Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Aikanaan joutui täälläkin selittämään mitä varten se HDMI olisi kuitenkin ihan kiva olla siellä lootan perällä, vaikka sitä ei juuri tänään tarvitse :D
24.07.09 15:00 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)Itse pelasin Gow1 aikaan 14" kuvaputkella. Tosi hyvältä ja skarpilta näytti pelit, vaikkakin kyllä nykyinen HD-ready tellu vie voiton selkeesti.
24.07.09 14:50 / t4izuuniKyllä tuo GoW 2 ihan hienolta näyttää 28" laajakuvaputkitelkustakin RGB-kaapelin kanssa. Teksteistäkin saa jopa selvää mikä ei valitettavasti ole kaikkien pelien kanssa. Esim. EA:n pelien teksteistä ei saa aina selvää ja Battlestations Pacificin demon skirmish moodi oli täysin epäpelattava kun ohjeteksteistä ei saanut mitään selvää.
24.07.09 14:28 / SniperTraddash: molemmista, eli yleisesti HD-resoluutioista.
Xboxin peleistähän muutenkin valtaosa (ellei jopa kaikki) pyörivät tuolla matalammalla resoluutiolla.
24.07.09 14:22 / Lebe80Hyvin kuvaputkella pärjää, pari kuukautta sitten hankin vasta HD-näytön.
24.07.09 14:21 / ruusterisad face, meni yli jo...
24.07.09 14:20 / TazLockPuhuuko heppu nyt noista HD Ready vai Full HD telkuista?
24.07.09 14:00 / TraddashTietokonemonitorihan käy HDTV:stä, vaikka itse televisio-ohjelmien katsominen ei välttämättä käy esimerkiksi monitorin iästä riippuen. Oma kuvaputki-SVGA-monitorini on parempi kuin HDTV:ni, mutta toisaalta HDTV:ni on isompi.
24.07.09 14:00 / Max LimitzNikki: eikös Hoobastankin entinen basisti ollut suomalaissyntyinen?
E: Markku Lappalainen siis. :)
24.07.09 13:45 / EnemyMainiota, mainiota. Ehdin jo vähän odotellakin että milloin tämä tapahtuu, kun kokeilin pc:llä ton loistavaa demoa :)
24.07.09 13:34 / Anonyymi (ei varmistettu)@R2_: Sen siitä saa, kun hirveellä kiireellä ennen palaveria koittaa saada jotain fiksuakin tehtyä. 8). Kiitos.
24.07.09 13:00 / OliverOnhan tuossa listassa yksi suomalaissyntyinen basistikin mukana mutta ketä? ;)
24.07.09 12:48 / NikkiNyt pitää hieman korjailla... Jackson 5:n kappale tuli jo eilen, ja elokuun ensimmäisen päivityksen luvattiin sisältävän vain kappaleita artisteilta Elton John, The Police, Kaiser Chiefs ja The Killers. Loput tulevat tiedotteen mukaan elokuun aikana.
24.07.09 12:44 / R2_Nämä tulevat Universalilta elokuun aikana:
* If I Could Turn Back Time - Cher
* Rocket Man (I Think It's Going To Be A Long Long Time) - Elton John
* Love Machine - Girls Aloud
* I Will Survive - Gloria Gaynor
* The Reason - Hoobastank
* Ruby - Kaiser Chiefs
* Everybody's Changing - Keane
* Celebration - Kool And The Gang
* Get It Shawty- Lloyd
* Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd
* Ace Of Spades - Motorhead
* Pass The Dutchie - Musical Youth
* Come As You Are - Nirvana
* Crazy - Patsy Cline
* Laura - Scissor Sisters
* Chasing Cars - Snow Patrol
* Everybody Wants To Rule The World - Tears For Fears
* Lovefool - The Cardigans
* Somebody Told Me - The Killers
* Don't Stand So Close To Me - The Police
* I Think We're Alone Now - Tiffany
Alkuperäistä Gears of Waria pelasin aluksi 21" kuvaputkitelkulla, mutta silti se oli uskomattoman hienon näköinen. (Vuoden 2006 jouluna). Epäilemättä GoW2 on hyvin näyttävä standarditöllöttimelläkin, vaikka HD-kuva on tietysti paljon tarkempaa.
24.07.09 12:15 / Vulpes Arctos"Pakota" kuva konsolin säädöistä 576i:n ja kokeile.
Kuva on silloin huonompi LCD:llä kuin putkitöllöllä.
Ei yllätä kyllä. Kärjistettynä ja karusti sanottuna puolet pelaajista on "lapsia" joille riittää 15" kuvaputki makuuhuoneen komeroon. Samat "lapset" käy sitten itkemässä interwebissä että "wiillä on niin paskat grafiikat".
En tiedä tosin miltä esimerkiksi Gears of War 2 näyttää ilman HD-televisiota?
24.07.09 11:56 / dzeiaika yllättävä tieto. Itse päätin, että ensi LCD ja sitten vasta pleikkari 3.
24.07.09 11:00 / salee007Eikös joku Heraclesin tapainen peli ollut kerran Pelaajan pommiryhmän kohteena?
24.07.09 10:54 / BohrainAlkaakohan toi halolässytys menemään jo vähän liian pitkälle :(
24.07.09 10:38 / Kuuleri


