Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

MGS:t ovat hyviä pelejä, mutta plz tekisivät nyt viimein jotain oikeasti uutta eikä ainaisia jatko-osia. Taitoa ja rahaa löytyy niin miksei tekisi välillä jotain uutta hittiä. Peliala polkee liikaa paikoillaan jatko-osien perässä.

06.01.09 12:42 / Decap

En kyllä usko, että bisnespamput kokoontuisivat konsoleiden ääreen ja keskustelisivat yrityksen asioista. Oli konsoli sitten mikä tahansa, niin eiköhän näinä multimedian aikoina hieman parempiakin tapoja kokousten suorittamiseen löydy.

06.01.09 12:40 / Decap

Laskisivat nyt vielä hintaa niin voisi mokoman ostella. Uusi mallikin olisi ihan kiva, jos kokoa saisi puristettua pienempään tilaan kerran osien tarve on vähentynyt.

06.01.09 12:34 / Decap

Sonyn kannattais ehkä ennemmin panostaa siihen hinnanalennukseen. Kyllähän se jo loppuvuonna nähtiin, että vaikka PS3:lle tuli hyviä yksinoikeuksia, niin myynneissä jäätiin auttamatta kilpailijoiden taakse. ;)

06.01.09 12:30 / Wakefulness

"Jostain syystä uutisen lainaus sai naurahtamaan, kuvitella nyt isot pamput järkkäämässä kokousta Live Partyllä. ;9"

Joo, eka ne väsää pari tuntia avatar-hahmoja kunnes pääsevät itse asiaan. :D

06.01.09 12:28 / Pasi85

^Niimpä! :D Heti kun aukasin kyseisen kuvan "Mitä hel...?"
Näköjään pistäneet mukaan extra sisältöä! :D mahtavaa!

06.01.09 12:05 / Timpani

@Smirre:
Tottakai IGN on luotettavampi lähde kuin SCEA:n johtaja, tietysti..

Mutta eniten kyllä kiinnostaa Uncharted 2.

06.01.09 11:54 / Anonyymi (ei varmistettu)

Jospa sillä nerolla on jokin ässä hihassa ;) Uusi MGS ei tosin itseä haittaisi yhtään, sen verta rautainen neljäs osa on.

06.01.09 11:47 / Aleksi

Luultavammin tuo Live Meeting tarkoittaa Microsoftin Windows-ympäristössä pyörivää virtuaalikokouspalvelua, jota käytetään toimisto-oloissa laajemmaltikin. Microsoft kun tekee muutakin kuin Xboxia.

06.01.09 11:43 / Jyri Jokinen (Jyri Jokinen)

God Of War III mitä luultavimmin ei edes tule tänä vuonna, ihme säätöä senkin kanssa. Mutta 2009 vaikuttaa todella hyvältä PS3-eksklusiivien kannalta, itseäni kiinnostaa ainakin kovasti Heavy Rain ja Uncharted 2, vaikka Killzone 2 yms. voi olla omistuslistalla myöhemminkin. Infamouskin vaikuttaa ihan pätevältä supersankari avoinmaailma tasohyppely -peliltä :D

360:lle ei tule tällä hetkellä mieleen mitään, Mass Effect 2 ja Alan Wake ovat odotuslistan kärkipäässä, mutta kummastakaan ei ole saatu mitään tietoa tämän vuoden julkaisuajankohdasta.

06.01.09 11:25 / werty

Hyviä pelejä luvassa. Lisäksi mm. Uncharted 2, God of War III ym.

06.01.09 11:19 / Execta

"vuosi aloitetaan Killzone 2:lla, jonka perässä seuraavat MAG."

Piti ihan tarkistaa milloin se MAG olisi tulossa kun uutisesta saa lievästi optimistisen harhan julkaisuajankohdasta. :)

IGN ilmoittaa MAGin julkaisupäiväksi 31. joulukuuta 2009 eli oikeasti peli tulee joskus vuonna 2010.

06.01.09 11:18 / Smirre

Loomis: Tämähän on ihan selvä, Home yrittää saada mediahuomiota hinnalla millä hyvänsä.

Kohta muutkin tajuaa kerätä huomiota ja tulee lisää syväkurkkujen paljastuksia: mm. Toyotan, Deutsche Bankin ja Nokian isot pamput pitää tärkeät kokoukset Habbo-hotellissa. LOL

06.01.09 11:05 / Smirre

En usko inFamousin, Heavy Rainin tai MAGin itsestään vetävän pelaajia PS3:n pariin, elleivät tee suurta suurta hypetystä niistä. Ainakaan mulle noi pelien nimet ei sano mitään, paitsi MAG mainittiin E3-messuilla, ei muuta.
Killzone 2 saattaa tosin olla sellainen vetonaula.

Aika lyhyen tähtäimen suunnitelmia nää pitää olla, ei nää pelkästään nää tee kauppoja voitolliseksi.

Pääasia mulle, että niitä pelejä sentään tulee PS3:lle. :)

06.01.09 11:02 / TopG

Navy/Marinella ja Air Forcella on tosiaan omat rekry-kuvionsa, mutta yhtä v*ttumaisiin hommiin voi kaikissa joutua yllättävän tiukallakin aikataululla.

06.01.09 10:36 / Oliver

Jar: Aikasta hyvin jos armeijan rekrystä tulee värväydyttyä merijalkaväkeen....

Jenkkien sotavoimat ja niiden rekryt toimivat ihan eri tavoin kuin Suomessa. ;) Tuolta värväydytään armeijaan, ei merivoimiin (joiden osa merijalkaväki on).

06.01.09 10:32 / janus

Kuulostaa hyvältä :)

06.01.09 10:22 / ilarim

Jep, ja yhtäkkiä huomaat, että olet tehnyt kolmen vuoden sopparin jalkaväkeen....
(Parempi näin?)

06.01.09 10:00 / Jar

Kolmannessa kuvassa Megaman!?

06.01.09 09:34 / Fwank

Kyllä mä ainakin voisin testata Apache simua... Vois olla aika mielenkiintoinen kokemus... :)

06.01.09 09:01 / StoneCold313