Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!

Hankkija: Eihän tällä pitäisi olla mitään tekemistä varsinaisen moninpelin kanssa, sillä listaan on laskettu, kuinka moni pelaaja on kirjautnut kyseisessä pelissä Xbox Liveen.

05.01.09 15:45 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Eikös tästä samasta huhusta ollu jo päiviä sitten konsolisota-alueella eräässä nimeltämainitsemattomassa ketjussa joka sittemmin poistettiin ylläpidon toimesta? :-|

05.01.09 15:36 / vinepeelo

Ihme miten hyvin toi gta tuolla pärjäs, ku ei se livessä pelaaminen mitään herkkua ollu-

05.01.09 15:33 / hankkija

Tietysti voidaan nillittää, että "pelatui ja pelatuin". Kyseinen lista kun mittaa vain Unique Usereita, eikä pelituntien tai pelattujen matsien määrää. ;) Hieno saavutus kuitenkin Halolta, joka jo jossain vaiheessa tuntui hautautuneen CoD-buumin alle.

05.01.09 15:25 / stammy

Pelatuin räiskintäpeli: Halo 3
Pelatuin demo: Battlefield: Bad Company
Pelatuin Live Arcade -peli: UNO
Pelatuin musiikkipeli: Guitar Hero III
Pelatuin ei-räiskintäpeli: Guitar Hero III
Pelatuin urheilupeli: Madden NFL 09
Pelatuin roolipeli: Fable II
Pelatuin autopeli: Forza Motorsport 2

05.01.09 15:11 / Paavo Niskala (Paavo Niskala)

Kyllä meikäläisen tuplaydinprossu/4 GT keskusmuistia kannettavassa 32-bitin Vista ainakin käynnistyy vajaassa 2 minuutissa käyttökuntoon. Eihän Vistaa olekaan suunniteltu käytettäväksi niissä vanhoissa yksiydinprossuissa, joissa on tehoa se ~2 GHz, vaikka se vaatimusten mukaan kait semmosellakin kokoonpanolla pitäisi pyöriä.

05.01.09 13:04 / Kovalchuk

Olisi kiva tietää, että montako prosenttia XBoxin osuus tuosta on. Onko siinä yhtä käytännöllinen ja helppo selain kuin PS3:ssa? :o

05.01.09 12:50 / Eskortti

Erittäin hyvä peli kyllä, en ole vielä ainakaan huomannut pelissä mitään suurempia tai sen puolen pienempiäkään vikoja. Pelaan PS3:lla ja ostin pelin noin 5 päivää julkaisun jälkeen.

PSN: AKU313

Pelaan silloin tällöin GTA IV:tä, mutta useimmiten FIFA 09 ja NHL 09.

05.01.09 10:30 / Kalutzo

"Joidenkin virheiden kanssa on luultavasti vain pakko oppia elämään, jos haluaa Cole Trainin miehisestä seurasta nauttia ja kukapa ei haluaisi."

Cole Trainin seurasta, ehdottomasti. Gearsin nettipelistä? No way in hell. Voiko pahemmin ryssiä jatko-osan nettipeliä, kun ykkösen buginen tekelekin on parempaa viihdettä.

05.01.09 02:08 / samuel6

Enpä ihmettele että pleikkarilla suositumpi ja itse kuulin myös näihin. Pikkuselailu ja youtube pyörii nätisti mutta ei mitään himo surffailuun jaksa ellei koneessa olisi jotain vialla. Nyt kuin vaihdoin taas xbox360:seen niin kyllähän niitä tilanteiäta tulee vaikka kuinka paljon että pitäisi päästä nopeasti nettiin eikä jaksaisi raahata sitä kannettavaa tai mennä laittaa erikseen päälle pc sitä varten. Tai jos vaikka joku sukulainen esim. sisko on kylässä ja haluaa olla koneella niin silloin saattoi kanssa itse selailla konsolilla.

05.01.09 00:07 / Aleksi61

juuhuuu: "Eikö kukaan käytä muka vistaa?"

NetApplicationsin mittauksessa Vistan osuus oli 21,12%.
Meillä Vistan osuus Windowseista oli noin kolmannes ja loput vajaata paria prosenttia lukuun ottamatta XP:tä.

04.01.09 23:57 / Oliver

Ei lisättävää Notinkin kommenttiin. Tai no, odotin JOTAIN, SW BF:t oli ihan jees räimettä.

04.01.09 23:31 / Muntu

Todella halpaa. Käytin jo tarjouksen hyödykseni ja tilasin noin 60 eurolla alv:eineen ja postikuluineen uusina Puren, Dead Spacen ja DVD:n jota ei Suomesta löydy eli Mongol-leffan.

04.01.09 22:47 / Nayru

"Perkele, taitaa olla KonsoliFIN pojilla joku puffisopmus Amazonin ja Game.co.uk:n kanssa :D "

Vai Sonyn? Uutisessa kun kuitenkin hehkutetaan vain halpaa PS3:sta ;D

04.01.09 22:38 / avanto

"Vista ON parempi kuin XP.Vista on todellakin ihan jees, ei kaatuile, kaikki toimii kuin rasvattu, yhtä nopeasti kuin XP:ssäkin. Ei tule sinisiä ruutuja, eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Ei ollut edes vanhan koneeni kanssa."

En tiedä mitä Vistaa olet käyttänyt mutta itsellä on varsin tuttua hommaa Vista koneella mennä eri pelien foorumeille ja katsomaan noita Vista problems apuketjuja löytääkseni ratkaisua omiin ongelmiin. Tähän vielä se että koneella kestää se 15min että se edes käynnistyisi ja samat varmaan sitten sulkemiseenkin. Vista voi toimia uudemmilla tehokoneilla aika hyvin jo, mutta todellisuudessa koko käyttis on vain tehosyöppö joka ei tarjoa tehoilleen vastineeksi mitään.
Mutta tästä aiheesta on turha täällä alkaa sotimaan, jos sinulle kelpaa niin hienoa.

04.01.09 21:40 / Viper7

Ei vielä tarkkaa julkaisupäivää annettu?

04.01.09 21:39 / Simulaatio

Vaikkakin vähän jäljessä tullan kommentoimaan, mutta eikös se niin mene että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Alakierteet ja muut hyödyttömiä? Tainnut healtti silmät kiinni ja mitään ajattelematta höpistä. Alakierteet ovat loistava tapa saada piste jos vastustaja on ajautunut takakentälle. Lob on taas hyödyllinen kun vastustaja pakottaa sinut etukentälle ja itse tulee perässä. Teet sen, jolloin joko seuraavalla lyönnilläsi saat melkeinpä varmasti pisteen tai saat pelastettua nahkasi tilanteesta.

Superstar voimista ei kone syö mitään pois. Kyllähän ne osaavat sijoittua aika hyvin, mutta se vaatiikin hieman enemän että minne sijoitat pallon. Joka superstar voimalla saa helposti pisteen, pitää vain osata sijoittaa pallo oikeisiin suuntiin.

04.01.09 20:36 / Drawen

OT:

Viper7->"(bucketti pienentää kuvaa vaikka oikeasti reso on 1280x720)"

Laita siihen buckettiin ennen uploadia asetus kuvan koko max 1MB, näin itse teen aina..siellä on kuitenkin giga sitä tilaa kuville..

T:
Itse en kyllä oikein tykkää PS3n selaimesta, jotenkin tönkkö kun on oppinut siihen, että selainta pystyy käyttämään nopeasti ja RSS-feedit sun muut on olemassa..

04.01.09 20:15 / MayDay

Vista ON parempi kuin XP.Vista on todellakin ihan jees, ei kaatuile, kaikki toimii kuin rasvattu, yhtä nopeasti kuin XP:ssäkin. Ei tule sinisiä ruutuja, eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Ei ollut edes vanhan koneeni kanssa.

04.01.09 19:38 / Jazman

"Ubuntuhan on paras, ainoa vaan että ei tunnu enää osaavan käyttää hyödykseen koneeni kaikkia tehoja niin nyt toimii hitaammin ku vista."

reps.
Et ole tosissasi. RTFM.
Ei, mutta ihan tosissaan, kannattaa optimoida käyttöjärjestelmä oman raudan mukaan. Varsinkin kun sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta Ubuntun kanssa.

"Vista on nykyisellään jo aika jees - enemmän tykkään kun XP:stä - toimii vista nykyään varmemmin ku XP."

reps.

On topic:
Itse kuuluun tuohon Windows/Linux-ryhmään, at the moment ja enimmäkseen Windows, tavasta ja kohta ihan harrastuksestakin. Eikä minua hävetä, sillä tiedän että asiani voisivat olla huonommin; voisin olla mäkisti.

04.01.09 18:37 / The Great Samu