Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
"Nyt ampuu jo pikkusen yli...Killzone 2:sen yksinpeli oli ihan hyvä ja nettipeli oli siihen asti hyvä, kunnes alkoi se jumalaton kranaatti ja sinko pauke, jossa ei ollut enään mitään järkeä. Tuossa vaiheessa ei enään paremmat kontrollit olis auttanu."
Reilusti yli puolet niistä kolmesta sadasta pelitunnista jotka olen Killzone 2:n parissa viettänyt koostuu klaanimatseista/suomiservuista, joissa pelaajamäärät on pidetty kohtuu pieninä ja nuubituubit servun asetuksien kautta bännissä. 32 belaajan clusterfuckeja nyt ei kestä erkkikään. Sinänsä sääli, että todennäköisesti suurin osa näistä Killzonen moninpelin lyttäävistä perustavat mielipiteensä lyhyeen kokeiluun juuri edellä mainitun kaltaisilla publa-servuilla.
"pakkohan se on myöntää että uutta pelisarjaa kaipaisi. eipä tuo killzone 2 oikein vakuuttanut"
Valitettavasti taidat olla mielipiteesi kanssa sen verta selkeää vähemmistöä, että lienee turhaa toivoa ettei Guerillan seuraava PS3-projekti olisi Killzone 3. KZ2 oli kuitenkin lähtöasetelmiinsa nähden huikea arvostelu- ja myyntimenestys, joten sarjan kesken jättäminen olisi suorastaan naurettava ajatus.
24.07.09 20:50 / RidleyEi taida Halon 3:n verkkoyhteisöllä olla edes tarvetta tehdä ohjauspatcheja...
24.07.09 20:39 / XbugsPeli jäi GC:llä kokematta lähinnä oudon ohjauksen, mutta Wiille peli oli oikein hyvä vaikkakin hyvin lyhyt sellainen. Yhdyn siis arvostelijan arvosanaan.
24.07.09 20:16 / KadajNikki, et toki. Nuorempana tuli hakattua todella (siis todella) paljon FPS pelejä entisen sukupolven konsoleilla ja läppärillä, mm. Halo tuli lopulta kokeiltua ja sanotaan näin että yksi yliarvostetummista peleistä minkä tiedän tähän päivään saakka (kyllä, voittaa jopa GTAIV:n) Itse en ainakaan ymmärtänyt/ymmärrä halon megalomaanista suosiota aikanaan. Varmasti konsoleiden surkea FPS puute auttoi osittain Haloa.
E: "Kuuleri, Halo ei ole sen enempää eikä vähempää kuin tärkein Xbox-franchise" totta ja tämä vasta pelottaakin :D
24.07.09 20:00 / gorgeous_georgeJoohanh: "Ehkäpä, mutta ei pärjää Halo 3:n verkkoyhteisölle."
Ei tietenkään, mutta tekeekö Halo 3:n verkkoyhteisö todellakin pelin patchit ja ladattavan lisämateriaalin? :p
24.07.09 19:58 / Oliver"Satoja tunteja Killzonea pelanneena voin sanoa, että muilla pelisarjoilla tässä on opittavaa Killzonen realistisesta pelattavuudesta."
Nyt ampuu jo pikkusen yli...
Killzone 2:sen yksinpeli oli ihan hyvä ja nettipeli oli siihen asti hyvä, kunnes alkoi se jumalaton kranaatti ja sinko pauke, jossa ei ollut enään mitään järkeä. Tuossa vaiheessa ei enään paremmat kontrollit olis auttanu.
24.07.09 19:41 / ThunderiMuggshotter: samaa mieltä
24.07.09 19:32 / tebboo"Killzone 2 on kyllä ehdottomasti yksi parhaiten tuettu peli tässä genissä lukuisine patcheineen ja DLC paketteineen. "
Ehkäpä, mutta ei pärjää Halo 3:n verkkoyhteisölle.
24.07.09 19:06 / joohanhEhkä olen epänormaali mutta huonoimpia poksun pelejä mitä olen pelannut/omistanut, mutta markkinaahan näyttää halolle kovin olevan niin siitä sitten vaan kalsareista pipoihin tekemään.
24.07.09 18:42 / Nikki"Toivottavasti miettivät kovasti miten peliin saa sellaisen ohjauksen, että sitä voi pelata."
*naamapalmu*
Tuskin olet koko peliä pelannut, sillä muuten tietäisit, että Guerilla julkaisi peliin kolmannen patchin mukana vaihtoehtoiset High Precision kontrollit, jotka ovat melkoisen tehokkaasti hiljentäneet viimeisetkin valitukset pelin ohjauksesta. Turha syyttää peliä jos ei itse jaksa nähdä vaivaa uusien kontrollien opettelemiseen. Satoja tunteja Killzonea pelanneena voin sanoa, että muilla pelisarjoilla tässä on opittavaa Killzonen realistisesta pelattavuudesta. COD:n, Ressujen ja muiden arcademaisten "leijaräiskintöjen" fanit pysykööt omilla leikkikentillään.
Valtavat respektit Guerillalle ahkerasta omistautumisesta pelille julkaisun jälkeen. Killzone 2 on kyllä ehdottomasti yksi parhaiten tuettu peli tässä genissä lukuisine patcheineen ja DLC paketteineen. Toivotaan, ettei tämä jää tähän vaikka kehittäjät pitävätkin ansaittua breikkiä. Esim. jonkinlainen coop-pelimoodi olisi hauska saada vielä DLC:n muodossa.
24.07.09 18:33 / RidleyMinusta tämä on järisyttävän hyvä peli. Olen jo 3 kertaa takonut läpi.
Sitten pieni vastaus tohon, miksi riiviöt jäävät joskus kiinni esteisiin. Niiden takana on näet lähes aina joku aarre. Olen esim löytänyt dark crystalleja tämän avulla. Jos taas peli tuntuu tyksähtelevältä, niin se tarkoittaa vaan yksinkertaisesti sitä, että pelaaja on hidas esim. minun kaltaiseltani nopealta micromanageroijalta homma sujuu kuin tanssi ja taistelu on selvän näköistä ja taktista. Öhöm ja jos herra arvostelija ei viitsinyt selvittää miten peli tallennetaan, niin voi voi. Peli tallentuu näet aina kun menet omaan linnoitukseen.
Tosin, epäilen, että ongelmat johtuvat siitä, että kyseessä on PS versio. Xbox360 homma pelittää kuin unelma ja lataukset ovat yllättävänkin lyhyitä verrattaessa, kuinka suuri pelimaailma on. Kentät eivät mielestäni ole putkisia jos niihin jaksaa palata, kun on saanut uudet minionit käyttöön esim. kun sain greenit niin käväsin lähes koko pelimaailman läpi, jotta saisin kaiken mahollisen auki. Välillä tuntuu, että pelaaja ajattelee kaiken liian monimutkaisesti, vaikka ratkaisut ovatkin melko simppeleitä. Ehkä pari kertaa katoin netistä apua, mutta ei sekään ollut mitään suurta. Omalle lordilleenkin on mukava tehdä iekehtiviä aseita ja lohikäärmepanssareita. Kaiken kruunaavat tietysti ne naiset joille voi ostaa privaattihuoneeseensa kaikkea huvitusta ja kun joku on tarpeeksi vakuuttunut niin siirrytään viettämään hellää hetkeä verhojen taakse. Itelläni nyt kävi niinkin kalpaten, että jouduin kaikkien kanssa samaan aikaan sänkyyn ja minionit oli kyllä ihan ällikällä lyötyjä.
Minioneiden varustaminenkin on kivaa puuhaa. Sitten voi valita oman suosikkiminioninsa ja varustaa se pelin harvinaisemmilla varusteilla. Minun suosikkini on semmoinen gladiaattorikamoilla varusteltu ja on muuten siistin näköistä kun 49 minionia marssii sen mun suosikkini perässä. Kaupunkien valloittaminen oli myös ihan mukiinmenevää. Kun kaupunkia hallitsee, niin kyläläiset tekevät varusteita ja aseita ja kun valtaa toisen kaupungin niin ne antavat lifeforceakin eli sitä millä saa lisää minioneja. Huumori on kuitenkin parasta mitä konsoleilla on nähty ja se kyllä uppoaa totisenpaankin tyyppiin.
En ole koskaan katunut pelejä mitä olen ostanut, enkä kadu nytkään. Tämä on mun mielipide pelistä. Muhun ainakin uppoaa ja ansaitsis tää minusta ainakin 4 tähteä, mutta ihmiset on erilaisia.
24.07.09 18:23 / beasrickerpakkohan se on myöntää että uutta pelisarjaa kaipaisi. eipä tuo killzone 2 oikein vakuuttanut
24.07.09 18:14 / SymboliaSuurin osahan Xbox 360:n käyttäjistä (ja etenkin GoW 2:n pelaajista) on ainakin vielä amerikkalaisia ja niin suuressa maassa töllötinten päivitys HD-aikaan ottaa oman aikansa.
24.07.09 18:05 / PsykeAika mainiota.
Kuuleri, Halo ei ole sen enempää eikä vähempää kuin tärkein Xbox-franchise, joten eiköhän se ihan tuon ansaitse.
24.07.09 18:04 / joohanhNo hohhoijaa, on omaa kädettömyyttäsi, jos et osaa peliä pelata.
24.07.09 16:44 / wertyMitä enemmän tota MAGia kattoo niin sitä hankalempaa se on päättää ostaako vai eikö... Idea kuulostaa ihan hyvältä, kuitenkin kun on tottunut hyvän näkösiin peleihin niin MAG taas näyttää melko kuralta :/ Tosin jos meno on hauskaa ja asiat toimii niin eikai se karumpi maisema niin paljoa haittaa, ainakaan toivottavasti -_-"
24.07.09 16:36 / kiitäjäToivottavasti miettivät kovasti miten peliin saa sellaisen ohjauksen, että sitä voi pelata.
24.07.09 16:12 / Jasso82Ei se raha paljoa lämmitä, jos olet saman jutun parissa vääntänyt vuosia. On iha kiva päästä tekemään jotain muuta välillä.
24.07.09 15:46 / janus"AHISTAA". Ei pitäisi, sillä rahaa tulee virtana.
24.07.09 15:16 / JapleEnemy - Nikki: eikös Hoobastankin entinen basisti ollut suomalaissyntyinen?
E: Markku Lappalainen siis. :)
Juu kyllä näin on:)
24.07.09 15:14 / Nikki


