Tämä on mainospaikka. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Näyttäisimme tässä kohtaa mainoksia. Maksamme sivuston palvelinkulut mainoksilla. Ethän blokkaa, kiitos!
Vista ON parempi kuin XP.Vista on todellakin ihan jees, ei kaatuile, kaikki toimii kuin rasvattu, yhtä nopeasti kuin XP:ssäkin. Ei tule sinisiä ruutuja, eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Ei ollut edes vanhan koneeni kanssa.
04.01.09 19:38 / Jazman"Ubuntuhan on paras, ainoa vaan että ei tunnu enää osaavan käyttää hyödykseen koneeni kaikkia tehoja niin nyt toimii hitaammin ku vista."
reps.
Et ole tosissasi. RTFM.
Ei, mutta ihan tosissaan, kannattaa optimoida käyttöjärjestelmä oman raudan mukaan. Varsinkin kun sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta Ubuntun kanssa.
"Vista on nykyisellään jo aika jees - enemmän tykkään kun XP:stä - toimii vista nykyään varmemmin ku XP."
reps.
On topic:
Itse kuuluun tuohon Windows/Linux-ryhmään, at the moment ja enimmäkseen Windows, tavasta ja kohta ihan harrastuksestakin. Eikä minua hävetä, sillä tiedän että asiani voisivat olla huonommin; voisin olla mäkisti.
Hävettää myöntää, mutta Windowsin käyttäjä minäkin. Omenakoneen ostaisin mielummin muuten, mutta tulee melko paljon PC:llä pelailtua ja Windows siihen parempi. Applea suosin sitten kuitenkin iPod touchin muodossa, jolla tulee surffailtua netissä mm. koulussa, selain on jopa hyvin toteutettu ja kosketusnäytön vuoksi kirjoitus on melko vaivatonta.
04.01.09 17:44 / JamoYllätyin hiukan linuxin noinkin pienestä osuudesta.. Tosin en itsekään tuohon isoimpaan osaan kuulu, vaan mac&safari käytössä..
04.01.09 17:08 / Neon8Kyllä on halpaa ainakin The hutissa.
Mirrors edge vain vähän päälle 17 puntaa ja far cry 2 noin 25 puntaa.
Jos on viime syksyn pelejä jäänyt ostamatta niin nyt kyllä on hyvä tilaisuus vähän säästää :)
siihen käy tilalle ihan samanlainen letku kun esmes pöytätietsikassa.
04.01.09 16:56 / NikkiMites mites...kun englannista tilaa konsolin, niin siinähän tulee se brittien käyttämä ihmeellinen töpselipistoke virtajohdossa..eikö? Saako noita ps3 virtajohtoja irraltaan ostetuttna, eli tätä "normaalimallia" vai pitääkö siihen sit hommata joku faking adapteri väliin,??
04.01.09 16:51 / maake_k"Viper7, onko sulla Photobucketissa upload-kohdassa valittuna "Reduce to: 800x600"? Jos on, kannattaa vaihtaa se 1 megabyte file sizeen, niin ei ihan heti pienentele kuvia."
Täytyypäs käydä säätämässä sitten.
"Ubuntuhan on paras, ainoa vaan että ei tunnu enää osaavan käyttää hyödykseen koneeni kaikkia tehoja niin nyt toimii hitaammin ku vista. Vista on nykyisellään jo aika jees - enemmän tykkään kun XP:stä - toimii vista nykyään varmemmin ku XP. Kaiken tämän jälkeen Vista kotikoneessa ja Ubuntu läppärissä. :)"
Oletko Ubuntun uusinta versiota koittanut, Intrebid Ipex julkaistiin vasta ikää. Itsellä taas Vista toimii about 30 kertaa hitaammin mitä ubuntu 8 vuotta vanhemmalla koneella : | Teho/muisti syöppö joka ei tarjoa juuri mitään vastineeksi.
Wintoosista XP on edelleen kuningas.
Eihän tuo ihme, PS2 on hyvä ja luotettava kone tämän päivän elektroniikan mittapuulla ajatellen. Ja pelejä piisaa. Ja uudempi vielä pieni/edullinen. Tottakai grafiikasta itkijöitä riittää aina, itseä kiinnostaa sisältö enempi kuin graafinen realismi.
04.01.09 14:40 / MayDayViper7, onko sulla Photobucketissa upload-kohdassa valittuna "Reduce to: 800x600"? Jos on, kannattaa vaihtaa se 1 megabyte file sizeen, niin ei ihan heti pienentele kuvia.
04.01.09 14:40 / Anonyymi (ei varmistettu)Windows Vista, ja Chrome hoitaa selaamisen ;)
04.01.09 14:27 / Monco CarserEi anna tarpeeksi palautetta tapoista, osumia on vaikea saada ja peli on epäselvä ja sekainen kaikin puolin. Sama perusidea paremmalla toteutuksella kyllä kolahtaisi, vaikka en Sormusten Herrasta välitäkään. Battlefrontit sen sijaan on hakattu läpi ja moneen kertaan. Muuten suorastaan huvittavaa, kuinka tässäkin pitää vallatta Command posteja, aivan kuten Battlefronteissa. :D
04.01.09 14:19 / JobloKOHTA ON HELMIKUU!
04.01.09 14:10 / ExectaPS3:n selainta tulee käytettyä aina kun oon PS3:lla ja tulee mieleen joku juttu, mikä pitäis netistä tarkistaa. Turhahan siinä on PC:llä lähteä, kun sen voi tehdä yhtä nopeasti siinä PS3:lla omalta sohvalta. :)
Hyvä juttuhan tuo selain on, tosi hyödyllinen itselleni.
04.01.09 14:08 / Exectaei kyllä tippunut tännekkään, traileria kun kattelin ni oisin voinut ostaakkin mutta onneksi tuli tuo demo ja totesi sen kaikessa surkeudessaan ennenkuin laittoi rahojansa haaskuun.
04.01.09 13:47 / NikkiUbuntuhan on paras, ainoa vaan että ei tunnu enää osaavan käyttää hyödykseen koneeni kaikkia tehoja niin nyt toimii hitaammin ku vista. Vista on nykyisellään jo aika jees - enemmän tykkään kun XP:stä - toimii vista nykyään varmemmin ku XP. Kaiken tämän jälkeen Vista kotikoneessa ja Ubuntu läppärissä. :)
04.01.09 11:10 / CasaMac ja Safari.
04.01.09 07:34 / Diablos"Windows XP on suosituin 65,22 prosentilla ovat PS3:n ja Wiin osuudet vain 0,02 ja 0,01 prosenttia. Myös PSP-käsikonsolin osuus on 0,02 prosenttia."
Eikö kukaan käytä muka vistaa?
04.01.09 04:14 / juuhuuuOlipas suoraan sanoen harvinaisen paska. En odottanut demolta oikeastaan mitään, mutta tuntuu ettei edes sitä saanut irti.
04.01.09 03:49 / nothingDreamcast on 49. suosituin, kyllä vanha jaksaa painaa.
04.01.09 02:43 / Kazi


