Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

"Microfti", jaahas. =)

24.07.09 10:25 / Execta

Suurella mielenkiinnolla odotan MH3:n vaikutusta Wiin konsolimyynteihin. Julkaisun pitäisi olla 1.8 ja ainakin DQ lisäsi ds:n myyntejä. WSR piristi vain hiukan myyntejä.

24.07.09 10:21 / Jooseppi

Kokemusta ei ole VT:stä, hurjaa jos sekin on näin hyvä.

Huomio arvosteluun: osa GST:n vähemmän merkityksellisistä ominaisuuksista jäi kokematta kunnolla Wiin huoltoon lähtemisen vuoksi.

24.07.09 10:13 / Esa Linna (Esa Linna)

Hmm, kumpikohan ois sitten parempi, tämä vai Virtua Tennis 2009? Itseäni VT miellyttäisi ajatuksen tasolla enemmän, mutta Kastlen arvostelu sai miettimään ostopäätöstä uudestaan.

24.07.09 10:05 / Jooseppi

Kokeilin demoa, mutten oikein innostunut tästä: tähtäys ja liikkuminen oli jotenkin oudon kulmikasta. Vertailupohjana esim. COD4 ja Halo 3. Moninpelinä en toki edes kokeillut, mutta tuskin se sitä ohjaamista parantaa.

24.07.09 08:25 / J+

Korjaisivat tuon mikrofoniongelman mikä latistaa PS3 puolella pelaamista. Hiukka turhauttavaa. Muuten erittäin mainiota ja simppeliä menoa.

24.07.09 08:16 / Rixa

Kaiken kaikkiaan maailmalla on Microsoftin FY09:n jälkeen jo kunnioitettavat 31,4 miljoonaa Xbox 360 -konsolia.

24.07.09 07:39 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)

B-action movie incomming? :P

24.07.09 02:40 / Berserker

Heh,joo.Jos yksittäinen henkilö olisi joutunut tuon määrän tappoja tekeen,niin sitähän laukois vielä yhdeksänkymppisenäkin!

24.07.09 02:17 / metal8585

Jesh!

Hyvä uutinen.Onneksi saatiin joku ohjaaja,joka taitaa ja haluaa tehdä elokuvan kunnolla.Näin ainakin toivon?

24.07.09 01:51 / metal8585

Uusi NWN Wiille!

24.07.09 01:32 / Timpani

Joo siis beasricker luuli kait, että jonkun yksittäisen henkilön piti saavuttaa 43 miljoonaa tappoa. lol

23.07.09 23:12 / Execta

beasicker: jompikumpi meistä ei tainut tajuta tuota matematiikkaa...

Eihän tuosta nyt niin montaa tappoa tule per _myyty_ peli (varmaankin mukana oli myös demojenkin tapot) (viiden päivän tienoilla oli xboxilla siis 43 miljoonaa tappoa ja ps3:lla ~25 miljoonaa). Pelkästään myytyjen pelien kohdalla luku olisi siis n. 108 tappoa per myyty peli. Eli siis noin +20 tappoa vuorokaudessa per pelaaja (pelissä siis 24 pelaajaa kerralla). Uskoisin, että mukana on siis myös demojen tapot, mikä nostaa pelaajamäärän huimasti ylöspäin, joten tappojakaan ei niin montaa tarvita pelaajaa kohden.

Demon perusteella parhaimmilla pelaajilla oli yhdessä pelissä +10 tappoa, ja muilla pelaajilla varmaankin yhteensä hieman yli samaisen luvun.

23.07.09 23:07 / Lebe80

Kyllähän se näköjään on mahdollista :D

Pelissä ei ole botteja,joten ihan pelaamalla tuo on hoitunut.Latasihan monta miljoonaa ihmistä tuon pelin,joten ei mikään ihme.Halpa hinta lisäsi menekkiä myös.Dicellä menee hyvin! Pitääkin rynnätä bad company 2:sen julkaisun aikoihin sitten heti kauppaan,jotta kerkeää nappaamaan omansa.

23.07.09 23:06 / metal8585

Xbox on moninpelaajalle ja PS3 yksinnysvääjille.

Se vaan on niin laitteiden ominaisuuksienkin mukaan. PS3:n nettipeliominaisuudet ovat niin haitarista ja lagista puuhaa verrattuna Xboxin vastaavaan. Muuten PS3:n lievä heikkous hardwaressa ei paljoa paina.

23.07.09 22:57 / Genz

Mitä ihmettä? 43 miljoonaa tappoa viidessä päivässä. Mitä nolife porukka siellä oikein pelaa vai onks siel jotakin botteja joita voi tappaa niin paljon kuin lystää vai onko tappaminen muuten vaan helppoa. Onks tommonen edes loogisesti mahdollista hankkia 43 milliä tappoja 5 päivässä eli 120 tunnissa?

23.07.09 22:56 / beasricker

Mielummin mää kyllä haluisin sen halo elokuvan kun tämmösen animen. Kait sitten pitää jostain netistä kattoa pieniä pätkiä ja repeillä siitä. Ei jotenkaan tämmönen räiskintä taida sopia animeen. Sama kun yrittäisi tehdä CoD pelisarjasta iltasatua.

23.07.09 22:51 / beasricker

"no jos ei ole boxia tai ei halo maailma kiinosta niin ehkä sitten ;)"

Omaa lootaa ei kyllä löydy, mutta kyllä nämä kaikki on tullut koettua kaverin kanssa ja kaikista on pidetty, Halo Wars:ia lukuunottamatta. Puistattaa silti.

23.07.09 22:40 / Juhako

Eiköhän tällä menestyksellä ole odotettavissa jonkinmoista mappipakettia.

23.07.09 22:32 / Janne Kauppinen (Janne Kauppinen)

Sarkasmi on varmasti nimensä veroinen, mutta todetaan nyt että anime(ja manga) eivät ole mitään tyylejä. Ei Hollywoodikaan ole mikään tyyli. Normaalia animaatiota on japsituotoksetkin. Tosin muualla ei ole vuosiin tehtykään katsottavaa animaatiota enää vuosiin.

23.07.09 22:21 / karibu