Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Saints Row 2:ssa (X360) on jopa autosurffaus-achievement: "Surf's Up -- Got 3 gold stars in Vehicle Surfing".

22.07.09 20:56 / Max Limitz

Hei joo,siellähän se Cole olikin :D

Se vihreässä mailissa esiintynyt (ja muissa elokuvisa) iso tumma näyttelijä olis myös hyvä vaihtoehto.Sen ei tarvis ees käydä puntilla.

22.07.09 20:55 / metal8585

Jotain ikävämpää on tullut tehtyä,jos kerran sai bännit.

22.07.09 20:53 / metal8585

Vai onko 12 uutta rataa = 4 uutta molempiin suuntiin + 4 zonea?

22.07.09 20:28 / äS

Olisi surullista jos GH säilyisi ja RB:lle kävisi köpelösti. Siksi on surullista katsoa miten Activisionin päätön touhu tuottaa enemmän voittoa.

22.07.09 20:06 / Maeq

Guitar Hero on kuitenkin se enemmän myynyt peli ja vaikka rock band omaakin paremmat dlc:t ja rahastamisperiaatteet on GH kuitenikin se sarja, joka vetää enemmän hilloa. Miksi siis muuttaa hyvin toimivaa(lue: myyvää) periaatetta, koska kilpailija on kilometrin jäljessä. Kyllä me kymmenen vuoden päästä muistellaan tätä aikaa sinä, jona musiikkipelit ryöstökalastettiin sukupuuttoon. Niin ja itse pelaan mieluumin RB, mutta käyn ahkerasti vieraissa.

22.07.09 19:43 / spineshank

12 uutta rataa=6 uutta molempiin suuntiin?
Eliminointi moodi on se suurin syy hankkia tämä päkki + uudet alukset ja radat.
Zone tilan jutut on plussaa, koska oon aivan surkee siinä. Enkka taitaa olla joku zone 23 :)

22.07.09 19:01 / salee007

Voin kuvitella pienen lapsen tuskan. yhyy ei saa antaa porttikieltoa... ihan oikein :-)

22.07.09 18:50 / Smirre

Milloin KonsoliFINissä on ollut uutinen oikeusjutusta, jossa syyttäjä ei ole amerikkalainen? :D

22.07.09 18:47 / TopG

Itse ainakin pidin noista zoneista todella paljon..!
Sääli etten niitä epileptisinä versioina koskaan ole nähnyt..tuntuvat melko psykedeelisiä olevan kuitenkin nykyisetkin, joten pakkohan tuo paketti on hommata!

22.07.09 18:33 / badmf

Darn! Näyttivät kiehtovilta, mutta en tiedä, ovatko pelkät Zone-laajennukset tuon kympin arvoisia. Peruspelin Zone-tilahan taitaa olla vesitetty muutenkin johtuen noista epilepsiatesteistä. Ennen julkaisua näkemäni versio oli todella päräyttävä. :)

22.07.09 18:29 / Tuomas Tonteri (Tuomas Tonteri)

Onkohan nää radat läpäissyt sen epilepsiatestin? :)

22.07.09 18:13 / t4izuuni

Tietääkseni Puresta ja Pulsesta on lainattu molemmista kaksi rataa. Muut kai ihan uusia.

EDIT:
Puresta: Modesto Heights ja Pro Tozo
Pulsesta: Talon's Junction ja The Amphiseum

22.07.09 18:03 / Oliver

Onhan se niin että sittenhän se olisi ollut jo kokonaan uusi konsoli. Ja siihen tulevat pelit ei olisi toiminut vanhemmissa malleissa. Ihan hyvä vaan ettei lisännyt sitä toista tattia vielä. Jos joksus sieltä se PSP 2 tulee ni siihen sitten kaksi kunnollista tattia.

22.07.09 18:02 / Huikopala

Ovatko kaikki radat täysin uusia vai ihan alkuperäisen pelin tavoin "vain" HD-päivityksiä joistain vanhoista Wipeout-radoista?

22.07.09 17:42 / FamaZ

"Ja ihan oikeasti, miksi niiden täytyy änkeä näitä Thin Lizzyjä ja muita 70-80luvun "arvostettuja" sinne ihan ammattilaisina jos ne raiskaa listan kuitenkin jollain helevetin AFI, No Doubt arvottomuuksilla? :/"

No tietenkin siksi että muutkin kuin musasnobit ostaisivat peliä!

Mutta Guitar Heron bisnesmalli on kyllä kuluttajan kannalta todella epäkiitollinen, jokavuotinen sillisalaatti ei kiinnosta ketään joka oikeasti lukee biisilistoja. Samaan aikaan Rock Band on näyttänyt miten homma hoidetaan: voit omistaa kaikki biisisi saman pelin sisällä. Toivottavasti ihmiset myös ymmärtävät RB:n nerokkuuden ja Harmonix voi jatkaa valitsemallaan tiellä.

22.07.09 17:31 / Maeq

ONLY in America.

22.07.09 17:27 / ShotcowS

Jos tatit olisivat samanlaiset kuin Dualshockissa niin silloin niistä olisi jotakin hyötyä, PSP:n tateilla olisi aika hirveää pelata jotain, vaikka niitä olisikin kaksi.

22.07.09 17:17 / werty

Tuo tyyppi on varmaan tavannut sen Simpsonien asianajajan. Nyt sillä on syvä luottamus voittoonsa oikeudessa, sekä se himputin tupakoiva apina. God dham, tupakoiva apina olis kyl kova juttu.

22.07.09 17:15 / Rottamopo