Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Lutuurimaa se Britannia, pakko sanoa.

05.01.09 23:46 / Joe

Onhan PSP:ssä potentiaalia kunhan kehittäjätkin huomaisivat sen :/

05.01.09 23:42 / karbaasi92

Olen samaa mieltä Mahewcoron kanssa, että huono lista, mutta onko niin ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty?

05.01.09 23:26 / Xerobos

Tibor, tarkoitin juuri yhteenlaskettua myyntiä DS-version avustuksella. Erikoista, että jopa sijalta 36 tulee noin paljon työntöapua.

05.01.09 23:26 / Mahewcoro

"Käynnistymisellä tarkoitan siis sitä että pystyy jo mesettemään ja käynnistämään ohjelmia, Windowsilla kannattaa huomioida aikaan, että vaikka työpöytä onkin näkyvissä ei kone luultavasti ole vielä käynnistynyt vaan latailee ties mitä virustorjuntaa tai palomuuria. "

On käynnistymisiä ja Windows-käynnistymisiä. Tarkoitin nimenomaan edeltävää. :)

05.01.09 23:11 / Diablos

Lego Double Dragon.

05.01.09 23:07 / Diablos

ei lord of the rings olisi huono ollenkaan kanssa.

05.01.09 22:52 / Nikki

mistäs Mahew sait sen käsityksen että tuo DS-versio puskee noiden ohitse? peli kun on saatavilla myös Wiille ja tuossa listassa on tosiaan molempien alustojen yhteenlaskettu myynti

05.01.09 22:38 / Tibor

Miten olisi Pako tai vaikka Die hard sarja. Täh

05.01.09 22:00 / Lazuri

NFS myy nimellään. Joko te tollot tajuutte että niin tuottavaa sarjaa ei hevillä lopeteta :D

05.01.09 21:55 / ilarim

"Bond. James Bond."

Tuo kävi minullakin mielessä. Lego He-Man tai Lego Ghostbusters ois myös koviksia.

05.01.09 21:39 / Kurimus

Wii Fit (Nintendo)

Mikä alusta se tällainen on? Vai lasketaanko tasapainolauta omaksi alustakseen? ;)

On muuten merkillinen tosiaan tuo multiplattarilista. Mario & Sonicin DS-versio puskee pelin Mario Kart Wiin ja jopa Wii Playn ohitse, mutta ei silti näy alustakohtaisessa top 10:ssä. Itse asiassa DS-versio on vasta sijalla 36!

05.01.09 21:38 / Mahewcoro

"Onhan noita aiheita vaikka miten, esmes. lego spiderman, teräsmies, hulk, ihmeneloset, siinä ensinmäiset mitkä käy mielessä. Kaikki nuo nykyiset on läpi pelattu ja hyvää viihdettä ovat talouteen tuoneet."

Kävi juuri samat hahmot mielessä ja lisäksi tuohon X-Men ryhmä.

05.01.09 21:25 / simppa24

Iänikuinen FIFA jaksaa näköjään aina kiinnostaa saarivaltakunnassa :l

05.01.09 20:58 / Juhako

Job Islandihan vaikuttaa todella upealta ja kiinnostavalta peliltä. Jep jep. Ja eikös se niin ole, että lupaavimmat pelit usein ovat eniten näkyvillä? Ei tuollaiset Job Islandit kauhean lupaavilta vaikuta.

05.01.09 20:46 / Zuor

Mikähän tuossa Deadly Creaturesissa on muka niin hienoa. Minusta aika hölmö konsepti.

Muut noista vaikuttavatkin ihan mielenkiintoisilta. Wii Sports Resort, Overkill, Sin and Punishment 2 ja Punch Out!! ovat pakkohankintoja. The Conduitin ja Madworldin arvostelut pitää vielä tarkastaa.

05.01.09 20:45 / migge

SOJ, siltikään ei sovi sana "lupaavin". Pikemminkin "hypetetyin".

05.01.09 20:21 / Mahewcoro

Tuo Madworld on varmaan suunniteltu vihoissaan siitä, ettei Wiille muka tule aikuisten pelejä. Manhunt 2 ja Madworld takaavat, että Wiillä on kaikkein älyttömimmät teurastukset. Punch-Out ja House of Dead ovat vanhan lämmittelyä kuten Wii sports resortkin. Luulempa, että vuoden päästä nauretaan tuolle listalle.

05.01.09 20:11 / Doctor Pepper

"Luulisi Edgeltä löytyvän vähän enemmän näkemystä kuin papattaa papukaijana niitä samoja pelejä jotka kaikki jo tietävät."

Tarkoituksena olikin listata 10 lupaavinta peliä, eikä esitellä pelejä joista väki ei tiedä. Omaan silmään lista näytti erinomaiselta. Eniten odotan Punch-Out!!ia ja The Conduitia.

05.01.09 20:07 / SOJ