Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Kyllä mä ainakin voisin testata Apache simua... Vois olla aika mielenkiintoinen kokemus... :)
06.01.09 09:01 / StoneCold313PS3 Home on tuttu,mutta aika outoja noi Boxin live meetingit,yms X-360:llä vaikka omistankin kummatkin konsolit.
Tarttis varmaan selata paremmin tota Boksin uutta ja ja niin pirun sekavaa käyttistä.
Niinhän ne kaikki sanoo :) nyt on selkeesti muotia dissata homee.
06.01.09 06:57 / LoomisLuckyman: "Jump in."
Jos on tosiaan muutosten aika, noin varmasti käy.
Odotan kyllä kovasti Kojimalta jotain "uutta ja erilaista" kotikonsoleille, sillä edellinen ei-MGS-tuotos ilmestyi melkein kuusi vuotta sitten (Zone of the Enders: The 2nd Runner). Vaikka kyllähän uusi Metal Gearikin kelpaa.
06.01.09 04:50 / hideJostain syystä uutisen lainaus sai naurahtamaan, kuvitella nyt isot pamput järkkäämässä kokousta Live Partyllä. ;9
06.01.09 04:41 / hide"Jaahas, tähänkin väliin saatiin vähän mainostusta. ;)"
Onneksi koko Home-sotku ei ollut mainostusta ;)
06.01.09 04:28 / JoonatinKovin hardcore-painotteinen lista tuo tuossa, mikä on kait sitten ihan hyvä, kun semmosia pelejä Wiille ollaan toivottu. Sin & Punishment 2 kiinnostaa inan, Wii Sports Resort ehdottomasti eniten. Mun mielestä tohon Wiin punch-outiin on written mediocre all over it, mut jos se yllättää, niin saattaa mennä hankintaan. Muuten Monster Hunter Tri ja toi Muramasa voi jollain kierolla tavalla löytää tiensä munkin kotiin, mutta epäilen vahvasti. Hullun hyvä vuosi sieltä on joka tapauksessa tulossa Wiille, kun kaikista pelijulkasuista ei vielä edes tiedetä. EA:n Fitti-peli, Another Code 2, Endless Ocean 2, Sam & Maxin uusi season ja paaaaljon muuta... Sanokoon muut mitä tahansa, mulle Wii on pelivalikoimaltaan paras konsoli ikinä! :)
06.01.09 02:59 / Zelme"Microsoft juhlii lehdistötiedotteella Xboxin parasta eurooppalaista joulumenekkiä. Yhtiön mukaan Xbox 360:n myynti yli kaksinkertaistui vuoden 2007 viimeiseen neljännekseen verrattuna. Microsoft kertoo lisäksi Xbox 360:n myynnin kasvaneen kolmesta kotikonsolista vahvimmin."
Näin tarkkoja lukuja näkee harvoin. :/
06.01.09 02:24 / Wakefulness"Kun käytössämme on fantastisia Microsoftin kehittämiä tuotteita..."
Jaahas, tähänkin väliin saatiin vähän mainostusta. ;)
06.01.09 02:21 / WakefulnessAijai jäi micro$oft kiinni, niillä oikeasti mtn live meetingiä ole. ;)
06.01.09 02:12 / PurpleHazeEiköhän tuo tosiaan meinaa ainakin alustojen uudelleenarviointia.
06.01.09 02:01 / hulwol86Julkaisu päivämäärä on nyt kaikkialla 3.3:tta
06.01.09 01:55 / FinFihlmanSiinä se nyt on! Lego Buffy the Vampire Slayer
06.01.09 00:28 / japakaVastahan Kojima kävi vierailulla Infinity Wardin ja Guerilla Gamesin henkilökuntien luona.
06.01.09 00:25 / Esa Linna (Esa Linna)Eikö Kojima joskus sanonut "rakastavansa" Gears Of War:ia. Pelottaa ajatuskin Solid Snake Wars. Vaikka ei Gears of War:ssissa mitään vikaa ole se ei vain ole Snaken juttu.
06.01.09 00:08 / PilipaliTai jos sen huomaisivat muutkin, kuin ö-luokan "strategioiden" vääntäjät.
Vehjettä on kuitenkin maailmalla myyty lähes yhtä paljon kuin Wiitä, joten markkinoita hyville peleille olisi.
Luckyman: "Jump in."
Pahaa kyllä tekee, jos Kojima on hurahtanut Epic-koulukuntaan.
05.01.09 23:59 / Olivermielestäni varsin loogista että jos peli yltää yhdellä alustalla myydyimpien pelien listoille, yltää se kappalemyynnissä montaa peliä korkeammalle, joita on saatavilla monelle alustalle
05.01.09 23:58 / Tiborhyvä lista, en tarvi wiin kun punch outin ajaksi, toivottavasti se ei tuota pettymystä tai oli toinen ja viimeinen kerta wii tässä taloudessa.
05.01.09 23:54 / NikkiToivottavasti ei ala tuppaamaan mitään sekundamössöä jenkkien massamarkkinoille. Kojiman "tuntien" tämmöistä ei pääse tapahtumaan, ehkä.
05.01.09 23:52 / Juhako


