Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Onpas tylsä ja ennalta-arvattava lista. Missä Job Island? Missä LKS? Missä Swords & Soldiers? Luulisi Edgeltä löytyvän vähän enemmän näkemystä kuin papattaa papukaijana niitä samoja pelejä jotka kaikki jo tietävät.

05.01.09 20:01 / Mahewcoro

Tässä vielä pelit ja julkaisuajankohdat:

The Conduit
UK Release: Spring

Deadly Creatures
UK Release: Feb 13

House of the Dead: Overkill
UK Release: Feb 13

Monster Hunter Tri
UK Release: TBA

Fatal Frame 4
UK Release: Feb

Muramasa: The Demon Blade
UK Release: Nov 2009

Sin and Punishment 2
UK Release: TBA 2009

Punch-Out!!
UK Release: TBA 2009

Wii Sports Resort
UK Release: Spring

MadWorld
UK Release: March 31

05.01.09 19:40 / SOJ

Lego X Files saisi minut hankintatuulelle.

05.01.09 19:00 / SVC

Lego salkkarit. Ainakin olis paljon hahmoja avattaksi, ja esim. Ismosta vois olla vielä rappio-versio erikseen.

05.01.09 18:48 / Scorpioni

Bond. James Bond.

05.01.09 18:36 / jekkis

Ilman sen kummempaa analysointia nii tuntuis kyllä että pelibisnes kestäis maailmantalouden laskun. Tuotteet kuitenkin sen verta halpoja ja buumi on edelleen päällä eikä loppua näy.

05.01.09 18:22 / Symbolia

Olin just tekemässä ketjua tästä tuonne keskustelualueen puolelle (koska siellä on helpompi seurata keskustelua kuin uutis-alueella) mutta kommentoidaan nyt tänne.

Timesin lähteiden mukaan näistä leikkauksista oltaisiin ilmoittamassa tämän kuun CES-messujen jälkeen joten saa nähdä mitä tapahtuu. Analyytikot kun sanovat että tuo 16 000 henkilön irtisanominen ei ole riittävä leikkaus tuon 1,1 miljardin säästöä varten.

Ja tuskin tässä nyt ollaan pelidivisioonaa kuoppaamassa, taulutelkkarit ja soittimet (rehellisesti sanottuna en edes tiennyt että Sony tekee vielä soittimia, luulin että Walkman-puhelimet on ainoat "soittimet" joita Sonyllä enää on) ovat imo todennäköisiä vaihtoehtoja jos Sony jotain yksikköjään karsii. Telkkarit kun tuottavat tappiota ja soittimet jää pahasti iPodien, Zunejen sun muiden jalkoihin.

Totta kai firmat kieltää tälläiset negatiiviset uutiset siihen asti että virallinen tiedotus tulee, tuskin MS:kään on myöntänyt vielä että irtisanomisia tulee 15 tuhannelle. Se kun ei taida olla kovin hyvää PR:ää tavallisten pulliaisten keskuudessa...

05.01.09 18:12 / vinepeelo

Lego MGS! :D

05.01.09 17:28 / LeZe

Lego Grand Theft Auto voisi olla aika kova juttu. Ja varmasti parempi kuin tuo IV :-/

05.01.09 17:19 / vinepeelo

Lego Wii joka muuttaa Mii-hahmot Lego-ukkeleiksi. Pelit ovat pastisseja Wii-valikoimasta minipelien muodossa, mukana urheilua, "kuntoilua", musiikkia, Lego-sarjan tyylistä seikkailua ja muita minipelejä.

05.01.09 17:17 / Mahewcoro

puhuttiinko tässä sonyn vai microsoftin irtisanomisista? onhan tuo ikävää että moni leipänsä menettää mutta kaipa se nousukausi vielä tästä urkenee.

05.01.09 17:12 / Nikki

Onhan noita aiheita vaikka miten, esmes. lego spiderman, teräsmies, hulk, ihmeneloset, siinä ensinmäiset mitkä käy mielessä. Kaikki nuo nykyiset on läpi pelattu ja hyvää viihdettä ovat talouteen tuoneet.

05.01.09 17:10 / Nikki

"Kyllä meikäläisen tuplaydinprossu/4 GT keskusmuistia kannettavassa 32-bitin Vista ainakin käynnistyy vajaassa 2 minuutissa käyttökuntoon. Eihän Vistaa olekaan suunniteltu käytettäväksi niissä vanhoissa yksiydinprossuissa, joissa on tehoa se ~2 GHz, vaikka se vaatimusten mukaan kait semmosellakin kokoonpanolla pitäisi pyöriä."

Dual core löytyy itselläkin, mutta kone tuli hienosti 1GT muistilla joten jää vain yksi kysymys? miksi koneeseen oli pakosti ängetty se vista jos muistia ei selvästikkään oltu tarpeeksi laitettu.

"Vuoden vanha karvalakki Macbook käynnistyy vajaassa minuutissa ja herää unitilasta noin sekunnissa"

Unitilasta en tiedä mutta about samassa ajassa käynnistyy oma ubuntu 8 vuotta vanhalla sotahevosella ;)
Käynnistymisellä tarkoitan siis sitä että pystyy jo mesettemään ja käynnistämään ohjelmia, Windowsilla kannattaa huomioida aikaan, että vaikka työpöytä onkin näkyvissä ei kone luultavasti ole vielä käynnistynyt vaan latailee ties mitä virustorjuntaa tai palomuuria.

05.01.09 16:56 / Viper7

Sonyhän muuten on ilmeisesti niitten n. 16 000 työntekijän potkujen lisäksi sulkemassa kokonaisia divisiooniaan..

http://gizmodo.com/5123388/what-major-divisions-is-sony-shuttering-next-...

http://kotaku.com/5123292/sony-to-close-major-divisions-next-month

05.01.09 16:48 / vinepeelo

Xbuxin mietteet kuultiin microsoftin kuolemankierre- ketjussa, joka poistettiin.

Nythän on hyvä hetki antaa muutamat fudut kun voi käyttää talouden tilannetta tekosyynä. Pörssiyhtiöille työntekijöiden kenkiminen on helpoin tapa nostaa osakkeiden kurssia.

05.01.09 16:30 / Doctor Pepper

"Kyllä meikäläisen tuplaydinprossu/4 GT keskusmuistia kannettavassa 32-bitin Vista ainakin käynnistyy vajaassa 2 minuutissa käyttökuntoon."

Vuoden vanha karvalakki Macbook käynnistyy vajaassa minuutissa ja herää unitilasta noin sekunnissa. :)

05.01.09 16:07 / Diablos

Hyvä Mahe. Juuri noin.

Xbugsin mietteet porukan ulosheittämisestä ja huonosti menemisestä olisi kiva kuulla tässäkin yhteydessä.

05.01.09 16:05 / karibu

Sonystakin huhutaan: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/technolo...

The most important thing is that, to improve organisational strength in the areas of development, purchasing and marketing, it will be necessary to further concentrate power in the hands of [Sir Howard] and unless this is achieved we believe [Sony] will be unable to close the gap with competitors such as Apple and Nintendo.

05.01.09 15:55 / Mahewcoro

Olisi kiva tietää, että montako prosenttia XBoxin osuus tuosta on. Onko siinä yhtä käytännöllinen ja helppo selain kuin PS3:ssa? :o

Ei siinä ole minkäälaista selainta.

05.01.09 15:46 / Nahkasukka