heikkoja verrattuna ensimäiseen. Ainut mikä otti etuaskeleen oli moninpeli, mikä ei minua kiinosta paitsi coopina.
25.07.09 00:28 / Berserker^No kyllä sitä nyt luulisi siellä niiden HD-töllöjen ensimmäiseksi olevan :)
25.07.09 00:21 / joohanh


