Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
No suoraan sanottuna hyvä jos joku toinen tiimi tulisi työstämään Haloa, 2 & 3 olivat jo aika heikkoja verrattuna ensimäiseen. Ainut mikä otti etuaskeleen oli moninpeli, mikä ei minua kiinosta paitsi coopina.
25.07.09 00:28 / Berserker^No kyllä sitä nyt luulisi siellä niiden HD-töllöjen ensimmäiseksi olevan :)
25.07.09 00:21 / joohanhEnpä usko että seuraavalta Boxilta löytyy Bungien tekemää Haloa, mutta jotain uutta ja mullistavaa Bungie sille kyllä varmasti tekee ;)
25.07.09 00:17 / joohanh"E: "Kuuleri, Halo ei ole sen enempää eikä vähempää kuin tärkein Xbox-franchise" totta ja tämä vasta pelottaakin :D"
No, kyllähän sitä plegeltä tietysti löytyy parempia ykkösjyriä, kuten Resistance jonka eeppisestä tarinasta on tehty vino pino kirjoja, sarjakuva ja animesarja, ja elokuvakin on suunnitteilla. Eipä ole Halolla mitään tsänssiä siihen, huh huh.
"Ei, ei ansaitse. Yliarvostettua kakkaa."
Ei ansaitse, koska:
1) Et tajua Halon tarinasta paskaakaan
2) Saat LIVEssä turpaasi niin että tukka lähtee
Arvatenkin rakastat sitten Call Of Dutya?
katotaanhan kun seuraava xbox istetään tiskiin niin kyl löytyy bungielta taas haloa tarjolle :D
25.07.09 00:00 / Sheippi"pakkohan se on myöntää että uutta pelisarjaa kaipaisi. eipä tuo killzone 2 oikein vakuuttanut"
-Symbolia
Jotenkin ei tullut yllätyksenä, että olet Xboxin omistaja, eli taitaa vaan vähän kadettaa... Ja ei mitään uutta pelisarjaa vielä tarvi, kun vasta 2 osaa ilmestynyt. Onhan sitä Haloakin jo enemmän tullut ja lisää vaan tulee.
24.07.09 23:24 / salee007juu bungie ei tee enää yhtään haloa kuten myöskään kojima ei ohjaa/tuota/editoi/whatever yhtään metal gearia.
eiku...
24.07.09 23:15 / pellethank u god : )
24.07.09 23:11 / TazLockToivoisin kyllä, että Bungie toisi Master Chiefin takaisin viimeistään seuraavalle Xboxille.
24.07.09 23:05 / Pasi85Uusi Halo käydään poimimassa jo heti siinä vuorokauden vaihtuessa :D
24.07.09 23:00 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Niin, eihän tätä ole kuultukaan aikaisemmin!
24.07.09 22:34 / DarkNorikFFFUUUUU-
No varmistaapahan sen, että pitää hankkia ODST ja Reach.
Heh, sanoivat vielä silloin että Halo 3 jää viimeiseksi! :D
24.07.09 22:32 / ShooterHalo 3: ODST:stä tulossa myös gameplay-traileri Media-osastoon kohtapuoliin.
Nuin: http://www.konsolifin.net/media/media/1037/Halo-3-ODST-X360/
24.07.09 22:31 / OliverEurogamerille Bakken kertoili, että uuden pelin julkaisudiili on lähellä: http://www.eurogamer.net/articles/new-bungie-ip-deal-close
Saas nähdä, vieläkö asioivat Microsoftin kanssa. Toivottavasti eivät ainakaan Activisionille myy sieluaan.
24.07.09 22:29 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)"Kuuleri, Halo ei ole sen enempää eikä vähempää kuin tärkein Xbox-franchise, joten eiköhän se ihan tuon ansaitse."
Ei, ei ansaitse. Yliarvostettua kakkaa.
24.07.09 22:15 / KuuleriHalolle kyllä kieltämättä omistetaan vähän kaikkea, mutta ei toi nyt suurta yleisöä näytä haittaavan. Ehkä toi anime nyt on jo vähän liikaa, mutta mulle tommonen waypoint olis ihan tervetullut. Saa nähdä minkä näkösen ne siitä sitten väsää.
24.07.09 21:56 / beasrickerJoo vähän luulin kyl tollee kuten Execta sanoi. Tulin kyllä pienen mietinnän jälkeen lopulta siihen tulokseen, että kaikkien pelaajien pitää yhteensä tehä se 43 milliä tappoja kun ei toi yheltä ihmiseltä ollenkaan vois onnistua tossa ajassa.
Latasin demon, mutta itelleni ei oikein iskenyt tommonen. Ehkä johtuu siitä, että omistan jo muutaman räiskintäpeli niin ei välttämättä tommonen sitten säväyttänyt tarpeeksi, että latais.
24.07.09 21:53 / beasrickerEi tämä nyt ainakaan välittömästi aiheuta ihastusta. Odotellaan ja katsellaan josko peli paranee syvemmälle päästyä.
24.07.09 21:07 / Mahewcoro


