Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

DICElle suon kyllä kaiken menestyksen ilomielin.

23.07.09 22:18 / TomppaFIN

Mukava päivitys. Tuota KZ2:n bundlea oonkin odotellut. Noh, tänään menee ostoon. :) Kiva että sai myös nuo MAG-vidoet HD:nä nyt, pitää katsastaa ne kohta.

23.07.09 22:11 / Execta

Joo taitaa luotolle mennä noi lokakuun pelit ku niitä niin paljo pukkaa.

23.07.09 21:07 / hankkija

Kuin Mad Max pelinä:D

Tykkää! Lisää tälläisiä apocalypse-teemaisia pelejä!

23.07.09 20:56 / metal8585

Tuo tuhansia aseita on hieman ala kantiin. Pelissä aseita tulee olemaan yli miljoona.
Mulle tämä on syksyn odotetuin peli ja onhan sitä odotettu kohta 1,5v
Pelikuvaakin on tarjolla ihmettijöille --> http://www.youtube.com/watch?v=HBPgQ0XF6Os&

23.07.09 20:02 / Joopajoo

"Isaaru, hehkeästä PÄÄHENKILÖSTÄ? Onko päähenkilö nainen? Vai.. transvestiitti? :D
Ois aika mielenkiintoista vaihtelua, ainakin."

Pelin päähenkilöhän on GTA IV:stä tuttu Luis Fernando Lopez, joka on vasemmalla tässä kuvassa: http://gta.wikia.com/wiki/File:Luis1.jpg

GameSpotin sivuilla sanottiin, että tuo aikaisemmin linkittämäni kuva olisi myös Lopezista.

23.07.09 19:25 / Olli Ouninkorpi (Olli Ouninkorpi)

Meh, väärin tehty tämäkin. Pilasivat ekalla lisäosalla jo...

23.07.09 19:25 / SeriusUser

Hienoa että tulossa, mutta Halotard fanikanta tietäen... harmi että tulee moinen. Huiput tekemässä tosin.

23.07.09 19:24 / SeriusUser

Jäin jo minäkin pois tuosta "demografiasta", eikä sillä linjalla varmasti peliteollisuus pitkälle pötkisi.

23.07.09 19:11 / Mahewcoro

uuh. kirjahan saattaa olla hyväkin. ainakin stoverin StarWars III oli ihan mukavaa luettavaa.

23.07.09 19:10 / wsu69

äh. hetken kerkesin jo toivomaan, että olisi Ikaruga! siinä vasta hieno peli onkin.

sitä odotellessa voisi ehkäpä tämän hommata...

23.07.09 19:06 / wsu69

Pleieri----sain Bannit siitä kun joku tyyppi pölli mun käyttiksen ja sitten se oli ostanut mun kortilla pelejä joita en suostunut maksamaan koska en saanutkaan niitä:( Ja vähän aikaisemmin Sonyllä oli uutinen että PS3 on mahdoton murtaa:D Siinä valui paljon luottamusta viemäriin:(
Mutta olen tehnyt jo kauan sitten kIDe123 käyttiksen jolla nykyään pelailen:)

23.07.09 19:04 / -kIDe123-

Tekeeköhän virtsalumipallot comebackin. :>

Heh, saattaa jäädä väliin kyllä näillänäkymin. Ellei pelikuva sitten menis vakuuttaan hauskuudesta :)

23.07.09 18:23 / Sarkasmi

Jännä, etten Saints Row 2:ta ole jaksanut paria päivää enempää pelata. En näe miten se jyräisi yhdelläkään osa-alueella GTAIV:n ohi. Grafiikat huonompia. Auton ohjaus kamalinta vuosiin. Ei vakavaa meininkiä joka on enemmän huumoripohjasta. Ja omasta mielestä puuttui täysin tunnelma. Ja varsinkin vähäinenkään realismi.

Se on tietty ihan pelaajan mieltymyksestä kyse, koska noissa kahdessa pelissä on kyllä eroja aivan mielettömästi, eikä niitä allekirjoittaneen mielestä edes pitäisi verrata toisiinsa. Itse oon enemmän fiilis/tunnelma pelailija. Sitä yrittää "elää" pelissä aidonoloisesti sen sijaan että ampuis jokaisen vastaantulijan huvikseen. Saints Rowssa kaaos taas on the hupi, jos oikein käsitän.

MUTTA kun kaikki Saints Row 2:ta kehuu, pitäis kyllä poimia se uudestaan tutkintaan. Jotain mä olen missannut, selkeästi!

Itse uutiseen;

Isaaru, hehkeästä PÄÄHENKILÖSTÄ? Onko päähenkilö nainen? Vai.. transvestiitti? :D
Ois aika mielenkiintoista vaihtelua, ainakin.

TLAD oli kyllä loistava :) Tunnelma oli siinäkin kohdallaan. Ja eros hyvin alkuperäisestä.

Kyllä tämäkin ostoon menee.
"Gay" juttu saattaa tosin luvata lisää digitaalisia peeniksiä. Mutta mikäpäs siinä haittais kun ei juuri järkytä digitaaliset vehkeet :D Nauroin reilusti asialle edellisessä.

Jännä ettei peli tarvitse alkuperäistä toimiakseen... Siis.. taitaa tulla aiiika iso lataus vastaan kun tuo ilmestyy, mikäli siinä koko Liberty City on. (Toivoisin myös tietty uusia alueitakin.. TLAD oli siinämielessä ihan pienoinen pettymys että uusia maisemiahan se ei tarjonnut, vaikkakin painotti pelissä pyörimisen vastakkaiselle puolelle cityä.)

23.07.09 18:16 / Sarkasmi

TUHANSIA asevariaatioita? Aika suuri lupaus. Millaisistakohan variaatioista on kyse? :)

Hyvin tyylikkään näkösiä kuvia tosin.

Toivottavasti tulisi hieman erilaista mättöä kun taas perus "JOKU OUTO ÖTÖKKÄ, AMMU SE"-upgrade level system härdelli mikä on tehty jo aika monta kertaa peräkkäin.

23.07.09 18:03 / Sarkasmi

Kyllä,tätä peliä ei estä edes suuryritysten katalat aikeet :D

Activision vain ymmärsi miten hyvä peli onkaan kyseessä ja yritti jälleen omia sen itselleen.Hah hah haa,myöhäistä se on nyt itkeä.

23.07.09 17:14 / metal8585

DarkNorik: Eiköhän tämä ole se Frankien mainostama juttu.

23.07.09 17:08 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Sanokaa ettei tämä ole se juttu mitä Frankie on hehkuttanut? Sanokaa!? Voin jo kuvitella Master Chiefin puhuvan sellaisella perus-Anime-äänellä.

23.07.09 16:58 / DarkNorik