Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
MGS:t ovat hyviä pelejä, mutta plz tekisivät nyt viimein jotain oikeasti uutta eikä ainaisia jatko-osia. Taitoa ja rahaa löytyy niin miksei tekisi välillä jotain uutta hittiä. Peliala polkee liikaa paikoillaan jatko-osien perässä.
06.01.09 12:42 / DecapEn kyllä usko, että bisnespamput kokoontuisivat konsoleiden ääreen ja keskustelisivat yrityksen asioista. Oli konsoli sitten mikä tahansa, niin eiköhän näinä multimedian aikoina hieman parempiakin tapoja kokousten suorittamiseen löydy.
06.01.09 12:40 / DecapLaskisivat nyt vielä hintaa niin voisi mokoman ostella. Uusi mallikin olisi ihan kiva, jos kokoa saisi puristettua pienempään tilaan kerran osien tarve on vähentynyt.
06.01.09 12:34 / DecapSonyn kannattais ehkä ennemmin panostaa siihen hinnanalennukseen. Kyllähän se jo loppuvuonna nähtiin, että vaikka PS3:lle tuli hyviä yksinoikeuksia, niin myynneissä jäätiin auttamatta kilpailijoiden taakse. ;)
06.01.09 12:30 / Wakefulness"Jostain syystä uutisen lainaus sai naurahtamaan, kuvitella nyt isot pamput järkkäämässä kokousta Live Partyllä. ;9"
Joo, eka ne väsää pari tuntia avatar-hahmoja kunnes pääsevät itse asiaan. :D
06.01.09 12:28 / Pasi85^Niimpä! :D Heti kun aukasin kyseisen kuvan "Mitä hel...?"
Näköjään pistäneet mukaan extra sisältöä! :D mahtavaa!
@Smirre:
Tottakai IGN on luotettavampi lähde kuin SCEA:n johtaja, tietysti..
Mutta eniten kyllä kiinnostaa Uncharted 2.
06.01.09 11:54 / Anonyymi (ei varmistettu)Jospa sillä nerolla on jokin ässä hihassa ;) Uusi MGS ei tosin itseä haittaisi yhtään, sen verta rautainen neljäs osa on.
06.01.09 11:47 / AleksiLuultavammin tuo Live Meeting tarkoittaa Microsoftin Windows-ympäristössä pyörivää virtuaalikokouspalvelua, jota käytetään toimisto-oloissa laajemmaltikin. Microsoft kun tekee muutakin kuin Xboxia.
06.01.09 11:43 / Jyri Jokinen (Jyri Jokinen)God Of War III mitä luultavimmin ei edes tule tänä vuonna, ihme säätöä senkin kanssa. Mutta 2009 vaikuttaa todella hyvältä PS3-eksklusiivien kannalta, itseäni kiinnostaa ainakin kovasti Heavy Rain ja Uncharted 2, vaikka Killzone 2 yms. voi olla omistuslistalla myöhemminkin. Infamouskin vaikuttaa ihan pätevältä supersankari avoinmaailma tasohyppely -peliltä :D
360:lle ei tule tällä hetkellä mieleen mitään, Mass Effect 2 ja Alan Wake ovat odotuslistan kärkipäässä, mutta kummastakaan ei ole saatu mitään tietoa tämän vuoden julkaisuajankohdasta.
06.01.09 11:25 / wertyHyviä pelejä luvassa. Lisäksi mm. Uncharted 2, God of War III ym.
06.01.09 11:19 / Execta"vuosi aloitetaan Killzone 2:lla, jonka perässä seuraavat MAG."
Piti ihan tarkistaa milloin se MAG olisi tulossa kun uutisesta saa lievästi optimistisen harhan julkaisuajankohdasta. :)
IGN ilmoittaa MAGin julkaisupäiväksi 31. joulukuuta 2009 eli oikeasti peli tulee joskus vuonna 2010.
06.01.09 11:18 / SmirreLoomis: Tämähän on ihan selvä, Home yrittää saada mediahuomiota hinnalla millä hyvänsä.
Kohta muutkin tajuaa kerätä huomiota ja tulee lisää syväkurkkujen paljastuksia: mm. Toyotan, Deutsche Bankin ja Nokian isot pamput pitää tärkeät kokoukset Habbo-hotellissa. LOL
06.01.09 11:05 / SmirreEn usko inFamousin, Heavy Rainin tai MAGin itsestään vetävän pelaajia PS3:n pariin, elleivät tee suurta suurta hypetystä niistä. Ainakaan mulle noi pelien nimet ei sano mitään, paitsi MAG mainittiin E3-messuilla, ei muuta.
Killzone 2 saattaa tosin olla sellainen vetonaula.
Aika lyhyen tähtäimen suunnitelmia nää pitää olla, ei nää pelkästään nää tee kauppoja voitolliseksi.
Pääasia mulle, että niitä pelejä sentään tulee PS3:lle. :)
06.01.09 11:02 / TopGNavy/Marinella ja Air Forcella on tosiaan omat rekry-kuvionsa, mutta yhtä v*ttumaisiin hommiin voi kaikissa joutua yllättävän tiukallakin aikataululla.
06.01.09 10:36 / OliverJar: Aikasta hyvin jos armeijan rekrystä tulee värväydyttyä merijalkaväkeen....
Jenkkien sotavoimat ja niiden rekryt toimivat ihan eri tavoin kuin Suomessa. ;) Tuolta värväydytään armeijaan, ei merivoimiin (joiden osa merijalkaväki on).
06.01.09 10:32 / janusKuulostaa hyvältä :)
06.01.09 10:22 / ilarimJep, ja yhtäkkiä huomaat, että olet tehnyt kolmen vuoden sopparin jalkaväkeen....
(Parempi näin?)
Kolmannessa kuvassa Megaman!?
06.01.09 09:34 / FwankKyllä mä ainakin voisin testata Apache simua... Vois olla aika mielenkiintoinen kokemus... :)
06.01.09 09:01 / StoneCold313


